Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
DPF a STK
Re: DPF a STK
řešení je nekupovat si naftový auto, dost to pomůže, zvedne to komfort a ještě ušetříš.
jinak já jsem spoustě zákazníku dělal DPF výplachem, ale pak jsem to přestal dělat z morálních důvodu. všem co se to dělalo tak je to vyšlo kolem 5-6k s prací, všem spadl protitlak na hodnoty nového, všichni dodneška jezdí bez problému.
ted jsem nějaké DPF posílal na čištění v peci a vrátilo se totálně neprůchozí a ještě zničilo uplně nové turbo, výfuk černý.
problém nafty je ten že krom toho že se to sere tak ten že nemůžeš věřit jen svému mechanikovi ale i nějakému testovači vstřiků, čističi DPF atd a to je problém, věřím že i kdybych poslal na test fungl nové turbo a vstřiky tak stejně neřeknou že je to ok.
pokud bych měl naftu a měl na její servis, tak dám origo nové DPF a všechny komponenty co mají vliv na životnost DPF (EGR, vstřiky, termostaty, žhavení, turbo, separator) a budu rád že to bude zas jezdit, pokud bych na servis neměl tak bych nechal origo DPF vyčistit chemickou cestou a nebo koupil starší DPF a vyčistil chemickou cestou.
jinak já jsem spoustě zákazníku dělal DPF výplachem, ale pak jsem to přestal dělat z morálních důvodu. všem co se to dělalo tak je to vyšlo kolem 5-6k s prací, všem spadl protitlak na hodnoty nového, všichni dodneška jezdí bez problému.
ted jsem nějaké DPF posílal na čištění v peci a vrátilo se totálně neprůchozí a ještě zničilo uplně nové turbo, výfuk černý.
problém nafty je ten že krom toho že se to sere tak ten že nemůžeš věřit jen svému mechanikovi ale i nějakému testovači vstřiků, čističi DPF atd a to je problém, věřím že i kdybych poslal na test fungl nové turbo a vstřiky tak stejně neřeknou že je to ok.
pokud bych měl naftu a měl na její servis, tak dám origo nové DPF a všechny komponenty co mají vliv na životnost DPF (EGR, vstřiky, termostaty, žhavení, turbo, separator) a budu rád že to bude zas jezdit, pokud bych na servis neměl tak bych nechal origo DPF vyčistit chemickou cestou a nebo koupil starší DPF a vyčistil chemickou cestou.
Re: DPF a STK
tak ktera metoda je krome origo "nejspolehlivejsi"?
Ta advanpure?
Ta advanpure?
Re: DPF a STK
Jak si to myslel s tím volantem?Zdenda530d píše: K STK; Teď po novu někteří pomatenci (zaměstnanci STK) řeší i neorigo volant. To jen tak na okraj na dokreslení kam tato technická "korektnost" vede (a bohužel povede). Toto se stalo přímo v mé přítomnosti. Dostává se ke mě docela dost příhod (jedna paní povídala) co vše se děje na STK ale to tu nebudu rozšiřovat, protože tomu ani sám nevěřím.![]()
![]()
Re: DPF a STK
S tím volantem to taky nebude tak horké. Těžko někoho vyhodí, že má místo obyč volantu Mpaket. Ale pokud tam někdo strčí nějaký čínský sparco, nejlíp do auta, co má bagy, vyhodit ho musí. Je to to samé, jako by nechal projít auto s čínskýma světlama bez homologace.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Re: DPF a STK
Bylo to na Golfu III, klučina tam měl volant Victor (ani origo ani neorigo neměl bagy ani jiné další ovládání krom klaksonu, které fungovalo) prostě jen menší průměr a anatomické chyty, nicméně v rámci bezpečnosti/korektnosti/zákona/šikany ho vyhodili, resp. sám odjel. (pozn. bylo vidět, že Golf je ve velmi dobrém stavu, prahy, origo nárazníky s širokým lízem, evidentně nový lak, vše lícovalo, žádnej tuzing) krom volantu měl ještě neorigo světla - "E" homologace byla na plexy přesně jak měla být (značku světel fakt nevím), ale BLB-STK blekotal, že auto před rokem XXXX prostě NEMŮŽE mít čočky..., zadní ledková světla už okomentovat ani nestihl.
Někomu to možná příjde správné ale s takovými já si nemám co říct... Veškerá krása se tímto z motorismu (chtěl jsem napsat pomalu, ale jde to zatraceně rychle) vytrácí, vzpomeňte si sami, když si Váš táta dal do své škůdky "sportovní" volant nebo jinou hlavici řadící páky, nebo nějakou blbůstku... proč? protože se mu to líbilo a chtěl mít z auta radost. Nikoho ani nenapadlo jej za to takto BUZEROVAT, toto není nic jiného než šikana a buzerace, nevím kdo z toho má jaký prospěch. Ale zase, byla to jen moje a doufám, že ojedinělá zkušenost (jak jsem psal - prostě pomatenci).
Ten kluk se k tomu ani nevyjadřoval (když viděl co je to za materiál), jen kroutíce hlavou sedl do auta a odjel.
Ten pitomec ze STK tam zůstal stát jak péro otočil se na mě a chtěl mi něco vysvětlovat jako bych o to stál (nejspíš obhájit své počínání), načež jsem zakroutil hlavou přecedil mezi zuby, že na sebe může být pyšnej a přirazil za sebou dveře. I přes ně jsem slyšel jak tam láteří... KONEC PŘÍBĚHU.
Někomu to možná příjde správné ale s takovými já si nemám co říct... Veškerá krása se tímto z motorismu (chtěl jsem napsat pomalu, ale jde to zatraceně rychle) vytrácí, vzpomeňte si sami, když si Váš táta dal do své škůdky "sportovní" volant nebo jinou hlavici řadící páky, nebo nějakou blbůstku... proč? protože se mu to líbilo a chtěl mít z auta radost. Nikoho ani nenapadlo jej za to takto BUZEROVAT, toto není nic jiného než šikana a buzerace, nevím kdo z toho má jaký prospěch. Ale zase, byla to jen moje a doufám, že ojedinělá zkušenost (jak jsem psal - prostě pomatenci).
Ten kluk se k tomu ani nevyjadřoval (když viděl co je to za materiál), jen kroutíce hlavou sedl do auta a odjel.
Ten pitomec ze STK tam zůstal stát jak péro otočil se na mě a chtěl mi něco vysvětlovat jako bych o to stál (nejspíš obhájit své počínání), načež jsem zakroutil hlavou přecedil mezi zuby, že na sebe může být pyšnej a přirazil za sebou dveře. I přes ně jsem slyšel jak tam láteří... KONEC PŘÍBĚHU.
Re: DPF a STK
Tuzingovy světla radši nekomentuju, když to má homologaci, tak to snad nějak svítí a neoslňuje a jen to blbě vypadá, ale zrovna nedávno sem jel za kreténem s ledkovyma zadníma světlama na T4 a bylo to hodně výživné. Intenzita světla byla něco menší, než origo zadní mlhovky a když brzdil, tak to byla intenzita, že sem musel uhýbat pohledem, což je paráda. Doufám, že na STK pojede k tomu technikovi z tvého příběhu..
Re: DPF a STK
JaraX píše:řešení je nekupovat si naftový auto, dost to pomůže, zvedne to komfort a ještě ušetříš.
jinak já jsem spoustě zákazníku dělal DPF výplachem, ale pak jsem to přestal dělat z morálních důvodu. všem co se to dělalo tak je to vyšlo kolem 5-6k s prací, všem spadl protitlak na hodnoty nového, všichni dodneška jezdí bez problému.
ted jsem nějaké DPF posílal na čištění v peci a vrátilo se totálně neprůchozí a ještě zničilo uplně nové turbo, výfuk černý.
problém nafty je ten že krom toho že se to sere tak ten že nemůžeš věřit jen svému mechanikovi ale i nějakému testovači vstřiků, čističi DPF atd a to je problém, věřím že i kdybych poslal na test fungl nové turbo a vstřiky tak stejně neřeknou že je to ok.
pokud bych měl naftu a měl na její servis, tak dám origo nové DPF a všechny komponenty co mají vliv na životnost DPF (EGR, vstřiky, termostaty, žhavení, turbo, separator) a budu rád že to bude zas jezdit, pokud bych na servis neměl tak bych nechal origo DPF vyčistit chemickou cestou a nebo koupil starší DPF a vyčistil chemickou cestou.
Jetě DPF versus motorový olej:
používám: CASTROL Turbo Diesel FST, 5W-40, ACEA:C3, API:SN/CF, Spec: BMWLL04
pak jsem našel tento: CASTROL Magnetic Diesel DPF, 5W-40, ACEA:C3, API: SM/CF, Spec: BMWLL04
- na první pohled nevidím rozdíl (písmeno N u API značí novější), tak, který je ten správný?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Re: DPF a STK
Jenže ten technik nic neměřil - koukl se "odborným" okem a hned mu vše bylo jasný - taková ta objektivní diagnostika (něco na způsob kapesníček vs. koncovka výfuku).TANN3R píše:Tuzingovy světla radši nekomentuju, když to má homologaci, tak to snad nějak svítí a neoslňuje a jen to blbě vypadá, ale zrovna nedávno sem jel za kreténem s ledkovyma zadníma světlama na T4 a bylo to hodně výživné. Intenzita světla byla něco menší, než origo zadní mlhovky a když brzdil, tak to byla intenzita, že sem musel uhýbat pohledem, což je paráda. Doufám, že na STK pojede k tomu technikovi z tvého příběhu..
Ke světlům - ruku na srdce. Nový led/xenon světla jsou na některých autech zatracený žiletky - mnohdy daleko horší než největší shit z Číny... ALE - jsou originál.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a STK
Asi tak... Jeli jste někdo za kruhy A7 v noci? Rozsvítí to brzdy a člověk to muže vzít rovnou k očnímu...
Re: DPF a STK
a podle čeho by to jako měl technik posuzovat?
nemá to homologaci = nazdar
světla nemaj jen svítivost, ale taky rozptyl, uhly atd.
a to samy je s volantem, není to originál, není to homologovaný, nazdar,
ten technik mu to nechá projít, na tom super činským volantu se mu protočí tisícíhran a ten člověk někde přejede matku s dětma a ten technik z STK má takoveeej průser že si to nedovedete představit.
není to originál z výroby? ok, předložte papír o homologaci a není problém.
ale jsme v česku a tady je každej pepa z vesnice chytřejší jak technici v automobilce.
nemá to homologaci = nazdar
světla nemaj jen svítivost, ale taky rozptyl, uhly atd.
a to samy je s volantem, není to originál, není to homologovaný, nazdar,
ten technik mu to nechá projít, na tom super činským volantu se mu protočí tisícíhran a ten člověk někde přejede matku s dětma a ten technik z STK má takoveeej průser že si to nedovedete představit.
není to originál z výroby? ok, předložte papír o homologaci a není problém.
ale jsme v česku a tady je každej pepa z vesnice chytřejší jak technici v automobilce.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a STK
To ze nejake svetlo ma homolagaci neznamena, ze muze byt na tom vozidle... Homolagace svetla, nebo jakehokoliv dilu, je vec jedna a homolagace pro pouziti na konkretnim vozidle pak vec druha. U aut to neni mozna tak dramaticke, ale po crashi na masine jsem to resil docela dost. Homologovany svetlo na masinu je fajn, ale kdyz neni urcene pro ten konkretni typ motorky, je to dost k nicemu. Je to jako dat si na auto svetlo z jineho auta. Je k prdu mit homologovany svetlo, kdyz diry pro uchyceni jsou o 2 milimetry vedle, pak to sviti do hajzlu, misto na silnici a to se jim proste nelibi... Nekdo to musi vzit, zkontrolovat, schvalit... Kdo by se s tim sr*l... Stoji to penize...
Technik na STK neni schopny a ani zpusobily posoudit, jestli upravy, ktere ten mladik udelal, neodporuji puvodni homologaci vozidla, proto ho proste nemuze nechat projit... Drive bez fotek by mohl v pripade problemu tesne po technicke rict, ze to v dobe stk na vozidle nebylo, dneska to proste neukeca, proto i ti, kteri byvali v pohode, jsou dneska proste prudici...
Vcera jsem byl na evidencce na sedmu, musel jsem sundat veci ze zrcatka, aby to mohl nafotit, jinak mu to bylo uplne ukradene a v zasade s ukonem, ktery jsem potreboval, tzn overit cisla to nemelo nic spolecneho, ale na fotce proste nemohl nechat veci poveseny na zpetnem zrcatku. Byl rozumny, rika mi, hodte si to jenom dopredu, nez to vyfotim, at to na te fotce neni videt, no urval jsem to cele, bylo to jeste po puvodnim majiteli, ale proste je videt, ze ikdyz on byl v pohode, kvuli blbe fotky proste musi delat ofuky...
Technik na STK neni schopny a ani zpusobily posoudit, jestli upravy, ktere ten mladik udelal, neodporuji puvodni homologaci vozidla, proto ho proste nemuze nechat projit... Drive bez fotek by mohl v pripade problemu tesne po technicke rict, ze to v dobe stk na vozidle nebylo, dneska to proste neukeca, proto i ti, kteri byvali v pohode, jsou dneska proste prudici...
Vcera jsem byl na evidencce na sedmu, musel jsem sundat veci ze zrcatka, aby to mohl nafotit, jinak mu to bylo uplne ukradene a v zasade s ukonem, ktery jsem potreboval, tzn overit cisla to nemelo nic spolecneho, ale na fotce proste nemohl nechat veci poveseny na zpetnem zrcatku. Byl rozumny, rika mi, hodte si to jenom dopredu, nez to vyfotim, at to na te fotce neni videt, no urval jsem to cele, bylo to jeste po puvodnim majiteli, ale proste je videt, ze ikdyz on byl v pohode, kvuli blbe fotky proste musi delat ofuky...
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Re: DPF a STK
Jistě, měl ho tam ihned odstřelit, tělo rozčtvrtit a ty kusy napíchnout pro výstrahu před tu stodolu a auto poslat na šroťák - teda na podvalníku a nebo nejlépe letecky aby tím extrémně nebezpečným volantem nebo smrtícími světlomety nevyzabíjel všechny na silnici v okruhu 4 kilometrů...
Já se problematikou světel extra nezabývám - ale jsou li světla na TYP vozu (GolfIII, Mazda XY, Mercedes ZŽ) a mají li "E" pak jsou schváleny na daný typ vozu??? co jako mám řešit??? (jasně, že když dá někdo světla z Mergla na Toyotu, asi to nebude to pravé - to ale nebyl tento případ)
Ale nechme to tak, za chvíli to dopadne jak v equilibriu. Všechna auta bílá, zaslepené budíky (nechceme přeci nežádoucí emoce z rafiček při jízdě) a běda jak si někdo dá na auto něco, co by se mu mohlo i líbit!
Hlavně vše origo - jako Seat Cordoba co jsem taky viděl projít, každej blatník jinej, přední nárazník přišroubenej vrutama aby neupadl, prahy se spolu se zadními lemy daly zamést na lopatku (ale byly pečlivě namatlány barvou - "ve vůni") - ale prošel - JASNĚ, ŽE PROŠEL - MĚL ORIGO VOLANT A SVĚTLA - který sice vypadali jako když je někdo polije mlíkem ale co už. Evidentně bezpečné vozidlo už od pohledu - ne jak ten zabijáckej Golf.
(Nezapomeňte tu napsat něco ve smyslu: "Až ti někdo z ledkama a neorigo volantem přejede naráz všechny potomky, manželku pak přijede na tvůj dvorek a přejede ti psa, kočku a papouška v kleci a nakonec ti přejede nohy a ty budeš mrzák - budeš mluvit jinak")... Tyto metody argumentace jisté sorty lidí na mě moc nezabírají.
Já se problematikou světel extra nezabývám - ale jsou li světla na TYP vozu (GolfIII, Mazda XY, Mercedes ZŽ) a mají li "E" pak jsou schváleny na daný typ vozu??? co jako mám řešit??? (jasně, že když dá někdo světla z Mergla na Toyotu, asi to nebude to pravé - to ale nebyl tento případ)
Ale nechme to tak, za chvíli to dopadne jak v equilibriu. Všechna auta bílá, zaslepené budíky (nechceme přeci nežádoucí emoce z rafiček při jízdě) a běda jak si někdo dá na auto něco, co by se mu mohlo i líbit!
Hlavně vše origo - jako Seat Cordoba co jsem taky viděl projít, každej blatník jinej, přední nárazník přišroubenej vrutama aby neupadl, prahy se spolu se zadními lemy daly zamést na lopatku (ale byly pečlivě namatlány barvou - "ve vůni") - ale prošel - JASNĚ, ŽE PROŠEL - MĚL ORIGO VOLANT A SVĚTLA - který sice vypadali jako když je někdo polije mlíkem ale co už. Evidentně bezpečné vozidlo už od pohledu - ne jak ten zabijáckej Golf.
(Nezapomeňte tu napsat něco ve smyslu: "Až ti někdo z ledkama a neorigo volantem přejede naráz všechny potomky, manželku pak přijede na tvůj dvorek a přejede ti psa, kočku a papouška v kleci a nakonec ti přejede nohy a ty budeš mrzák - budeš mluvit jinak")... Tyto metody argumentace jisté sorty lidí na mě moc nezabírají.
Re: DPF a STK
taky pochop že ten volant v tom vozidle prošel určitými nárazovými zkouškami aby se o něj šofer nezabil. 90 procent tuzing světel svíti po všech pičách jen tam kam má ne
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a STK
Zdendo, až Ti někdo s LEDkama a neorigo volantem přejede naráz všechny potomky, manželku, pak přijede na tvůj dvorek a přejede Ti psa, kočku a papouška v kleci, a nakonec Ti přejede nohy a Ty budeš mrzák - budeš mluvit jinak



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Re: DPF a STK
volant sám o sobě nárazovými testy neprochází - sloupek řízení je to co zabezpečí aby volant nerozmašíroval řidiče na sr.čku a nastavil se mu do polohy, kdy se nárazová síla po kolizi co nejlépe rozloží (plochou, ne hranou). A jestli pak budu mít na hrudníku obtisk Victor, Momo, Sparco nebo VW je vcelku fuk. (jasný, že když někdo koupí za 500,- volant alá konzola na PS, který se mu v ruce zkroutí jak posilovač stehen, je to špatně)Foldas píše:taky pochop že ten volant v tom vozidle prošel určitými nárazovými zkouškami aby se o něj šofer nezabil. 90 procent tuzing světel svíti po všech pičách jen tam kam má ne
Ty světla nezpochybňuju, jen mě zarazilo, že "profíkovi" to bylo jasný aniž by si je nechal rozsvítit - holt prostě Borec!!!
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a STK
Kdyz je jeho praci proverovat technicky stav vozidel 8 hodin denne, asi se za ty roky neco malo naucil... Nebo ne, mas pravdu, je to lama a vubec nemohl vedet o cem povida...
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: DPF a STK
Tvl, tady to vypadá jako by u té konkrétní kontroly zrovna byli všichni členi BMW klubu když tak přesně ví, jaké čínské světla tam chlapec na Golfu měl a jak moc byly (jsou) napiču...
Re: DPF a STK
Psal ledkove, tzn. určitě čínskej tuzing = na kokot. Ale je to jedno, dneska už tě nikdo jen tak nenechá projít stk, když na první pohled je na autě něco, co tam být nemá a není zapsáno v TP, když se auto fotí. Pak to technik bere na svoje triko, což nevím proč by to dělal, kontroly jsou dneska celkem často..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Re: DPF a STK
Abych to jen uvedl na pravou míru... Značku světel nevím, ale jevily se kvalitně, nebyly to takový ty vraždy alá řetěz na vánoční stromeček, prostě paraboly zasazený do černý platformy. Vzadu ledky, ale vše působilo hodně decentně. Proto jsem byl překvapen jak rychle v tom měl "specialista" jasno - bez měření, bez zkoušky, ani rozsvítit je nepotřeboval - prostě od oka.
Re: DPF a STK
zrovna nedávno tu byl pán s 1er, najeto asi 40k, uplně nádherné auto, tanner auto viděl tak může poreferovat.
jenže pán si na auto koupil nějaké činské světla, nějaké Depa nebo já nevím co, ale to nejkvalitnější co je v neorigu. vypadalo to skoro jako originál jen s přidanýma kroužkama, ale kdo to auto zná pozná že to není origo. kdo ty auta nezná to nepozná. když jsem s autem najížděl na zvedák tak se to hemžilo ruznýmá hláškama.
nedávno pán znova přijel a na autě měl zpět origo světla a nadával že už si nikdy nic neorigo nekoupí, ti co mu to prodali a mu tvrdili že to určitě nebude nic hlásit, hlásilo to skoro všechny žárovky a navíc to prej mělo uplně tragický rozptyl světla.
jenže pán si na auto koupil nějaké činské světla, nějaké Depa nebo já nevím co, ale to nejkvalitnější co je v neorigu. vypadalo to skoro jako originál jen s přidanýma kroužkama, ale kdo to auto zná pozná že to není origo. kdo ty auta nezná to nepozná. když jsem s autem najížděl na zvedák tak se to hemžilo ruznýmá hláškama.
nedávno pán znova přijel a na autě měl zpět origo světla a nadával že už si nikdy nic neorigo nekoupí, ti co mu to prodali a mu tvrdili že to určitě nebude nic hlásit, hlásilo to skoro všechny žárovky a navíc to prej mělo uplně tragický rozptyl světla.