Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Motory 2.0 D B47D20A
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon 18.03.2013 01:00
Motory 2.0 D B47D20A
Dobrý den,
jaké jsou prosím zkušenosti s těmito motory? Mají už "vychytané" problémy s rozvody oproti N47D20C ? Dá se už říct jestli trpí na nějaké problémy? Jaký co se týká spolehlivosti je nejlepší naftový motor do F30?
Děkuji všem za reakce
jaké jsou prosím zkušenosti s těmito motory? Mají už "vychytané" problémy s rozvody oproti N47D20C ? Dá se už říct jestli trpí na nějaké problémy? Jaký co se týká spolehlivosti je nejlepší naftový motor do F30?
Děkuji všem za reakce
Re: Motory 2.0 D B47D20A
To je jeste brzo, aby se vedelo jak na tom jsou\budou
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon 18.03.2013 01:00
Re: Motory 2.0 D B47D20A
Má už někdo na tomto motoru najeto aspon 100 tis? Pokud ano, řešil nějaké problémy?
Re: Motory 2.0 D B47D20A
Problémy s šustěním rozvodového řetězu.
Na německých fórech se o tom něco psalo,po 9/2013 už to mělo být snad lepší.
https://www.bmwklub.sk/bmw3/n47-d20-v-f-30-t87149.html
Na německých fórech se o tom něco psalo,po 9/2013 už to mělo být snad lepší.
https://www.bmwklub.sk/bmw3/n47-d20-v-f-30-t87149.html
Re: Motory 2.0 D B47D20A
Ale on se ptá na B47
Re: Motory 2.0 D B47D20A
Sorry.Beru z5.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon 18.03.2013 01:00
Re: Motory 2.0 D B47D20A
V pohode. Hledám nejspolehlivější motorizaci pro F30 

Re: Motory 2.0 D B47D20A
Koukal jsem se na německá fóra.O B47 se tam píše v pozitivech,je údajně tižší než N47.Problém s F30 je podle mne ten,že to jsou relativně mladá auta,takže doposud byla servisována přímo u BMW.Jejich majitelé teda težko konzultují problémy zde na fóru.Navíc, jak to tu tak pročítám,většina zdejších členů jsou zastánci Eřady,nejlépe atmosféry 6ti válec a do Fka by v životě nešli.Pokud netrváš na dieslu,prubni 328i.Na zahraničních fórech se o něm nepíše špatně.Ten ti tady ale taky asi nikdo nedoporučí,důvody jsem už popsal-Fková řada,tak jako vše nové,je daleko náchylnějsí na opravy a samozřejmě i dražší.
Re: Motory 2.0 D B47D20A
když už bych F30 chtěl,a mermomoci bych chtěl v tak drahém autě chrochtáka, vzal bych si aspon 3.0D nebo 3,5d
ten dvoulitr je v tom prostě usmrkánek.
ten dvoulitr je v tom prostě usmrkánek.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon 18.03.2013 01:00
Re: Motory 2.0 D B47D20A
Diky za reakce. Souhlasim a vim z vlastni zkušenosti, že už ta kvalita u BMW není co bývala ( F30 klepající se volant, prolémy s ruční brzdou, rozvody..). Chci zánovní BMW s cca nájezdem do 15 tis. a cenovkou do 900tis. Potřebuji aby vůz byl spolehlivý(s rozumnými servis. náklady), bude každý den používán na cestu do práce 60km a zpět.Kvalita F modelů je podle mě špatná, ale E je už staré.
Re: Motory 2.0 D B47D20A
f30 je ale ze všech F modelů nejkvalitnější, jen bych si prostě 2.0d nekoupil, to bych se do té práce moc netěšil, ale pokud si koupíš 335i tak věř že i do práce i z práce se budeš sakra těšit.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory 2.0 D B47D20A
Je lepší jezdit drahým nespolehlivým "novým" olítaným a nebo starým spolehlivým s nižšími náklady?michal1939 píše:... Kvalita F modelů je podle mě špatná, ale E je už staré.


Neopouštěj staré věci pro nové,
i když barva šediví a prýská,
byly kdysi lesklé, byly chromové,
a teď se jim na smetišti stýská.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: Motory 2.0 D B47D20A
Na netu v německu jsou většinou dvoulitry,jako asi nejprodávanější motor díky firemním autům na leasing.V čechách sleduj CarTec,občas mají v premium selection zajímavá auta.Ja sám se s 2.0D párkrát svezl v německu od SIXTa a špatně nejede.Pro sebe jsem zvolil ale benzin,hledal jsem ho 5 měsíců.Měl jsem opravdovou kliku a našel auto za fanstastickou cenu,takže z původního rozpočtu mi na případné problémy ještě zbylo.
Hodně štěstí.
Hodně štěstí.
Re: Motory 2.0 D B47D20A
jelikož doba kdy si lidi kupovali BMW kvuli radosti z jízdy už je dávno pryč. Dnes to lidi kupujou aby ukázali lidem že maj prachy a že jsou uspěšní, F30, mpaket, xdrive kdyby náhohodou zapršelo at to ukočírujou a 2.0D
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon 18.03.2013 01:00
Re: Motory 2.0 D B47D20A
Je lepší jezdit drahým nespolehlivým "novým" olítaným a nebo starým spolehlivým s nižšími náklady?Francis píše:michal1939 píše:... Kvalita F modelů je podle mě špatná, ale E je už staré.


Nepotřebuji rešit image. Po pravdě si myslím, že třeba E90 vs. F30, není E spolehlivější(proto raděj zánovní). BMW mám rád od mala, vždy jsem je považoval za to nejlepší. Jenže poslední dobou kvalita vozů jde hrozně moc dolů současně se spolehlivostí. Pořád mám, ale k BMW nejblíž.
Re: Motory 2.0 D B47D20A
tak na to rychle zapoměn, pokud koupíš pěknou E90 která bude mít 100k najeto a vs F30 která bude mít najeto třeba 50k, tak se určitě rychleji posere F30 a oprava bude stát 5x tolik.
zrovna tu mam F10 530xd a oprava skoro 300k! tolik u mě do E65 nikdy nikdo nedal. a do E90 vůbec ne.
zrovna tu mam F10 530xd a oprava skoro 300k! tolik u mě do E65 nikdy nikdo nedal. a do E90 vůbec ne.
Re: Motory 2.0 D B47D20A
To sa tam menil celý motor, prevodovka a xDrive, keď toľko stála tá oprava?
Re: Motory 2.0 D B47D20A
BMW mám rád od mala, vždy jsem je považoval za to nejlepší. Jenže poslední dobou kvalita vozů jde hrozně moc dolů současně se spolehlivostí. Pořád mám, ale k BMW nejblíž.[/quote]
Myslím si to samé.Bohužel jsou dnešní auta,bmw nevyjímaje,klasickým spotřebním zbožím.Navíc v dnešní době,tedy době korejských a čínských aut a majitelů automobilových značek jako takových,je hlavní důraz kladený na cenu auta víc,než na jeho kvalitu a to ať už je jakákoliv.Auto je dělané do 150tisíc v tom lepším případě,tohle víte přeci všichni.
Co se týče nových/moderních modelů,problém se spolehlivostí oproti předchůdci má dneska ale každá značka,člověk si nevybere.Jen jako příklad-všichni řvali na nákladnost oprav u audi A6 nebo A8 ale u dnešního modelu jsou ještě nákladnější.Volkswagen s passatem nebo s transporterem je to samé......Jenže to by si člověk fakt už nemohl koupit nic nového a myslím že to není vždy jen o tom,ukázat sousedům že na to mám,bmw se vždycky kupovalo víc srdcem než rozumem.
Myslím si to samé.Bohužel jsou dnešní auta,bmw nevyjímaje,klasickým spotřebním zbožím.Navíc v dnešní době,tedy době korejských a čínských aut a majitelů automobilových značek jako takových,je hlavní důraz kladený na cenu auta víc,než na jeho kvalitu a to ať už je jakákoliv.Auto je dělané do 150tisíc v tom lepším případě,tohle víte přeci všichni.
Co se týče nových/moderních modelů,problém se spolehlivostí oproti předchůdci má dneska ale každá značka,člověk si nevybere.Jen jako příklad-všichni řvali na nákladnost oprav u audi A6 nebo A8 ale u dnešního modelu jsou ještě nákladnější.Volkswagen s passatem nebo s transporterem je to samé......Jenže to by si člověk fakt už nemohl koupit nic nového a myslím že to není vždy jen o tom,ukázat sousedům že na to mám,bmw se vždycky kupovalo víc srdcem než rozumem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon 18.03.2013 01:00
Re: Motory 2.0 D B47D20A
Jenže to by si člověk fakt už nemohl koupit nic nového a myslím že to není vždy jen o tom,ukázat sousedům že na to mám,bmw se vždycky kupovalo víc srdcem než rozumem.[/quote]
Naprosto souhlasím. Jen poslední dobou začíná rozum nad srdcem mít u mě navrh? Říkám si proč dát tolik peněž když kvalita, životnost dole, pocit z jízdy už není tak nekompromisní jak byl, kvalita motorů atd...
Omlouvám se. Trošku jsem odbočil z tématu.
Naprosto souhlasím. Jen poslední dobou začíná rozum nad srdcem mít u mě navrh? Říkám si proč dát tolik peněž když kvalita, životnost dole, pocit z jízdy už není tak nekompromisní jak byl, kvalita motorů atd...
Omlouvám se. Trošku jsem odbočil z tématu.