Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jakou sedmu?
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
- Klubové ID: 1990
Re: Jakou sedmu?
F je uvnitr hezci ale mene prakticka. Ma mensi sedacky, je uzsi, spatne motorizace a automaty. A pak si ma clovek vybrat.
edit: Nekde to tu uz bylo rozepsano co ma lepsi a co horsi. Chtelo by to zalozit tema stejne jako pro E60 vs. E65 at je to na jedne kope. 500k stoji F jen diky "skvelemu" motoru 50i
edit: Nekde to tu uz bylo rozepsano co ma lepsi a co horsi. Chtelo by to zalozit tema stejne jako pro E60 vs. E65 at je to na jedne kope. 500k stoji F jen diky "skvelemu" motoru 50i
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Jakou sedmu?
Zeptejte se lidí co mají Fka několik let co se tam servisuje ideálně od 150k km at je trochu přehled. mě to přijde vše předražené a odchází tam díly 3x dříve než u e38-e65 co jsem viděl od majitelů při 150-200k co měnili za díly docela jsem kroutil hlavu.
Nejsem servisák ani majitel at se rozepíše někdo znich kdo tento model vlastní případně servisuje...s
Kurevtora nekomentuji
Já jít do 7er zastavím se u e65-e66 poslední ročníky či top stav.
Nejsem servisák ani majitel at se rozepíše někdo znich kdo tento model vlastní případně servisuje...s
Kurevtora nekomentuji

Já jít do 7er zastavím se u e65-e66 poslední ročníky či top stav.
Re: Jakou sedmu?
a nebo si to ty přečti pořádně než začneš radit ať si to přečtu. Pak třeba chcípni.laik píše:klimsonn píše:Tak nějak po koukání kde co je, spíš teda víc není, než je. Nemá smysl teda trochu připlatit a koupit F01, jenže jakou motorizaci?A nebo připlatit a koupit topovku E65/66?Klimson napsal připlatit trochu na F 01
Cenovkou 500kil to vypadá na TOP E65-66 za cca 400 kil+ servis.
F 01 nesleduji, je pro mne sci-fi a nevím, jestli by byla TOP se servisem za půl mega. Musel by napsat "trochu VÍC."
Přečti to pořádně a pak chcípej
Rada zase od laika E66 750Li


Až si to budeš číst tak se zaměř na větu:
Takže já to pochopil jako dva dotazy na připlácení -> mam si připlatit na topovku E65/E66? Nebo si mám připlatit ještě k tomu na F01?klimsonn píše:A nebo připlatit a koupit topovku E65/66?
F01 za půl mega by nebyla top ani náhodou

Já bych svůj individual E65 vyměnil za F01 asi z fleku, ano, asi bych si nasral do bot se servisem, ale ten design je jinde a hlavně interiér. (ne že by E65 měla špatnej design, ale je to už prostě starý auto a vypadá zastarale, to je fakt).
Chtěl bych se ale zeptat - dá se žít s F01 30d? Má to tu někdo? Ty benzíny už stejně mají turba. Je ten dýzl menší risk nebo je to taky v hajzlu na servis? Jde mi o případ, kdyby člověk hledal prostě ten nejmíň průserovej motor v F01.
Re: Jakou sedmu?
Filozof píše:mě to přijde vše předražené



AMEN.
PS: všeci autorizáky kradnů. Na to nezapomínej!


Re: Jakou sedmu?
Myslím, že by sis tu F01 rozmyslel, jedna tu je u kamaráda na servisu pořád. Neměla najeto ani 200 000 km a už v háji převodovka. Nechal tam 70 000 kč. No věcí tam bylo fakt víc. Chtěl to prodat za 180 000 kč a ani mechanici to nechtěli. Byla to 730d.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakou sedmu?
Tak zas ber to tak ze je dost lidi co nesockuji a maj to u prdele... odejde prevodovka.. tak ji proste koupi a ani jim to neprijde divny.. Me osobne se to treba muze zdat blby protoze me sere ze tomu prevodovka nic nevydrzi ale zakaznika to nezajima ani ho nezajima proc se znicila, proste je znicena tak se koupi a jediny co ho zajima je kdy uz to zas bude jezdit... Takze pro takovy lidi to proste vyrabej a tak to proste je.
Re: Jakou sedmu?
Tak to každopádně, že takoví jsou. Ale pochybuju, že jim to nevrtá hlavou. Znám borce, který nesockuje a taky pomalu nic nemá, protože vše utratí
. Pak borce, který si koupil nového Mercedesa S500 coupe a nenajel ani 1000 km a utopil ho, nový motor stál 1 000 000 kč. Nakonec ho koupil za 120 000 a raději ani nechci vědět, kde ho ten mechanik sehnal. A ty, co maj neradi dávaj druhým, to je pravidlo, které jsem poznal během své praxi v řemeslnictví.
No a takoví lidé nejsou zde na forech a nezkoumaj, co se kde sere, takže kurvertora by to asi sralo. Kdyby se mu tam něco pořád sralo.


No a takoví lidé nejsou zde na forech a nezkoumaj, co se kde sere, takže kurvertora by to asi sralo. Kdyby se mu tam něco pořád sralo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakou sedmu?
zrovna kurevtora sere ze se to sere ale proste kdyz je potreba tak to spravi protoze ma rad svuj crack a fakac vystrcenej ze sibru. proste je to zabava a ta neco stoji
holt kazdej ma jinak drahy zabavy...

Re: Jakou sedmu?
Tak já to taky spravím, když se to posere. Jenom ještě hledám jinou cestu a pokud není, tak ty prachy prostě pustím. Jenom rozlišuju věci, které je potřeba řešit hned a které časem. Třeba takovej ventil odvětrávání nádrže (vyřeším časem) nebo čidlo recirkulace vzduchu, čidlo zamlžení. Všechny tyhle čidla byli odkodované a po výměně fl klimapanelu se objevili. Někdo to prostě odkodoval a neřešil to.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakou sedmu?
- co máš za rok? ty podle mě ještě čidlo mlžení nemáš, to maj až 2003 se zvětšeným černým pruhem na okně
- Fko prostě stojí jiny peníze jak E65, jak na servis, tak na pořízení, už to není auto který člověk koupi za 2 kila a za rok utratí za servis 20-50k, ale auto který člověk koupí za 7 kil a za rok dá 50-250 za servis, navíc te menší komfort mě od Fka odrazuje, pokud bych přesedal z E38, tak si koupím prostě Fko, ale z E65 je to dost downgrade v některých věcech. (izolace, lednička, řadička, sedačky, provedení interieru, LPG),
upgrade vidím především v lepších světlech, natáčecí zadní náprava(byt hodně drahá na servis), entertainment a různí asistenti, ale je to prostě jen pár vylepšení, ten rozdíl je mnohem menší než E38 vs e65 kde si člověk sakra přilepší.
ale osobně bych půl koule za E65 nikdy nedal a 700 kil za Fko už vůbec ne. já jsem rád že za menší buget mám větší vozový park, pokud chci cestovat, beru longa, svití sluníčko, jedu cabrem, jedu terén, beru X5. ještě chybí Mko. a to mam vozovej park o celkové hodnotě do 500k.
to co na E65 furt prosazuju je to že člověk koupí neuvěřitelný auto který umí neuvěřitelný věci za 2 kila.
ted jsem byl pro X3 za 300k v DE, pán který jel sedmou má první BMW a moc o tom ještě neví a když mi cestou zpět říkal "no, ted si užiju té X3 a až jednou vydělám hodně peněz, tak bych si koupil sedmu jak máš ty" tak mě to dost pobavilo když ta sedma stála skoro o kilo míň a to ještě víc jak dva roky zpět kdy ta X3 stála ještě o kilo víc.
a jak píše Snejk, člověk u Fka nemůže přemýšlit nad tím proč odešel motor, převodovka, diferak, kardan, proč je ve 150k diferak uplně rozesranej a proč VTG vydrželo od novoty jen 120k, prostě se to posralo a dá se to druhý nový, protože jetý bude to samý.
jinak naftu v Fku bych nebral ani nahodou, proti naftam v E65 je to prostě všecko ještě 100x složitější a poruchovější a moc rády se tomu trhaj rozvody. pokud bych chtěl šetřit tak jedině 740i to je nejlepší motorizace pokud člověk počítá korunky a furt 100x komfortnější než nafta, ale proti 745i je to furt downgrade, nemá to ty koule 750, v otáčkách to piští jak nějaký Mko a ne takovej ten silnej hrubej zvuk osmiválce kterej při pojidání plynu žere jak německej tlouštík ladující se bavorskou klobásou. ale prostě na slušný ježdění to stačí. ale žádná extra radost od huby k uchu, ten projev je prostě nudnej, výkonově je to tak nějak jak 745i E65, i zrychlení je stejné, jen té radosti je míň.
a 730d ani nijak nejede, navíc turbodíra atd, rovnou lepší brát 740D,
750i je průser,
no a pak je tu 760i, ty prý lidem fungují dobře, a mít 550koní není špatný stejně jako 750Nm.
jako nadšenec co aut co málo najede bych bral 760i, jako spotřební vozidlo 740i, ale furt se pohybujem v relaci kolem milionu za pěkný poservisovaný kus a nějaký servis.
- Fko prostě stojí jiny peníze jak E65, jak na servis, tak na pořízení, už to není auto který člověk koupi za 2 kila a za rok utratí za servis 20-50k, ale auto který člověk koupí za 7 kil a za rok dá 50-250 za servis, navíc te menší komfort mě od Fka odrazuje, pokud bych přesedal z E38, tak si koupím prostě Fko, ale z E65 je to dost downgrade v některých věcech. (izolace, lednička, řadička, sedačky, provedení interieru, LPG),
upgrade vidím především v lepších světlech, natáčecí zadní náprava(byt hodně drahá na servis), entertainment a různí asistenti, ale je to prostě jen pár vylepšení, ten rozdíl je mnohem menší než E38 vs e65 kde si člověk sakra přilepší.
ale osobně bych půl koule za E65 nikdy nedal a 700 kil za Fko už vůbec ne. já jsem rád že za menší buget mám větší vozový park, pokud chci cestovat, beru longa, svití sluníčko, jedu cabrem, jedu terén, beru X5. ještě chybí Mko. a to mam vozovej park o celkové hodnotě do 500k.
to co na E65 furt prosazuju je to že člověk koupí neuvěřitelný auto který umí neuvěřitelný věci za 2 kila.
ted jsem byl pro X3 za 300k v DE, pán který jel sedmou má první BMW a moc o tom ještě neví a když mi cestou zpět říkal "no, ted si užiju té X3 a až jednou vydělám hodně peněz, tak bych si koupil sedmu jak máš ty" tak mě to dost pobavilo když ta sedma stála skoro o kilo míň a to ještě víc jak dva roky zpět kdy ta X3 stála ještě o kilo víc.
a jak píše Snejk, člověk u Fka nemůže přemýšlit nad tím proč odešel motor, převodovka, diferak, kardan, proč je ve 150k diferak uplně rozesranej a proč VTG vydrželo od novoty jen 120k, prostě se to posralo a dá se to druhý nový, protože jetý bude to samý.
jinak naftu v Fku bych nebral ani nahodou, proti naftam v E65 je to prostě všecko ještě 100x složitější a poruchovější a moc rády se tomu trhaj rozvody. pokud bych chtěl šetřit tak jedině 740i to je nejlepší motorizace pokud člověk počítá korunky a furt 100x komfortnější než nafta, ale proti 745i je to furt downgrade, nemá to ty koule 750, v otáčkách to piští jak nějaký Mko a ne takovej ten silnej hrubej zvuk osmiválce kterej při pojidání plynu žere jak německej tlouštík ladující se bavorskou klobásou. ale prostě na slušný ježdění to stačí. ale žádná extra radost od huby k uchu, ten projev je prostě nudnej, výkonově je to tak nějak jak 745i E65, i zrychlení je stejné, jen té radosti je míň.
a 730d ani nijak nejede, navíc turbodíra atd, rovnou lepší brát 740D,
750i je průser,
no a pak je tu 760i, ty prý lidem fungují dobře, a mít 550koní není špatný stejně jako 750Nm.
jako nadšenec co aut co málo najede bych bral 760i, jako spotřební vozidlo 740i, ale furt se pohybujem v relaci kolem milionu za pěkný poservisovaný kus a nějaký servis.
Re: Jakou sedmu?
Mám rok 07/2002, takže čidlo zamlžení tam nebude
. Odkoduju. Dá se v případě výměny čelního skla dodělat ? A funguje to vůbec pokud to tam je?
Jinak mně se E66tka líbí, jak psal Jarax za rozumný peníze hodně muziky
a lidem se taky líbí
.

Jinak mně se E66tka líbí, jak psal Jarax za rozumný peníze hodně muziky


Re: Jakou sedmu?
Ano, je to jak píše maestro.Snejk píše:zrovna kurevtora sere ze se to sere ale proste kdyz je potreba tak to spravi protoze ma rad svuj crack a fakac vystrcenej ze sibru. proste je to zabava a ta neco stojiholt kazdej ma jinak drahy zabavy...
Mně nevadí pustit prachy za káru, nevadí mi, že sem tam musí na vyléčení ke Snejkovi. Můj problém je v tom, že na auto nemám čas, protože sem furt někde v highzlu. S autem mam šanci se projet párkrát za měsíc... takže mě neštve, že něco odešlo, ale prcá mě být bez auta v Praze...
Každopádně už bych to možná chtěl pomalu přetěsnit no

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned 13.11.2005 01:00
- Bydliště: Paračov 3, 386 01 okr. Strakonice
- Klubové ID: 1125
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakou sedmu?
e65/e66 740i/745i/750i ? 760i v12 je i na me moc 
Ktera motorizace na Prazsky pohodovy-zacpovy provoz?

Ktera motorizace na Prazsky pohodovy-zacpovy provoz?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned 13.11.2005 01:00
- Bydliště: Paračov 3, 386 01 okr. Strakonice
- Klubové ID: 1125
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakou sedmu?
taky me to uz napadlo... i3 s rex ..ale neni to na 400km cestu (vikendy) nepohodlne? tech 90km/h bych i vydrzel ;-D
tak nejake doporuceni, nebo je to uplne jedno? 740/745/750 ?
tak nejake doporuceni, nebo je to uplne jedno? 740/745/750 ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakou sedmu?
O tom se dost dozvíš tady http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=84&t=77542
jinak bych se rozhodoval jen mezi 745 a 750. Za předpokladu, že je na tebe tedy V12 moc.
jinak bych se rozhodoval jen mezi 745 a 750. Za předpokladu, že je na tebe tedy V12 moc.
Re: Jakou sedmu?
gewi: Jestli víš, že budeš jezdit zácpy každej den, tak osobně bych šel do 745/750 (jak tu asi většina doporučuje) s LPG...
Po městě jezdím se 745i za 15,5 bez kolon (od výměny oleje to kleslo o 0,3)
, dnes Brno - BA letiště 11,2 v rychlým tempu (to je ještě snesitelný na benzín)
Každopádně být tebou, tak si ty auta projedu a odzkouším..
Za mě bych už dnes do jinýho auta s rozpočtem 300K nešel..
Po městě jezdím se 745i za 15,5 bez kolon (od výměny oleje to kleslo o 0,3)

Každopádně být tebou, tak si ty auta projedu a odzkouším..
Za mě bych už dnes do jinýho auta s rozpočtem 300K nešel..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned 13.11.2005 01:00
- Bydliště: Paračov 3, 386 01 okr. Strakonice
- Klubové ID: 1125
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakou sedmu?
Kde nechat do 745/750 dodelat LPG a jaky typ? Kde to fakt umi a neznici motor? (umi LPG i 760?)
Ma smysl hledat 745/750 do 150k nebo do 200k km najezdu? Kdy se musi neco special servisovat apod. jestli je dynamic.podvozek spise na obtiz. atd? Na co koukat pri koupi? (koukam na uniky oleje a stav, licovani dilu a podezrele zvuky, pripadne diagnostika-klasika u vsech kupovanych aut)
Ma smysl hledat 745/750 do 150k nebo do 200k km najezdu? Kdy se musi neco special servisovat apod. jestli je dynamic.podvozek spise na obtiz. atd? Na co koukat pri koupi? (koukam na uniky oleje a stav, licovani dilu a podezrele zvuky, pripadne diagnostika-klasika u vsech kupovanych aut)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakou sedmu?
Kde nechat do 745/750 dodelat LPG a jaky typ?
my děláme LPG Magic, bohužel problém je většina plynařů to odflákne, dá malou nádrž, malé tankování atd. žádnej plynař nevytahuje sání při vrtání, motor pak žere ty špony, navíc když nevyndáš sání, neuděláš díry přesně tam kde je potřebuješ.
tady nějaké fota přestaveb http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/
kdybych sehnal plynaře co to bude dělat dobře, tak mu to přenechám, ale nejsou, jde jim jen o to za 2 dny to tam nabouchat, zinkasovat a poslat dál, pokud to chceš udělat fakt dobře, tak to dřív jak za 4-6 dní nenamontuješ.
Ma smysl hledat 745/750 do 150k nebo do 200k km najezdu?
- nájezd není podstatny, měl jsem tu sedmu co měla 110k najeto ale sralo se na servis, leta se jezdilo s prasklou membranou za 550kč, vysledek byli podpálené ventily a pan platil za servis něco přes 100k, z toho koupíš auto co má najeto 350k a je skoro bez investic, takže kilometry nejsou nejduležitější, i když duležité jsou taky, ale o stavu auta co nevypodívá.
Kdy se musi neco special servisovat apod. jestli je dynamic.podvozek spise na obtiz. atd?
- každá výbava je výhodou, podvozek se mění ramena, jak na klasickym, dynamic stabilizatory a EDC tlumiče jsou skoro věčné a výměna je spíš vzácnost
- nema smysl to kupovat sám, potřebuješ mechanika, můžeš si auto prohlídnout sám jeslti to není vrak, ale člověk co nezná E65 jako svoje boty tak ten to nepozná, nedávno tu byla jedna prohlídla mechanikem, že prej bez investic, napočítal jsem přes 200k investice
a kdo byl u mě na prohlídce může napsat co se dá najít a jak rychle.
my děláme LPG Magic, bohužel problém je většina plynařů to odflákne, dá malou nádrž, malé tankování atd. žádnej plynař nevytahuje sání při vrtání, motor pak žere ty špony, navíc když nevyndáš sání, neuděláš díry přesně tam kde je potřebuješ.
tady nějaké fota přestaveb http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/
kdybych sehnal plynaře co to bude dělat dobře, tak mu to přenechám, ale nejsou, jde jim jen o to za 2 dny to tam nabouchat, zinkasovat a poslat dál, pokud to chceš udělat fakt dobře, tak to dřív jak za 4-6 dní nenamontuješ.
Ma smysl hledat 745/750 do 150k nebo do 200k km najezdu?
- nájezd není podstatny, měl jsem tu sedmu co měla 110k najeto ale sralo se na servis, leta se jezdilo s prasklou membranou za 550kč, vysledek byli podpálené ventily a pan platil za servis něco přes 100k, z toho koupíš auto co má najeto 350k a je skoro bez investic, takže kilometry nejsou nejduležitější, i když duležité jsou taky, ale o stavu auta co nevypodívá.
Kdy se musi neco special servisovat apod. jestli je dynamic.podvozek spise na obtiz. atd?
- každá výbava je výhodou, podvozek se mění ramena, jak na klasickym, dynamic stabilizatory a EDC tlumiče jsou skoro věčné a výměna je spíš vzácnost
- nema smysl to kupovat sám, potřebuješ mechanika, můžeš si auto prohlídnout sám jeslti to není vrak, ale člověk co nezná E65 jako svoje boty tak ten to nepozná, nedávno tu byla jedna prohlídla mechanikem, že prej bez investic, napočítal jsem přes 200k investice
