Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Rozvody E91 325xi 2006
Rozvody E91 325xi 2006
trochu jsem přečetl témata ohledně rozvodů... chtěl bych znát trochu váš názor.
1) Mám měnit rozvody na 170 000 km - zatím nemám vysledováno, že by motor nešel tak jak má?
2) Na koho se mám obrátit s výměnou v Královéhradeckém kraji?
3) Kolik mě to bude asi stát?
4) Je dobré při této výměně ještě provést další úkony - separátor, těsnění...?
Díky moc za info
			
			
									
						
										
						1) Mám měnit rozvody na 170 000 km - zatím nemám vysledováno, že by motor nešel tak jak má?
2) Na koho se mám obrátit s výměnou v Královéhradeckém kraji?
3) Kolik mě to bude asi stát?
4) Je dobré při této výměně ještě provést další úkony - separátor, těsnění...?
Díky moc za info
Re: Rozvody E91 325xi 2006
Zdravím. U N52 by rozvody při takových kilometrech měly být v pořádku. Pokud nejsou slyšet, tak bych je neměnil. Snad jen preventivně napínák řetězu. Ten stojí pár korun a je to hned hotové. Separátor a těsnění víka ventilů je u těhle motorů známá bolest, ale takhle na dálku je těžké radit. Koukni se na motor jestli někde neprosakuje olej a sleduj měrku, jestli moc neubývá. Separátor se taky projevuje tím, že jde při běžícím motoru hodně těžce otevřít víčko na dolévání oleje. Snad ti to pomůže.
			
			
									
						
										
						Re: Rozvody E91 325xi 2006
Díky za info.
Nejsem moc v obraze a výměnou toho napínáku. Zvládne to běžnej garážista?
Měrku to nemá, ale olej to papá dost - 1l na 1500km. Ale olej neprosakuje a emise jsou OK.
			
			
									
						
										
						Nejsem moc v obraze a výměnou toho napínáku. Zvládne to běžnej garážista?
Měrku to nemá, ale olej to papá dost - 1l na 1500km. Ale olej neprosakuje a emise jsou OK.
Re: Rozvody E91 325xi 2006
Tady je postup výměny hezky vidět: https://www.youtube.com/watch?v=a5JOYuntlgA  já myslím, že je to bez problému. Ta spotřeba je podle BMW v normě. Oni považují za normální 1l/1000km. Ja to tak mít, tak to určitě řeším. Měrka tam je, ale pouze elektronická. Je přišroubovaná zespodu na olejové vaně. Docela ráda odchází a pak ti počítač začne ukazovat nesmysly. Přes diagnostiku jde dohledat jestli je OK.
			
			
									
						
										
						- 
				matiz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody E91 325xi 2006
Diagnostikou, jo??? A jak   
   
  
			
			
									
						
										
						 
   
  
Re: Rozvody E91 325xi 2006
Měl jsem za to, že pokud měrka odejde, tak hodí chybu a na diagnostice je to vidět. Jestli je to jinak, tak se omlouvám. Člověk se pořád učí.
			
			
									
						
										
						- 
				
								vita11   
- Moderátor
- Příspěvky: 2255
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Re: Rozvody E91 325xi 2006
Pokud měrka odejde, tak jenom neukazuje správně. Diagnostika to nepozná
			
			
									
						
							V8 power  BMW 650i LCI Spacegrau
 BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
 BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
 BMW R1150R Atlantablau

			
						 BMW 650i LCI Spacegrau
 BMW 650i LCI SpacegrauTop down
 BMW Z3 2.8i Arktissilber
 BMW Z3 2.8i ArktissilberCalming machine
 BMW R1150R Atlantablau
 BMW R1150R Atlantablau
Re: Rozvody E91 325xi 2006
Díky...ten napínák preventivně nechám vyměnit...díky za video..
Nebylo by po ruce i video znázorňující výměnu či vyčíštění toho olejového seperátoru k danému motoru? Toho oleje je docela dost...
Díky
			
			
									
						
										
						Nebylo by po ruce i video znázorňující výměnu či vyčíštění toho olejového seperátoru k danému motoru? Toho oleje je docela dost...
Díky
Re: Rozvody E91 325xi 2006
Pokud vím, tak separátor se u N52 vyčistit nedá. Je potřeba ho vyměnit. Najdeš ho zespodu na sání. Většinou je vhodné vyměnit i všechny 3 hadice, co z něj vedou. http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E9 ... separator/ Vychází to nějak kolem 7 tisíc za všechno, ale třeba se ti to podaří sehnat levněji. Je potřeba sundat celé sání(celkem nepříjemná práce) a pak už je to hned. Olej taky ještě rád utíká přes špatná těsnění na chladiči oleje, který je zepředu na motoru(http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E9 ... exchanger/) Pokud bude olej hodně ubývat i po výměně všech zmiňovaných dílů, tak už to snad můžou být jenom gufera a nebo kroužky to už je pak trochu dražší záležitost.
			
			
									
						
										
						
