Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
F10/F11 vrzání palubovky
Re: F10/F11 vrzání palubovky
tak to schválně nahrej jak mačkáš a klepeš na všechny možny plasty, schválně at máme porovnání víc aut.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon 10.11.2008 01:00
Re: F10/F11 vrzání palubovky
Tak chlapi, dneska jsem měl zase trochu času. Hele on vrže i ten displej klimatizace
Dejte si to pěkně nahlas, ať si to užijete jako já
https://www.youtube.com/watch?v=kKS2MIhuxss




https://www.youtube.com/watch?v=kKS2MIhuxss
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: F10/F11 vrzání palubovky
Ty videa muzes pak dat k inzeratu az to pujde z domu -))))))))
V BMW to umi odstranit, kdo chce kam....
V BMW to umi odstranit, kdo chce kam....
Re: F10/F11 vrzání palubovky
to by museli vsechny fka vystrikat montazni penou jinak nevim jak by to chteli odstranit.. ze vsech Fek ktery ke me jezdi nebo jsem s nima jel tak vrze 99%, a cim jsou vic kozeny tak tim hur... ono spousta lidi je k vrzani dost tolerantni protoze jsou na to zvykli z jinych aut... a pak jsou tu e70ky, to je taky slusnej břinkoklapkostroj...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon 10.11.2008 01:00
Re: F10/F11 vrzání palubovky
Já si teda neumím představit, jak by třeba řešili ten displej klimatizace. Tomu nevěřím, že to jde (dlouhodobě) vyřešit. To je prostě konstrukčně a materiálově špatně.matiz píše:...v BMW to umi odstranit...
Ale zase když to auto nezatáčí, nezrychluje či nezpomaluje, když je dobrá a rovná dálnice, tak toho tolik nevrže




Re: F10/F11 vrzání palubovky
jak píše Snejk, někomu to vadí, někomu ne, já bych tim nemohl ani pro rohlíky, mě občas lehce povrzne display zadního idrivu když jedu na 19" na hodně zalepené cestě a v tu chvili bych ho nejradši ukopl, naštestí to nejde slyšet u puštěného radia. možna by bylo lepši si na to najít čas a vyřešit to.
o tom že e60, e70, Fka vržou se píšou sáhodlouhé scénaře ale stejně to lidi kupujou jak šílení.
zajímavý je že ani vylítaný e90 prostě nevržou
o tom že e60, e70, Fka vržou se píšou sáhodlouhé scénaře ale stejně to lidi kupujou jak šílení.
zajímavý je že ani vylítaný e90 prostě nevržou
Re: F10/F11 vrzání palubovky
Vrzani opraveno u dealera, komplet palubka dole, den prace - vysledek stoji za to!
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: F10/F11 vrzání palubovky
heh, na co tak prijde odstraneni vrzani ? je to na taky zaruka na praci ? 

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: F10/F11 vrzání palubovky
bratru lidovych 5k. maj na to nejake origo tesnici pasky, tak snad to bude permanent fix, jestli to vrzne pristavim to tam znovaJoshuax píše:heh, na co tak prijde odstraneni vrzani ? je to na taky zaruka na praci ?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon 10.11.2008 01:00
Re: F10/F11 vrzání palubovky
Nevím, jak by těsnící páska vyřešila tohle:
https://www.youtube.com/watch?v=UGPJQJHOMVw&edit=vd
Toho jsem si všiml včera. Já to auto prostě miluju
https://www.youtube.com/watch?v=UGPJQJHOMVw&edit=vd
Toho jsem si všiml včera. Já to auto prostě miluju

Re: F10/F11 vrzání palubovky
Taky pridam jeden dnesni ulovek. Jsem si vzpomel na toto tema, tak jsem to zkusil. Jinak drzaky napoju nedelaji nic a zrcatko trosku vrze. Ne tak jak to co tu uz je. Najeto 122000km. Bourano jednou zezadu. Jen plasty.
https://youtu.be/uysgAiZCPfE
https://youtu.be/uysgAiZCPfE
Re: F10/F11 vrzání palubovky
Tvl já bych to rozkopal 

Re: F10/F11 vrzání palubovky
je to mazec že 
a lidi to kupujou jak šilení

a lidi to kupujou jak šilení
Re: F10/F11 vrzání palubovky
Loni to k nam prijelo poprve s mrtvym turbem. Do ty doby jezdil do bmw. Mechanik tam spatne nasadil vzduchac a cca 20000km to zralo prach a listi. Nakonec se to podarilo s fotkama...... uhrat na "zaruku". To by se nemuselo brat jako zavada.
Ted tu stoji s mechama. Po 120000km jsou na vymenu. Behem par hodin sedi jedna strana. Z mechu lezou vlakna.....
Ted tu stoji s mechama. Po 120000km jsou na vymenu. Behem par hodin sedi jedna strana. Z mechu lezou vlakna.....
Re: F10/F11 vrzání palubovky
to ještě vydrželi hodně, moji zakaznici s F11 dělají měchy cca po 80k
Re: F10/F11 vrzání palubovky
Mě by zajimalo jak zkoušíte to vrzání plastů jak na ně tlačíte jestli vam to vrže i za jizdy?
Mam e60 2007 s 340tis km najeto (poctivych) a zažilo i dva ťukance. když jsem se jako snažil tak nějaké mirné povrzáni se dostavilo. Ale za jizdy si nemůžu stěžovat. V e39 co jsem měl před tim toho vrzalo mnohem vic i za jizdy. Byl to ale tour a hluk se šířil zejména z prostoru kufru a dveří řidiče. Jo ten kus plastu pro levou nohu mi vrže když na něj potlačím, ale za jizdy jsem si toho nikdy nevšiml.
Co bych řekl vrže nejvíc, když jsem chytil za palubovku jakoby za tu kapličku přístrojů oběma rukama a zacloumal s ní. To mi vrže ze všeho nejvíc! Ale ne za jízdy!
A to si myslím že jsem na různé pazvuky hodně citlivý. Jak někde něco pískne vrzne ťukne tak to hned řešim a odstraňuju
Myslím si že to bude spíš kus od kusu. Některé kusy k tomu budou mít asi hodně dispozici už z výroby protože i všechny díly se vyrábí s nějakou tolerancí a u někoho se to pak prostě blbě sejde a u někoho ne. Dál bude důležité jaká kola byla a jsou na autě provozována, jaký je tam podvozek, po jakych cestách auto jezdilo a jaký servis se mu dostával. Přičemž autorizák není záruka úspěchu.
Asi se shodnem že e65 je udělaná líp. Ale ještě aby ne! Když je to 7er! Ale i rozvrzana e65 by se jistě našla.
Taky si myslím že 7er napomáhá to, že 7er si přeci jen kupuje jiná sorta lidí. A to nemyslím nijak zle. Asi takto: kolik lidí tjuní 3er? Sposty! Kolik lidi se co chvili hrabe v 5er? Asi taky dost. Ale kdo se hrabe v 7er? Myslim že hlavně schopní mechanici. Protože sedma je přeci jen auto o něčem jiném a lidi co si je kupujou hlavně jako nové či mírně zánovní se v tom určitě nehrabou a radějí to dají zkušenému mechošovi co tam nic nedojebe. A to platí řekl bych i pro kousky staré více než deset let.
Mam e60 2007 s 340tis km najeto (poctivych) a zažilo i dva ťukance. když jsem se jako snažil tak nějaké mirné povrzáni se dostavilo. Ale za jizdy si nemůžu stěžovat. V e39 co jsem měl před tim toho vrzalo mnohem vic i za jizdy. Byl to ale tour a hluk se šířil zejména z prostoru kufru a dveří řidiče. Jo ten kus plastu pro levou nohu mi vrže když na něj potlačím, ale za jizdy jsem si toho nikdy nevšiml.
Co bych řekl vrže nejvíc, když jsem chytil za palubovku jakoby za tu kapličku přístrojů oběma rukama a zacloumal s ní. To mi vrže ze všeho nejvíc! Ale ne za jízdy!
A to si myslím že jsem na různé pazvuky hodně citlivý. Jak někde něco pískne vrzne ťukne tak to hned řešim a odstraňuju
Myslím si že to bude spíš kus od kusu. Některé kusy k tomu budou mít asi hodně dispozici už z výroby protože i všechny díly se vyrábí s nějakou tolerancí a u někoho se to pak prostě blbě sejde a u někoho ne. Dál bude důležité jaká kola byla a jsou na autě provozována, jaký je tam podvozek, po jakych cestách auto jezdilo a jaký servis se mu dostával. Přičemž autorizák není záruka úspěchu.
Asi se shodnem že e65 je udělaná líp. Ale ještě aby ne! Když je to 7er! Ale i rozvrzana e65 by se jistě našla.
Taky si myslím že 7er napomáhá to, že 7er si přeci jen kupuje jiná sorta lidí. A to nemyslím nijak zle. Asi takto: kolik lidí tjuní 3er? Sposty! Kolik lidi se co chvili hrabe v 5er? Asi taky dost. Ale kdo se hrabe v 7er? Myslim že hlavně schopní mechanici. Protože sedma je přeci jen auto o něčem jiném a lidi co si je kupujou hlavně jako nové či mírně zánovní se v tom určitě nehrabou a radějí to dají zkušenému mechošovi co tam nic nedojebe. A to platí řekl bych i pro kousky staré více než deset let.
Re: F10/F11 vrzání palubovky
ale houby, zrovna třeba E90 vůbec nevrže, můžeš mlátit po čem chceš, vše je pevný, vše je poctivý. ja ti klidně projdu interier malou gumovou paličku, v E90, E65 nevrže nic, v E70, E60, F10, F07 je to plastová hudba. kdo zná přijezdovou cestu k nám do vesnice ví jak vrže auto, tam nemusíš za nic klepat a nic mačkat. u sedmy je to jasné, to auto je prostě o pul milionu dražší při stejné motorizaci a výbavě a ten rozdíl je tam kurva znát, to provedení všech přichytek, plastíčku atd je někde jinde, ze sedmy sundáš tapec 100x a stejně ho tam zas dáš, u pětky ho sundáš 100x a už tam nepůjde vůbec nasadit.
se podívej jak má vyřešenou dveřní zábranu pětka a jak sedma.
https://5series.net/forums/attachments/ ... ure026.jpg
https://i.ytimg.com/vi/musFklmfn4w/maxresdefault.jpg
pětka tam má jakousi "folii" nebo jak to nazvat, nějaká milimetr tlustá pěnovka, která je přilepená čertím hovnem
sedma tam má tlustej plast kterej má zespodu po celém obvodu pevné vysoké gumové těsnění, nic není přilepený, ale je to na otočných plastíkách v každých dveří je jich mraky, takže to drží krásně, jde to rozdělat bez jakéhokoliv potrhaní a nutnosti doplnovat čertí hovno. pětka má přichytku tapecu přímo do kovu, sedma do plastového lůžka které právě dolíhá do dveří tím gumovým těsněním a ještě i to lůžko má gumovou podložku. v tom kovu je jasný že to prostě jednou vrzat bude, v tom plastu s gumou to nikdy vrzat nebude.
ono dokud se sedmou nesvezeš tak si neuvědomíš co ti v autě vlastně všecko vrže ale to je celkem jedno, kvalitu provedení 5er a 7er vůbec nelze srovnávat, ten cenovej rozdíl tam je prostě kurevsky znát, každá věc je podstivější o 300 procent, nic není jen trošku lepší a bylo by to smutný kdyby bylo.
spíš co mě fascinuje jak sou 3er pevný, dokonce i 6er sou pevný a najit něco co vrže je problém, ale prostě ty pětky sou takový nedomrdci, taky je to tím že BMW na 5er nejvíc vydělává a je na ni nejpřísnější rozpočet (vím od kamaráda z Mnichova).
je to vždy o náročnosti uživatele. pokud do toho sedneš ze superba tak je 5er dobrá
se podívej jak má vyřešenou dveřní zábranu pětka a jak sedma.
https://5series.net/forums/attachments/ ... ure026.jpg
https://i.ytimg.com/vi/musFklmfn4w/maxresdefault.jpg
pětka tam má jakousi "folii" nebo jak to nazvat, nějaká milimetr tlustá pěnovka, která je přilepená čertím hovnem
sedma tam má tlustej plast kterej má zespodu po celém obvodu pevné vysoké gumové těsnění, nic není přilepený, ale je to na otočných plastíkách v každých dveří je jich mraky, takže to drží krásně, jde to rozdělat bez jakéhokoliv potrhaní a nutnosti doplnovat čertí hovno. pětka má přichytku tapecu přímo do kovu, sedma do plastového lůžka které právě dolíhá do dveří tím gumovým těsněním a ještě i to lůžko má gumovou podložku. v tom kovu je jasný že to prostě jednou vrzat bude, v tom plastu s gumou to nikdy vrzat nebude.
ono dokud se sedmou nesvezeš tak si neuvědomíš co ti v autě vlastně všecko vrže ale to je celkem jedno, kvalitu provedení 5er a 7er vůbec nelze srovnávat, ten cenovej rozdíl tam je prostě kurevsky znát, každá věc je podstivější o 300 procent, nic není jen trošku lepší a bylo by to smutný kdyby bylo.
spíš co mě fascinuje jak sou 3er pevný, dokonce i 6er sou pevný a najit něco co vrže je problém, ale prostě ty pětky sou takový nedomrdci, taky je to tím že BMW na 5er nejvíc vydělává a je na ni nejpřísnější rozpočet (vím od kamaráda z Mnichova).
je to vždy o náročnosti uživatele. pokud do toho sedneš ze superba tak je 5er dobrá
Re: F10/F11 vrzání palubovky
na e61 530xd zacli zlobit mechy ted pri 445tis km origo. to je mazec pokud to nekdo řeší při 100tis km. neuvěřitelné.... 

Re: F10/F11 vrzání palubovky
zcela bezne... Fkovej mech je max do 100 000, nekdy i na 60tkm když je smula. menim je jak blazen ze nestihaj v bmw dodavat
a k tomu vrzani... stejne jako vrzou skoro vsechny f10/11 tak vrzou i f01/02 i f07... tezko si clovek vybere nejake nevrzave... jen tolerance lidi je ruzna... ale me zatim nepresvedcila zadna.

a k tomu vrzani... stejne jako vrzou skoro vsechny f10/11 tak vrzou i f01/02 i f07... tezko si clovek vybere nejake nevrzave... jen tolerance lidi je ruzna... ale me zatim nepresvedcila zadna.