Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 525 tds hoří pojistka 15,svítí dobíjení,dobíjí 14-14,5
e39 525 tds hoří pojistka 15,svítí dobíjení,dobíjí 14-14,5
Zdar lidi,dnes se mi stala tahle věc,s kterou si nevím rady.Z ničeho nic se rozsvítila kontrolka dobíjení. Kontrolka stále svítí,ale alt. dobíjí jak na výstupu,tak na konci u baterie-14-14,5 V,reaguje a dorovnává zátěž(výhřev zadního okna,klima,všechny světla),nicméně kontrolka stále svítí.
Byla spálená pojistka č. 15,auto je z Itálie,rv.11.98.,360 tis manuál-dle IT osazení pojistek č. 15 je gestiome motore:řízení motoru , dle CZ č. 15 diag. konektor,řídící systém motoru,imobilizér.
Odpojil jsem alt. kompletní přívod veškeré el. připojení,....dál vylučovací metodou čidlo teploty motoru 4 pin,štekr el. hlavy vstřik. čerpadla,relátka,řídící jednotku,relé v krabici řídící jednotky,4 pin konektor váhy vzduchu ,relé v kufru,ne najednou,postupně.......,dobíjení stále svítí,ale dle multimetru alt dobíjí,a stále jde do hajzlu poj. č. 15 . V motoru žádné narušené viditelné vedení od kun a podobných zmrdů.
Před 14 dny bylo měněno čidlo teploty nafty v el. hlavě vstřikovacího čerpadla,hlava rozebrána a vyčištěna(elmg regulace bez potenciometru,vše bez vůlí,zasrané koloniální pseudonaftou jako prase),čidlo teploty pro RJ 4 pin , nastavena dávka a poté auto fakt neskutečně ožilo s průměrnou spotřebou dle BC i snad v reále do 6,5lt!!
Start studený i teplý na "drc".
Po současné závadě BC ukazuje dojezd 150 km (v nádrži cca 25 lt nafty,okamžitou spotřebu-neměl jsem ty nervy to projíždět).
Shrnu: svítí stále dobíjení-dobíjí 14-14,5 V,na zátěž reaguje(repase alt před 2 roky Valeo 95 A-ložiska,uhlíky,sběrný kroužek),pojistka 15 furt hoří i při odpojených spotřebičích.Poradí někdo??? Díky
Byla spálená pojistka č. 15,auto je z Itálie,rv.11.98.,360 tis manuál-dle IT osazení pojistek č. 15 je gestiome motore:řízení motoru , dle CZ č. 15 diag. konektor,řídící systém motoru,imobilizér.
Odpojil jsem alt. kompletní přívod veškeré el. připojení,....dál vylučovací metodou čidlo teploty motoru 4 pin,štekr el. hlavy vstřik. čerpadla,relátka,řídící jednotku,relé v krabici řídící jednotky,4 pin konektor váhy vzduchu ,relé v kufru,ne najednou,postupně.......,dobíjení stále svítí,ale dle multimetru alt dobíjí,a stále jde do hajzlu poj. č. 15 . V motoru žádné narušené viditelné vedení od kun a podobných zmrdů.
Před 14 dny bylo měněno čidlo teploty nafty v el. hlavě vstřikovacího čerpadla,hlava rozebrána a vyčištěna(elmg regulace bez potenciometru,vše bez vůlí,zasrané koloniální pseudonaftou jako prase),čidlo teploty pro RJ 4 pin , nastavena dávka a poté auto fakt neskutečně ožilo s průměrnou spotřebou dle BC i snad v reále do 6,5lt!!
Start studený i teplý na "drc".
Po současné závadě BC ukazuje dojezd 150 km (v nádrži cca 25 lt nafty,okamžitou spotřebu-neměl jsem ty nervy to projíždět).
Shrnu: svítí stále dobíjení-dobíjí 14-14,5 V,na zátěž reaguje(repase alt před 2 roky Valeo 95 A-ložiska,uhlíky,sběrný kroužek),pojistka 15 furt hoří i při odpojených spotřebičích.Poradí někdo??? Díky
Re: e39 525 tds hoří pojistka 15,svítí dobíjení,dobíjí 14-14
čidlo hladiny oleje
Re: e39 525 tds hoří pojistka 15,svítí dobíjení,dobíjí 14-14
Foldas,díky moc,...je to tím čidlem,odpojil jsem to a při výměně oleje vyměním.
Kdyby jsme se někdy potkali,máš u mě dvojitýho panáka tullamorky
,..jště jednou díky moc za radu.
Kdyby jsme se někdy potkali,máš u mě dvojitýho panáka tullamorky

Re: e39 525 tds hoří pojistka 15,svítí dobíjení,dobíjí 14-14
Tvl tak tohle by mě nikdy nenapadlo, že to může být čidlem oleje...
Re: e39 525 tds hoří pojistka 15,svítí dobíjení,dobíjí 14-14
Stejně je k ničemu. Na 39 i 46 mi nefunguje.
Re: e39 525 tds hoří pojistka 15,svítí dobíjení,dobíjí 14-14
už jsem od něj viděl i pár vyhořelých motorových elektrik tuleňmore nepiju ale díky
Re: e39 525 tds hoří pojistka 15,svítí dobíjení,dobíjí 14-14
opravdu byloMisanek píše:Tvl tak tohle by mě nikdy nenapadlo, že to může být čidlem oleje...

Re: e39 525 tds hoří pojistka 15,svítí dobíjení,dobíjí 14-14
A co takhle opravdovou doma pálenou švestkovou či třešňovou slivovici,....to je lahoda....s kámošem strávíme na 100 lt kotli i 10 a víc hodin.Žádná tzv. "poctivost" z tv. reklam a jejich denaturák a řepný líh,po kterým je člověku blbě pár dní a je poloslepej :-DDFoldas píše:už jsem od něj viděl i pár vyhořelých motorových elektrik tuleňmore nepiju ale díky
Re: e39 525 tds hoří pojistka 15,svítí dobíjení,dobíjí 14-14
tak třešňovice je opravdu vzácný, a velmni kvalitní materiál. Jenom nasbírat ty třešně na pár beček kvasu aby mělo vůbec smysl zapalovat pod kotlem je očistec...
Re: e39 525 tds hoří pojistka 15,svítí dobíjení,dobíjí 14-14
Foldasi,ještě jednou moc díky za radu,a když se nebudeš zlobit,mám další problém.
Dneska naježděno cca 40 km po městě se zastávkama schválně,aby rotační čerpadlo dostalo tu "správnou" letní provozní teplotu.
Před tím(po výměně čidla teploty nafty v el.řídící hlavě a výměně 4 pinu čidla pro RJ),auto jelo jako kráva se spotřebou do max. 7 lt a podle úbytku nádrže bych tomu i věřil,na tds neskutečná akcelerace,ale pomalejší/nic tragické/ pokles k volnoběžným otáčkám,bez kouření/na ekozmrdy a podobné dobrosery seru
/.
Po zahřátí k letní provozní teplotě začne motor tarokovat ve volnoběhu,zvuk u výfuku i projev přirovnám 4 válci s podpálenými ventily,prostě hnus,a co se dá posouváním el.hlavy za studena seštelovat,po zahřátí je to prostě nemožné/předpokládám přidání dávky směrem ke kabině,ubírání k prsám motoru/.
Motor startuje studený i ohřátý/na max vzhledem k denní současné teplotě/ na snad otáčku kliky,okamžitě .Po opravdovém zahřátí nedrží volnoběžné otáčky,nehoupe,jakoby vynechává,ne stále,po startu a stání vyšším než 15-20 min je to nejvíc projevitelné,po pár minutách částečně odeznívá,ale nikdy nejede OK jak opravdový šestihrnek,....přirovnal bych to ke zvuku 3 válcové traví sekačky VW v tdi.
Nevím si s tím rady a jsem z toho v piči,lidově řečený a kdyby jsi poradil reálně,jak to vyřešit,budu moc vděčný a tu třešňovici či švestkovici Ti pošlu aj poštou :-DDD.
TDS nemá moc chytrou diag ,někdo radí dvouhmota/LUK měněna komplet sada+dvouhmota v cca 280 tis.,někdo radí výměna elmg. hlavy vstřik. čerpadla,opravdu mě problém maximálně sere a budu moooooc vděčný za každou fundovanou radu.
Dneska naježděno cca 40 km po městě se zastávkama schválně,aby rotační čerpadlo dostalo tu "správnou" letní provozní teplotu.
Před tím(po výměně čidla teploty nafty v el.řídící hlavě a výměně 4 pinu čidla pro RJ),auto jelo jako kráva se spotřebou do max. 7 lt a podle úbytku nádrže bych tomu i věřil,na tds neskutečná akcelerace,ale pomalejší/nic tragické/ pokles k volnoběžným otáčkám,bez kouření/na ekozmrdy a podobné dobrosery seru

Po zahřátí k letní provozní teplotě začne motor tarokovat ve volnoběhu,zvuk u výfuku i projev přirovnám 4 válci s podpálenými ventily,prostě hnus,a co se dá posouváním el.hlavy za studena seštelovat,po zahřátí je to prostě nemožné/předpokládám přidání dávky směrem ke kabině,ubírání k prsám motoru/.
Motor startuje studený i ohřátý/na max vzhledem k denní současné teplotě/ na snad otáčku kliky,okamžitě .Po opravdovém zahřátí nedrží volnoběžné otáčky,nehoupe,jakoby vynechává,ne stále,po startu a stání vyšším než 15-20 min je to nejvíc projevitelné,po pár minutách částečně odeznívá,ale nikdy nejede OK jak opravdový šestihrnek,....přirovnal bych to ke zvuku 3 válcové traví sekačky VW v tdi.
Nevím si s tím rady a jsem z toho v piči,lidově řečený a kdyby jsi poradil reálně,jak to vyřešit,budu moc vděčný a tu třešňovici či švestkovici Ti pošlu aj poštou :-DDD.
TDS nemá moc chytrou diag ,někdo radí dvouhmota/LUK měněna komplet sada+dvouhmota v cca 280 tis.,někdo radí výměna elmg. hlavy vstřik. čerpadla,opravdu mě problém maximálně sere a budu moooooc vděčný za každou fundovanou radu.
Re: e39 525 tds hoří pojistka 15,svítí dobíjení,dobíjí 14-14
Tak jsem s tím byl na diagnostice a diagnostika (bosch) nenašla žádnou závadu,akorát hodnota předvstřiku za chodu motoru občas spadne do červeného pole(dle slov mechanika má motor měkký chod)-přidat předvstřik za chodu motoru pootočením čerpadla,pomůže???
Je možné,že za provozní teploty se díky mezní hodnotě motor občas rozvibruje,ale nehoupe a otáčky nelítají??
Je možné,že za provozní teploty se díky mezní hodnotě motor občas rozvibruje,ale nehoupe a otáčky nelítají??