Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

F10/F11 vrzání palubovky

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#61 Příspěvek od JaraX »

tak to schválně nahrej jak mačkáš a klepeš na všechny možny plasty, schválně at máme porovnání víc aut.
tomasmedek
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: pon 10.11.2008 01:00

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#62 Příspěvek od tomasmedek »

Tak chlapi, dneska jsem měl zase trochu času. Hele on vrže i ten displej klimatizace :lol: :lol: :lol: Dejte si to pěkně nahlas, ať si to užijete jako já :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=kKS2MIhuxss
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#63 Příspěvek od matiz »

Ty videa muzes pak dat k inzeratu az to pujde z domu -))))))))

V BMW to umi odstranit, kdo chce kam....
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#64 Příspěvek od Snejk »

to by museli vsechny fka vystrikat montazni penou jinak nevim jak by to chteli odstranit.. ze vsech Fek ktery ke me jezdi nebo jsem s nima jel tak vrze 99%, a cim jsou vic kozeny tak tim hur... ono spousta lidi je k vrzani dost tolerantni protoze jsou na to zvykli z jinych aut... a pak jsou tu e70ky, to je taky slusnej břinkoklapkostroj...
tomasmedek
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: pon 10.11.2008 01:00

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#65 Příspěvek od tomasmedek »

matiz píše:...v BMW to umi odstranit...
Já si teda neumím představit, jak by třeba řešili ten displej klimatizace. Tomu nevěřím, že to jde (dlouhodobě) vyřešit. To je prostě konstrukčně a materiálově špatně.

Ale zase když to auto nezatáčí, nezrychluje či nezpomaluje, když je dobrá a rovná dálnice, tak toho tolik nevrže :lol: Tedy nesmím se zavrtět na sedačce, to je fakt, tím to pokazím :lol: :lol: :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#66 Příspěvek od JaraX »

jak píše Snejk, někomu to vadí, někomu ne, já bych tim nemohl ani pro rohlíky, mě občas lehce povrzne display zadního idrivu když jedu na 19" na hodně zalepené cestě a v tu chvili bych ho nejradši ukopl, naštestí to nejde slyšet u puštěného radia. možna by bylo lepši si na to najít čas a vyřešit to.
o tom že e60, e70, Fka vržou se píšou sáhodlouhé scénaře ale stejně to lidi kupujou jak šílení.
zajímavý je že ani vylítaný e90 prostě nevržou
rds76
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pát 10.07.2009 00:00

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#67 Příspěvek od rds76 »

Vrzani opraveno u dealera, komplet palubka dole, den prace - vysledek stoji za to!
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#68 Příspěvek od Joshuax »

heh, na co tak prijde odstraneni vrzani ? je to na taky zaruka na praci ? :D
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
rds76
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pát 10.07.2009 00:00

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#69 Příspěvek od rds76 »

Joshuax píše:heh, na co tak prijde odstraneni vrzani ? je to na taky zaruka na praci ? :D
bratru lidovych 5k. maj na to nejake origo tesnici pasky, tak snad to bude permanent fix, jestli to vrzne pristavim to tam znova ;)
tomasmedek
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: pon 10.11.2008 01:00

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#70 Příspěvek od tomasmedek »

Nevím, jak by těsnící páska vyřešila tohle:

https://www.youtube.com/watch?v=UGPJQJHOMVw&edit=vd

Toho jsem si všiml včera. Já to auto prostě miluju :D
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#71 Příspěvek od horan »

Taky pridam jeden dnesni ulovek. Jsem si vzpomel na toto tema, tak jsem to zkusil. Jinak drzaky napoju nedelaji nic a zrcatko trosku vrze. Ne tak jak to co tu uz je. Najeto 122000km. Bourano jednou zezadu. Jen plasty.
https://youtu.be/uysgAiZCPfE
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#72 Příspěvek od kawaman »

Tvl já bych to rozkopal :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#73 Příspěvek od JaraX »

je to mazec že :)
a lidi to kupujou jak šilení
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#74 Příspěvek od horan »

Loni to k nam prijelo poprve s mrtvym turbem. Do ty doby jezdil do bmw. Mechanik tam spatne nasadil vzduchac a cca 20000km to zralo prach a listi. Nakonec se to podarilo s fotkama...... uhrat na "zaruku". To by se nemuselo brat jako zavada.
Ted tu stoji s mechama. Po 120000km jsou na vymenu. Behem par hodin sedi jedna strana. Z mechu lezou vlakna.....
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#75 Příspěvek od JaraX »

to ještě vydrželi hodně, moji zakaznici s F11 dělají měchy cca po 80k
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#76 Příspěvek od horan »

:shock:
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#77 Příspěvek od RomanM3 »

Mě by zajimalo jak zkoušíte to vrzání plastů jak na ně tlačíte jestli vam to vrže i za jizdy?

Mam e60 2007 s 340tis km najeto (poctivych) a zažilo i dva ťukance. když jsem se jako snažil tak nějaké mirné povrzáni se dostavilo. Ale za jizdy si nemůžu stěžovat. V e39 co jsem měl před tim toho vrzalo mnohem vic i za jizdy. Byl to ale tour a hluk se šířil zejména z prostoru kufru a dveří řidiče. Jo ten kus plastu pro levou nohu mi vrže když na něj potlačím, ale za jizdy jsem si toho nikdy nevšiml.

Co bych řekl vrže nejvíc, když jsem chytil za palubovku jakoby za tu kapličku přístrojů oběma rukama a zacloumal s ní. To mi vrže ze všeho nejvíc! Ale ne za jízdy!

A to si myslím že jsem na různé pazvuky hodně citlivý. Jak někde něco pískne vrzne ťukne tak to hned řešim a odstraňuju

Myslím si že to bude spíš kus od kusu. Některé kusy k tomu budou mít asi hodně dispozici už z výroby protože i všechny díly se vyrábí s nějakou tolerancí a u někoho se to pak prostě blbě sejde a u někoho ne. Dál bude důležité jaká kola byla a jsou na autě provozována, jaký je tam podvozek, po jakych cestách auto jezdilo a jaký servis se mu dostával. Přičemž autorizák není záruka úspěchu.

Asi se shodnem že e65 je udělaná líp. Ale ještě aby ne! Když je to 7er! Ale i rozvrzana e65 by se jistě našla.

Taky si myslím že 7er napomáhá to, že 7er si přeci jen kupuje jiná sorta lidí. A to nemyslím nijak zle. Asi takto: kolik lidí tjuní 3er? Sposty! Kolik lidi se co chvili hrabe v 5er? Asi taky dost. Ale kdo se hrabe v 7er? Myslim že hlavně schopní mechanici. Protože sedma je přeci jen auto o něčem jiném a lidi co si je kupujou hlavně jako nové či mírně zánovní se v tom určitě nehrabou a radějí to dají zkušenému mechošovi co tam nic nedojebe. A to platí řekl bych i pro kousky staré více než deset let.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#78 Příspěvek od JaraX »

ale houby, zrovna třeba E90 vůbec nevrže, můžeš mlátit po čem chceš, vše je pevný, vše je poctivý. ja ti klidně projdu interier malou gumovou paličku, v E90, E65 nevrže nic, v E70, E60, F10, F07 je to plastová hudba. kdo zná přijezdovou cestu k nám do vesnice ví jak vrže auto, tam nemusíš za nic klepat a nic mačkat. u sedmy je to jasné, to auto je prostě o pul milionu dražší při stejné motorizaci a výbavě a ten rozdíl je tam kurva znát, to provedení všech přichytek, plastíčku atd je někde jinde, ze sedmy sundáš tapec 100x a stejně ho tam zas dáš, u pětky ho sundáš 100x a už tam nepůjde vůbec nasadit.
se podívej jak má vyřešenou dveřní zábranu pětka a jak sedma.

https://5series.net/forums/attachments/ ... ure026.jpg

https://i.ytimg.com/vi/musFklmfn4w/maxresdefault.jpg

pětka tam má jakousi "folii" nebo jak to nazvat, nějaká milimetr tlustá pěnovka, která je přilepená čertím hovnem
sedma tam má tlustej plast kterej má zespodu po celém obvodu pevné vysoké gumové těsnění, nic není přilepený, ale je to na otočných plastíkách v každých dveří je jich mraky, takže to drží krásně, jde to rozdělat bez jakéhokoliv potrhaní a nutnosti doplnovat čertí hovno. pětka má přichytku tapecu přímo do kovu, sedma do plastového lůžka které právě dolíhá do dveří tím gumovým těsněním a ještě i to lůžko má gumovou podložku. v tom kovu je jasný že to prostě jednou vrzat bude, v tom plastu s gumou to nikdy vrzat nebude.
ono dokud se sedmou nesvezeš tak si neuvědomíš co ti v autě vlastně všecko vrže ale to je celkem jedno, kvalitu provedení 5er a 7er vůbec nelze srovnávat, ten cenovej rozdíl tam je prostě kurevsky znát, každá věc je podstivější o 300 procent, nic není jen trošku lepší a bylo by to smutný kdyby bylo.
spíš co mě fascinuje jak sou 3er pevný, dokonce i 6er sou pevný a najit něco co vrže je problém, ale prostě ty pětky sou takový nedomrdci, taky je to tím že BMW na 5er nejvíc vydělává a je na ni nejpřísnější rozpočet (vím od kamaráda z Mnichova).
je to vždy o náročnosti uživatele. pokud do toho sedneš ze superba tak je 5er dobrá
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#79 Příspěvek od Filozof »

na e61 530xd zacli zlobit mechy ted pri 445tis km origo. to je mazec pokud to nekdo řeší při 100tis km. neuvěřitelné.... :-D
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: F10/F11 vrzání palubovky

#80 Příspěvek od Snejk »

zcela bezne... Fkovej mech je max do 100 000, nekdy i na 60tkm když je smula. menim je jak blazen ze nestihaj v bmw dodavat :D
a k tomu vrzani... stejne jako vrzou skoro vsechny f10/11 tak vrzou i f01/02 i f07... tezko si clovek vybere nejake nevrzave... jen tolerance lidi je ruzna... ale me zatim nepresvedcila zadna.
Odpovědět