Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Častá hlučnost motoru 530xd
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Rachot motoru
Tak dnes za tmy prijedu k baraku a z praveho svetla se linul kour. Podotykam jakoby smrad asfaltu ci oleje! Kour vychazel z leve strany motoru ale neslo zjistit, co je pricinou. Po otevreni kapoty se kour za chvili rozplynul. Praskle svody to snad byt nemuzou, neni to kour spalene nafty a nezmenil by se zvuk motoru na razantnejsi, "rachotivy". Po vychladnuti vse v normalu, kolikrat tyden nic a pak znovu tenhle smradek...
Nema nekdo paru o co jde???
Nema nekdo paru o co jde???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rachot motoru
řemenice?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: Rachot motoru
Nebo něco klade větší odpor, než by mělo a řemen tam prokluzuje - kladka, altík, servo..
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Rachot motoru
Minuly tyden jsem ujel cca 1300 km a nic, mezi tim litacka po meste a taky nic. Kdyby to byla remenice, tak to bude delat porad nebo ne? Jak to muzu zjistit?
Jo a vecer, co jsem zahlidl ten kour jsem to nechal minutu dve bezet, odjel od baraku a vse zase v normalu - teplota motoru spadla z 92° na 80°(uz na dalnici). Prevodovka neradila uz vys, proste zase jako predtim vse ok.
Jo a vecer, co jsem zahlidl ten kour jsem to nechal minutu dve bezet, odjel od baraku a vse zase v normalu - teplota motoru spadla z 92° na 80°(uz na dalnici). Prevodovka neradila uz vys, proste zase jako predtim vse ok.
Re: Rachot motoru
nebylo to vypalováni DPF ? 

- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Rachot motoru
Pokud by probihalo i pri stojicim vozidle tak proc nemi00wa píše:nebylo to vypalováni DPF ?

Ale z prostoru motoru by se kourit nemelo ne?
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rachot motoru
Mam sice starsi motor (160kW), ale nikdy se mi nepodarilo na dalnici schladit motor na 80 stupnu...
Ten smrad, tezko rict, pokud ti nemizi voda z okruhu, nebude to nemrzka, ta dokaze smrdet fakt slusne, pokud je stara.
Prosel bych cely sani od filtru, pres turbo, pripojenou vetev z odlucovace, intercooler az po egr, jestli tam neni nesmyslne oleje.
Z toho videa bych rekl, ze se ti po otevreni vicka ani o pid nehly otacky a ze z toho leze az moc vypalenyho oleje.
Zkusil bych zkontrolovat podtlak pod vickem, jestli tam vubec nejaky je. Moc je problem, ale zadny, nebo pretlak, to je taky problem
Jinak pri regeneraci prevodovka radi jinak, je tam nekolik podminek pro regeneraci a jedna z nich je vysoka teplota jak motoru (tusimze 85 stupnu min.), tak na katu a k tomu si auto musi nejak dopomoct. Tyhle diesely s DPF potrebuji, aby se s nima nejezdilo na spotrebu, to se paradoxne dost prodrazi...
Ten smrad, tezko rict, pokud ti nemizi voda z okruhu, nebude to nemrzka, ta dokaze smrdet fakt slusne, pokud je stara.
Prosel bych cely sani od filtru, pres turbo, pripojenou vetev z odlucovace, intercooler az po egr, jestli tam neni nesmyslne oleje.
Z toho videa bych rekl, ze se ti po otevreni vicka ani o pid nehly otacky a ze z toho leze az moc vypalenyho oleje.
Zkusil bych zkontrolovat podtlak pod vickem, jestli tam vubec nejaky je. Moc je problem, ale zadny, nebo pretlak, to je taky problem

Jinak pri regeneraci prevodovka radi jinak, je tam nekolik podminek pro regeneraci a jedna z nich je vysoka teplota jak motoru (tusimze 85 stupnu min.), tak na katu a k tomu si auto musi nejak dopomoct. Tyhle diesely s DPF potrebuji, aby se s nima nejezdilo na spotrebu, to se paradoxne dost prodrazi...
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: Rachot motoru
může i probihat při stojícím vozidle, když to začalo dělat za jízdy a dojel jsi třeba dom. Jinak kouř z motoru zaleží z jake strany ? Nemáš prasklé svody pokud máš teda 530d
Voda, olej neubývá či nepřibývá ? A co vstřiky už jsi je vytáhl na kontrolu ?
Voda, olej neubývá či nepřibývá ? A co vstřiky už jsi je vytáhl na kontrolu ?
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Rachot motoru
Kouř se včera linul z levé strany motoru, když stojís před autem. Není to ale smrad spálené nafty, je to jak olej. Nemuze trochu prosakovat turbo a když se rozehřeje za jízdy tak se to začne pálit? Pritom těsnění se nedávno měnilo, nemělo by nic unikat, když se ani olej neztrácí. Měnil jsem před Vánocemi termostaty, vody je pořad stejne, oleje taky a vstriky venku bohužel ještě nebyly.mi00wa píše:může i probihat při stojícím vozidle, když to začalo dělat za jízdy a dojel jsi třeba dom. Jinak kouř z motoru zaleží z jake strany ? Nemáš prasklé svody pokud máš teda 530d
Voda, olej neubývá či nepřibývá ? A co vstřiky už jsi je vytáhl na kontrolu ?
Začarovaný kolotoč. Jestli nebude lepší sehnat něco v benzinu, ať už 3er nebo 5er jinak zešedivím

- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rachot motoru
Nehcapu co by mely vstriky spolecneho se smradem z auta, pokud auto jede normalne...
Ten smrad tam bude delat neco, co se odnekud odparuje a aby to toho bylo schopno, budto to musi uz mit tu teplotu, nebo to pada na neco, co ma tu teplotu... Tzn voda, olej, svody... Nic jineho tam samovolne kour nevytvori preci...
Tak to proste prolez a uvidis...
Docela bych si vsadil na to, ze odlucovac oleje na tom nikdy nikdo nedelal, protoze kazdej vymeni olej, ale na odlucovac se kasle a pak se divis, ze mas sani plny oleje a auto dela kraviny...
Ten smrad tam bude delat neco, co se odnekud odparuje a aby to toho bylo schopno, budto to musi uz mit tu teplotu, nebo to pada na neco, co ma tu teplotu... Tzn voda, olej, svody... Nic jineho tam samovolne kour nevytvori preci...
Tak to proste prolez a uvidis...
Docela bych si vsadil na to, ze odlucovac oleje na tom nikdy nikdo nedelal, protoze kazdej vymeni olej, ale na odlucovac se kasle a pak se divis, ze mas sani plny oleje a auto dela kraviny...
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Rachot motoru
To co píšeš má samozřejmě hlavu a patu. Každopádně zkusím v blízké době vyměnit ten odlučovač.Joshuax píše:Nehcapu co by mely vstriky spolecneho se smradem z auta, pokud auto jede normalne...
Ten smrad tam bude delat neco, co se odnekud odparuje a aby to toho bylo schopno, budto to musi uz mit tu teplotu, nebo to pada na neco, co ma tu teplotu... Tzn voda, olej, svody... Nic jineho tam samovolne kour nevytvori preci...
Tak to proste prolez a uvidis...
Docela bych si vsadil na to, ze odlucovac oleje na tom nikdy nikdo nedelal, protoze kazdej vymeni olej, ale na odlucovac se kasle a pak se divis, ze mas sani plny oleje a auto dela kraviny...
Jinak já na to dnes zas Koukal ale prd tam vidím, pod turbem je ještě miska, ve které je asi zbytek oleje, než se měnilo těsnění. Možná to tam někde prosakuje dal...
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rachot motoru
Ale to neni o tom se podivat baterkou, je potreba si uspinit ruce 

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 29.01.2015 01:00
Re: Rachot motoru
Mam motor sice novejsi, ale na 80 stupnu na dalnici jsem schladit dokazal - pri nefunkcnim termostatu EGR.
Regenerace DPF spustena RJ se pri zastaveni auta prerusi, takze pred domem ti nepobezi. Spustena pres diag asi bezi i na miste, ale to neni tento pripad.
Odlucovac oleje je dobry tip, nechal bych ho klidne preventivne vymenit.
Regenerace DPF spustena RJ se pri zastaveni auta prerusi, takze pred domem ti nepobezi. Spustena pres diag asi bezi i na miste, ale to neni tento pripad.
Odlucovac oleje je dobry tip, nechal bych ho klidne preventivne vymenit.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rachot motoru
No nevim jak u tehle verze, ale ja ten starsi motor nedonutim k regeneraci ani diagnostikou. Ja muzu zadat jenom pozadavek na spusteni, nemuzu vyvolat samotne spusteni. A kdyz zadam pozadavek, je to stejne, jako kdyz se zvysi hodnota na cidle zpetneho tlaku, zapise se chyba 480A. To neni zadna zavada jeste, jenom se hodnota zpetneho tlaku dostala pres limit a do DME se zapise pozadavek na spusteni regenerace, ale stejne se ceka, az auto splni vsechny podminky. Teplota, rychlost atd. Ve meste temer nesplnitelne. Vzhledem k tomu, ze ta prvni verze co mam, ma DPFko v jinem tele, nez CAT, tak to dela pri regeneraci takove huceni, jak vytuneny vyfuk, takze to bezpecne poznam, kdyz se ta regenerace spusti. Pozdejsi verze uz maji CAT i DPF v jednom tele, takze to timhle efektem netrpi a zaroven se to stihne zregenerovat vyrazne drive. Me to treba trva pul hodiny. Nezrikda kdy ta regenerace proste nestihne dobehnout a pri ceste z prace regeneruju zase. Musim kvuli tomu menit trasu, protoze me cesta trva asi tech 30 minut, jenze nez se auto ohreje, tak to stejne zase nestihne
No trosku problem. Takze pro mne auto s DPF proste neni... Proto ho uz ani nepouzivam a pujde pryc.

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 29.01.2015 01:00
Re: Rachot motoru
Aha, tak proto ja tu regeneraci nepoznam po sluchu - mam LCI, 173kW, takze asi vse v jednom tele? Bylo mi to divne, slysim kde co, ale regeneraci jsem nepoznal ani kdyz jsem vedel ze zrovna probiha. A taky mi regeneruje opravdu v radu minut, ani nahodou pul hodiny. Ted uz to chapu, dik za vysvetleni.
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Rachot motoru
Ja vim, ze mi nektere veci trvaji, dnes jsem si vsiml, kde mam filtr pevnych castic
no a presne ten je obcas po ostrejsi jizde i cukacce ve meste pekne rozhajcovany. Takze to sedi, teplo vychazi z leve strany cili zrejme z PDF. Ten smradek, je to trochu lepsi po tom, co jsem to cele vytrikal cisticem na motocykly a proplachl vapkou ale porad se neco i tak dostane pres ventilaci do kabiny. Pokud tedy teoreticky muze jit o regeneraci ci jen prehraty PDF s katalyzatorem, proc si i automat radi ve vyssich otackach? To je automat nejak napojeny na PDF? Problem jeste neni doresen.
Pozn.: K separatoru jsem se jeste nedostal...

Pozn.: K separatoru jsem se jeste nedostal...

- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Rachot motoru
Co to sakra je. Prijedu dnes k baraku a smrad jak krava, tohle uz nebyl smrad po spalenem oleji ale po gume! Co se tam co ma co v motorovem prostoru tak palit? Guma? Plast? Je to vubec mozne? Nikde neni nic videt, pod turbem trochu vlhko a to je vse.... Remenice, remeny vse ok, neco se deje ze spodu motoru a ze strany jak je turbo ale svody to nejsou, poznam smrad spalene nafty...
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Rachot motoru
Ted jsem to napichl na Carly:
Faultcode: BSD message failure Code: 0042DE
Faultset 1: appeared at 192768 km
baterry voltage: 14,17 V
Injection quantity: 0,00 mg/Hub
vehicle speed: 41,45 km/h
engine coolant temperature: 88,27 C
Boost pressure actual value: 1063,38 mbar
Air mass per cylinder: 523,03 mg/hub
Engine speed: 1379,12 1/min
Pedal value generator: 0,00 %
Rail Pressure Is: 417,48 bar
State of the glow indicator: 0,00
Dále Transmission - Wear oil
Code: 0054C6
Rozluští to někdo?
Chybu motoru jsem smazal, převodovky smazat nejde. Stále se zobrazuje znovu.
Faultcode: BSD message failure Code: 0042DE
Faultset 1: appeared at 192768 km
baterry voltage: 14,17 V
Injection quantity: 0,00 mg/Hub
vehicle speed: 41,45 km/h
engine coolant temperature: 88,27 C
Boost pressure actual value: 1063,38 mbar
Air mass per cylinder: 523,03 mg/hub
Engine speed: 1379,12 1/min
Pedal value generator: 0,00 %
Rail Pressure Is: 417,48 bar
State of the glow indicator: 0,00
Dále Transmission - Wear oil
Code: 0054C6
Rozluští to někdo?

Chybu motoru jsem smazal, převodovky smazat nejde. Stále se zobrazuje znovu.
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Rachot motoru
Tak preklad je jedna vec a souvislost s mym problemem vec druha. Co ta chyba motoru?