Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
N57 motory pridrene na klice
N57 motory pridrene na klice
Zacal jsem se setkavat v mem okoli s motory N57, ktere jsou pridrene na klice. Jedna se o E70 LCI, F10 atd. Najezd 120000, 220000 atd. Troufnu si rict, ze problem je castejsi nez prasknute rozvody. Kdyz vynechame diskuzi o kvalite, co muze byt pricinou? Dlouhe vyneny oleje, zakarbonovane mazaci kanalky a tim padem horsi mazani? Nebo mate nejaky jiny poznatek? Co na motoru zadeji preventivne zkontrolovat, aby k tomuto problemu nedoslo?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
Re: N57 motory pridrene na klice
nic, delal jsem jich uz dost. je to mizernej material, 5w30 takovou mizerii uz jen dokona... a takova rozhazena remenice dokaze krasne rozhodit kliku ze prvni saly vycestujou jak nic...
Re: N57 motory pridrene na klice
a to se teda přidírají kde konkrétně? Na hlavních loižiskách u řemenice nebo je to random?
Re: N57 motory pridrene na klice
Vetsinou na ojnicnich salach. Random myslis asi randomizaci jako nahodny vyber....... no ja jsem se setkal na predposlednich ci krajnich. S hlavnimi salami jsem se setkal, kdyz byla prohla klika. Proc se prohla? Jestli spatna technika jizda s podtocenym motorem.... netusim. U R6 je dlouha jak Lovosice tak na to asi vice trpi. Nevim, nemam tolik praxe s M57.
Re: N57 motory pridrene na klice
jo, myslel jsem jestli je to různé a neni v tom žádné pravdilo, či naopak jestli se přidírají stále stejné šály.
Ale proč se prohýbá klika? Dyť šestiválce už nějakou dobu dělají a problém podtáčení by asi měl být taky z velké části eliminován, když většina těchto aut je již v provozu s automatem, ne?
Ale proč se prohýbá klika? Dyť šestiválce už nějakou dobu dělají a problém podtáčení by asi měl být taky z velké části eliminován, když většina těchto aut je již v provozu s automatem, ne?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: ned 12.10.2003 00:00
- Bydliště: Příbram
- Klubové ID: 568
- Kontaktovat uživatele:
Re: N57 motory pridrene na klice
Kamos pousti x6 2008 se spatnym motorem, udajne ma "klepe na sestem valci", cena vic nez super, auto po prvnim majiteli, jezdi ok, krome tohohle v peknem stavu..
Predstaba co tomu muze byt? Predpokladam ze to uz ma n57 motor?
Predstaba co tomu muze byt? Predpokladam ze to uz ma n57 motor?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: ned 12.10.2003 00:00
- Bydliště: Příbram
- Klubové ID: 568
- Kontaktovat uživatele:
Re: N57 motory pridrene na klice
Btw snejku kdybys mi konecne po mesici zvedl telefon tak bych ti to vzal at to das do kupy.. ale hlavne potrebuju moje auto..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
Re: N57 motory pridrene na klice
ja bych rad dokonce ted to i snad nejak pujde ale nejak se mi tam ty dyzly mrtvy mnozej... o tech ostatnich ani nemluvim
zrovna tam ted jedny roztrhly rozvody mam...

Re: N57 motory pridrene na klice
X6 2008 ma jeste M57 motor. Ty na klice moc neodchazeji. Treba jenom vstrik...
Re: N57 motory pridrene na klice
Podle ceho se rozhoduje komu odpovis a komu ne? Me totiz stale vrta hlavou, proc jsem nedostal odpoved ani na jednu SZ, kde jsem te zadal o nejaky kontakt/ termin abych mohl prijet. Je to podle prispevku, data registrace, dne v kalendari, kombinaci vseho, nebo jak?Snejk píše:ja bych rad dokonce ted to i snad nejak pujde ale nejak se mi tam ty dyzly mrtvy mnozej... o tech ostatnich ani nemluvimzrovna tam ted jedny roztrhly rozvody mam...
Ja bych to chapal, kdyby si tady byl jednou za mesic, ale normalne tu reagujes, zpravy si cetl a reakce nulova.
