Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
bohužel 95 procent mechaniků sou "zmrdi".
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
A tech zbylych 5% nema cas 

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Výměnu provozních kapalin bych nechal jako pozornost podniku, jen za cenu náplně.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
výměnu ne, ale dolití 
my třeba ostřikovače dolíváme v rámci servisu a měl by to dělat každý slušný servis.

my třeba ostřikovače dolíváme v rámci servisu a měl by to dělat každý slušný servis.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jasne, doliti. Jsem to spatne napsal
.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
dobre, a nechala si pani vysvetlit proc ji tak okostili? Nechala si ukazat cenik? Pripadne, podala trestni oznameni pro podvod? Nevymenit a nauctovat je zkratka podvod, resila to tedy jeste?JaraX píše:ale člověk se pobaví těma autama, jak maj pětky furt něco s elektrikou a ted mě zase pobavila jedna E90 spravovaná v BMW po nehodě, resp nevím jeslti to bylo v BMW nebo v nejmenovanym BMW neautorizovanym servisu, od nehody paní nejde webasto, tak to rozdělám a ono tam to webasto není![]()
![]()
konektory zamotany izolačkou a hadice propojeny spojkama
btw ji naučtovali 10k za výměnu baterku a baterka byla puvodní a nejlepší položka byla 5 000kč za (ano 5000kč) za doliti vody do ostřikovačů
tohle opravdu smrdi, ale na druhou stranu - proc to teda platila? Kdyz si v kauflandu franta vomacka koupi pomeranc a na pokladne mu za nej nauctuji 20x prepalenou cenu a on to zaplati - kdo je na vine? Myslim, ze ten blbej je franta.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
pani to bylo asi jedno,
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
No tak jsou vsichni spokojeny a aspon ji priste v servisu zase radi uvidi 

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Ceny začínají být docela zajímavé. Kolik stojí oprava toho motoru.
https://auto.bazos.cz/inzerat/74437337/ ... mw-750.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/74437337/ ... mw-750.php
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
statisíce. krom toho to nežere LPG a v mnoha věcech z E65 je to krok dozadu, v mnoha zas dopředu.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
eeee, za slušné považuju se zeptat, jestli mi nebude vadit když dolijou...JaraX píše:výměnu ne, ale dolití
my třeba ostřikovače dolíváme v rámci servisu a měl by to dělat každý slušný servis.

(a já odpovím "bude" - v m4Zikovi totiž záměně držím co nejnižší hladinu v ostřikovači - proč bych měl vozit 5 zbytečných kilo, že....)
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
ty jo, v jednom autě ti vadí par kg vody do ostřikovačů a v druhým autě vozíš navíc celé přimévstřikování a katy k tomu ještě 100kilovou čtyřkolku.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
jappka a hrušky....
Ne vážně, v 3er samozřejmě dolití potěší, ale v m4Zlikovi mě to opravdu jenom nakrkne.... sem divnej, já vím....

Ne vážně, v 3er samozřejmě dolití potěší, ale v m4Zlikovi mě to opravdu jenom nakrkne.... sem divnej, já vím....

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Ráno se nevysereš a ty 4 kg tam máš taky 

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
no tolik ne. ale je pravda že každé kilo na čumáku je znát. takže chapu 4kg. jeste bych vyhodil klimakompresor a řemen
odlehčení sport. auta je nejlepší cesta. a hlavně na čumáku. i baterie by šla sehnat s poloviční hmotností. plus zbytečnosti autě udělají taky pár kg. pak se serpentyny dobře vybírají.

odlehčení sport. auta je nejlepší cesta. a hlavně na čumáku. i baterie by šla sehnat s poloviční hmotností. plus zbytečnosti autě udělají taky pár kg. pak se serpentyny dobře vybírají.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
tak co JoshuaX jaké to je přesednout z E60 do E65, zajímá mě komplet nezaujatý názor.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Tak mohu srovnat jenom E61 vs E66
Jako kazde to auto ma neco. Nemam problem ani s E61ckou, kdyby se tak nesrala. Druha vec je, ze srovnavame nesrovnatelne motory 530d vs 745i. Osobne bych v tom takovy zasadni rozdil nehledal. Oboje jsou to velmi slusne vozy. E66tka mi prijde mozna trosku neohrabana, ale ani ne tak z chovani podvozku, jako spis z te vahy. Je to proste kus auta a musi se s tim pocitat. Co je fajn, je to misto na zadnich sedackach, ale to je zase rozdil E65/E66, takze ani to prime srovnani 5er vs 7er neni zrovna v tomhle to smerodatne. nektere veci, jako adaptivni rizeni, se mi asi vice libi na 5er, pri pohybu a parkovani na sidlisti je to sakra znat, ale 7er je na tom porad lepe, nez treba X5, kde to byl trosku ocistec s tim na sidlisti manipulovat. Jenze tohle vse si zase muze odpustit kdoliv s barakem a vubec nepochopi o cem mluvim 
Co se prakticnosti tyce, je to taky ruzne srovnani. Sedma je sice velke auto, ale kufr, ac se muze zdat velky, je strasne uzky. Podbehy tech obrovsky sirokych kol zabiraji proste strasne moc mista, takze vice clovek nalozi na zadni sedacky, nez do kufru (prakticky test s prevozem TV na reklamaci).Ale opet, nemuzu srovnat E60 vs E65, ani jedno to auto nemam.
Z pohledu cloveka, ktery nemusi mit ve vybave lednicku, superduper lampicku a podobny featury, si dokazu predstavit, ze se slusne vybavenou E60 540i v mpacketu bych byl stejne spokojeny, jako s E65 745i v odpovidajici vybave.
je to vsak troufam si rict, pokazde uplne jina jizda. Rozhodne nebudu tvrdit, ze jedno ci druhe je lepsi, to vubec ne, oboje ma neco sveho a neco, co muze hledat kazdy zajemce o takovy vuz. Ale kdyby jste me mucili a chteli po me znat viteze tohohle pomyslneho souboje, tak by to byla E36tka
me totiz bavi kazde auto, ktere ma dusi. Sedma ma mozna charakter, je to takovy rozvazny elegan, ktery se sice da prohnat, ale ta rozvaznost je tam proste tak nejak citit. Na dlouhe trasy urcite super, ale trochu se bojim, ze po nejakem case se z toho stane proste rutina. Z mista A do mista B. Sice v adekvatnim luxusu a pohodli, ale vytrati se z toho ta emoce.
5tka je nekde na pul cesty. Bohuzel zrovna E60 neni synonymem nejsplehlivejsiho auta, takze to hodne kazi ten pocit z cele te rady a je pak uplne jedno, jaky motor do toho strcite. Bylo by na miste vzit dobovou trojku, tzn 46tku, ale tu jsem nemel, takze nemuzu byt objektivni. Muj problem s ni byl hlavne v tom, ze mi byla kratka. Vepredu je malo mista na nohy. Paradoxne mam stejny problem u sedmy. Mista je tam sice na parnik, levou nohu muzu kolem brzdy natahnout pomalu az k prednimu svetlu, takze ten prostor tam je, ale vlevo je opet obrovsky podbeh a noha na tom odkladacim prostoru je v neprijemne skrcene pozici a pedaly jsou v dost podobne vzdalenosti. Kdyby se daly posunout o 5-10cm dozadu a ja si mohl cele sezeni posounout o neco dopredu, bych byl maximalne spokojeny. Tohle ale opet pochopi jenom nekdo 190cm+. V E36tce si treba musim sedadlo davat blize, protoze jinak neproslapnu spojku az nakonec.
Proste nejde srovnat ruzne tridy aut stejne znacky, stejne jako nejde srovnat ruzne znacky. Kazdy clovek je unikat a ma na auto jine naroky a jina ocekavani. Kdo chce pohodlny parnik s pocitem luxusu, zvoli E65/E66 745i+, ale dokazu si predstavit, ze ta cilovka bude zacinat az nad 30 let. Kdo chce vice agresivnejsi karu, u ktere bude muset ale zkousnout jeji moznou vyssi poruchovost, zvoli E60 540i+.
Nakonec urcite nechci byt nikterak osobni, ale co napisu, vychazi z osobni zkusenosti. Jenom kreten zvoli u techto vozu naftu... Pokud chcete setrit, zaplynujte to, vazne ze jo, ale nafta neni ta cesta...


Co se prakticnosti tyce, je to taky ruzne srovnani. Sedma je sice velke auto, ale kufr, ac se muze zdat velky, je strasne uzky. Podbehy tech obrovsky sirokych kol zabiraji proste strasne moc mista, takze vice clovek nalozi na zadni sedacky, nez do kufru (prakticky test s prevozem TV na reklamaci).Ale opet, nemuzu srovnat E60 vs E65, ani jedno to auto nemam.
Z pohledu cloveka, ktery nemusi mit ve vybave lednicku, superduper lampicku a podobny featury, si dokazu predstavit, ze se slusne vybavenou E60 540i v mpacketu bych byl stejne spokojeny, jako s E65 745i v odpovidajici vybave.
je to vsak troufam si rict, pokazde uplne jina jizda. Rozhodne nebudu tvrdit, ze jedno ci druhe je lepsi, to vubec ne, oboje ma neco sveho a neco, co muze hledat kazdy zajemce o takovy vuz. Ale kdyby jste me mucili a chteli po me znat viteze tohohle pomyslneho souboje, tak by to byla E36tka

5tka je nekde na pul cesty. Bohuzel zrovna E60 neni synonymem nejsplehlivejsiho auta, takze to hodne kazi ten pocit z cele te rady a je pak uplne jedno, jaky motor do toho strcite. Bylo by na miste vzit dobovou trojku, tzn 46tku, ale tu jsem nemel, takze nemuzu byt objektivni. Muj problem s ni byl hlavne v tom, ze mi byla kratka. Vepredu je malo mista na nohy. Paradoxne mam stejny problem u sedmy. Mista je tam sice na parnik, levou nohu muzu kolem brzdy natahnout pomalu az k prednimu svetlu, takze ten prostor tam je, ale vlevo je opet obrovsky podbeh a noha na tom odkladacim prostoru je v neprijemne skrcene pozici a pedaly jsou v dost podobne vzdalenosti. Kdyby se daly posunout o 5-10cm dozadu a ja si mohl cele sezeni posounout o neco dopredu, bych byl maximalne spokojeny. Tohle ale opet pochopi jenom nekdo 190cm+. V E36tce si treba musim sedadlo davat blize, protoze jinak neproslapnu spojku az nakonec.
Proste nejde srovnat ruzne tridy aut stejne znacky, stejne jako nejde srovnat ruzne znacky. Kazdy clovek je unikat a ma na auto jine naroky a jina ocekavani. Kdo chce pohodlny parnik s pocitem luxusu, zvoli E65/E66 745i+, ale dokazu si predstavit, ze ta cilovka bude zacinat az nad 30 let. Kdo chce vice agresivnejsi karu, u ktere bude muset ale zkousnout jeji moznou vyssi poruchovost, zvoli E60 540i+.
Nakonec urcite nechci byt nikterak osobni, ale co napisu, vychazi z osobni zkusenosti. Jenom kreten zvoli u techto vozu naftu... Pokud chcete setrit, zaplynujte to, vazne ze jo, ale nafta neni ta cesta...
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Cože e66 jasně nevyhrála? To se nebude Járovi líbit 
