Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
vyber z4 kabrio ke koupi
Re: vyber z4 kabrio ke koupi
Tak jsem si byl zakvedlat:), a bylo to bozi...
Re: vyber z4 kabrio ke koupi
kdyz jde o ty novejsi 2006 modely kterej motor je lepsi 2.5 nebo 3.0 ? je tam rozdil jen 10 kw
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: vyber z4 kabrio ke koupi
@tommee: taky sem (fčera i neska) kvedlal a taky sem za to ráth.... 

Re: vyber z4 kabrio ke koupi
a kdyz jde o automat je lepsi smg s padlama nebo SI ?
Re: vyber z4 kabrio ke koupi
Modely e85 po faceliftu (2006-2008) maji motory N52 o dvou zdvihovych objemech 2.5 (N52B25) a 3.0 (N52B30), kazdy se delal ve dvou vykonovych variantach. 2.5- 130kW a 2.5si- 160kW. 3.0- 160kW a 3.0si- 195kW. Ta slabsi 3.0 byla myslim US model.
Nevim tedy, jakou presne motorizaci myslis. Nejlepsi (krom M) je 3.0si, ale tech je uz zoufale malo. Zklamanej vsak nebudes z zadny tyhle motorizace. N52 je super navykova zalezitost. Ja mam 2.5si a shanel jsem to asi rok. Pozadavky vsak byly co nejlepsi vybava, zajimava barevna kombinace, malej najezd a celkovej stav- pak to ale clovek holt zaplati.
SMG je vzdy s padlama a klasickej automat ve faceliftu- tam bylo myslim razeni pod volantem jako priplatkova vybava (nejsem si jist). SMG jsem ale ve variante "si" snad nikdy nevidel. Jak rika JaraX, svez se ze vsim a uvidis co ti vyhovuje nejvic. Ja v daily aute musim mit automat, protoze me pak manual primo se...e, ale v Zktu je kvedlani radost
a najedu s nim uplne houby..
Nevim tedy, jakou presne motorizaci myslis. Nejlepsi (krom M) je 3.0si, ale tech je uz zoufale malo. Zklamanej vsak nebudes z zadny tyhle motorizace. N52 je super navykova zalezitost. Ja mam 2.5si a shanel jsem to asi rok. Pozadavky vsak byly co nejlepsi vybava, zajimava barevna kombinace, malej najezd a celkovej stav- pak to ale clovek holt zaplati.
SMG je vzdy s padlama a klasickej automat ve faceliftu- tam bylo myslim razeni pod volantem jako priplatkova vybava (nejsem si jist). SMG jsem ale ve variante "si" snad nikdy nevidel. Jak rika JaraX, svez se ze vsim a uvidis co ti vyhovuje nejvic. Ja v daily aute musim mit automat, protoze me pak manual primo se...e, ale v Zktu je kvedlani radost

Re: vyber z4 kabrio ke koupi
diky moc za obsahlou odpoved. a co znamena presne to si ? a este jednou teda prosim co je lepsi volba, starsi 3.0 170kw nebo 2006 2.5si 160kw ?
Re: vyber z4 kabrio ke koupi
si je něco jako sport, v praxi je to prostě jen novější motor N52, misto staršího M54
dobré jsou M54 2,5i a n52 3,0i a ty dva co píšeš jsou oba horší jak M54 3,0i tak N52 2,5i, oba trpí spotřebou oleje, M54 kroucením bloku, N52B25 zase horšíma vložkama válců.
vybíral bych spíš podle konkrétního kusu, výbavy a převodovky, asi bych si na víkendy radši koupil M54B30 s SMG než N52B25 v automatu.
dobré jsou M54 2,5i a n52 3,0i a ty dva co píšeš jsou oba horší jak M54 3,0i tak N52 2,5i, oba trpí spotřebou oleje, M54 kroucením bloku, N52B25 zase horšíma vložkama válců.
vybíral bych spíš podle konkrétního kusu, výbavy a převodovky, asi bych si na víkendy radši koupil M54B30 s SMG než N52B25 v automatu.
Re: vyber z4 kabrio ke koupi
Jo, JaraX se na do diva moc technicky, nám to stačí nastartovat a pak někdo kdo tu hrůzu co koupíme bude servisovat
. N52B25 ma pry skutecne odflaknutejsi vlozky valcu nez N52B30, tim trpi vic na ztraty oleje, ale primarne zalezi na predchozi udrzbe. N52B30 mi zrala oleje vic nez ted N52B25. Jenze M54 zerou olej taky a prakticky u žádnýho tohoto motoru to nejde rozumně a za málo peněz řešit.
Řešením je jen vážne vybírat podle stavu, za sebe říkám, že jakákoli tahle motorizace se střechou dole ti roztáhne úsměv od ucha k uchu. Dalším kritériem výběru bude výbava. Např jen do faceliftovaný si se dávaly sport sedačky. Pak cena, pokud do toho chceš vrazit plus minus 250k, bude to předfacelift s M54, pěkný "si" jsou výše. A jo, M53 170kW s SMG nebude špatná volba

Řešením je jen vážne vybírat podle stavu, za sebe říkám, že jakákoli tahle motorizace se střechou dole ti roztáhne úsměv od ucha k uchu. Dalším kritériem výběru bude výbava. Např jen do faceliftovaný si se dávaly sport sedačky. Pak cena, pokud do toho chceš vrazit plus minus 250k, bude to předfacelift s M54, pěkný "si" jsou výše. A jo, M53 170kW s SMG nebude špatná volba
Re: vyber z4 kabrio ke koupi
supr a co najezd okolo 200 tisic ? brat nebo nebrat ?:)) predpokladanej rocni najezd bude 5 tisic km a nerad bych vic servisoval nez jezdil 
a v cem je lepsi smg oproti automatu s padlama ?

a v cem je lepsi smg oproti automatu s padlama ?
Naposledy upravil(a) jofrey dne pon 27.03.2017 18:55, celkem upraveno 2 x.
Re: vyber z4 kabrio ke koupi
Najezd okolo 200tis, asi uz bych nebral to N52B25 (sam mam 64tis najezd), ale spis tu M54, v tom pripade spis SMG nez automat (nebude s padlama) a pripravit se na investice a dolevani oleje. Taky asi zalezi, jestli chces srandu na sezonu, nebo si to chvili nechat. Stav, stav, stav...
Re: vyber z4 kabrio ke koupi
a co takto dvoulitry je to hodne slaby tech 110 kw ?:) cenovky jsou hodne nizko i u rocniku 2008
Re: vyber z4 kabrio ke koupi
Nejsem servisák, ale prožil jsem si svoje u 120i, čtyřválec 110kW, N46B20, problémy s rozvodama, několikrát v nouzáku, upekl jsem to dálnici apod.. To auto mě ve finále víc stálo než jezdilo. Od tý doby jen 6 hrnců a víc.. Možná jen blbá zkušenost s jedním autem..
Re: vyber z4 kabrio ke koupi
někdo říká že BMW začíná 6 válcem, já že 8mi válcem 
ne 2 litry fakt nebrat, nemá to život, nemá to spolehlivost, nemá to nic, už ten 2,5 litr je spíš "slabší" né že to by to nejelo, ale opravdu jede až třilitr.
SMG je rychlejší a řadí "prudčeji", prostě je to takový ostrý, hrubý, zlý, automat je hodnej.

ne 2 litry fakt nebrat, nemá to život, nemá to spolehlivost, nemá to nic, už ten 2,5 litr je spíš "slabší" né že to by to nejelo, ale opravdu jede až třilitr.
SMG je rychlejší a řadí "prudčeji", prostě je to takový ostrý, hrubý, zlý, automat je hodnej.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: vyber z4 kabrio ke koupi
Když sem vybíral e89, tak jsem se svezl 23i (N52B25, 150 kW) a odspoda (nula až 80km) to jako stock docela i jede ale pak tomu prostě chybí koně... 30i (N52B30, 190kW, stock) jede nahoře výrazně líp.... takže sem hledal (a našel) 30i.... no a po 17% zkrácení a zesvorovatění to fčíl jede všude (dole i nahoře) v úplně jiné dimenzi - řekl bych skoro na úrovni stock 35i a přitom to nemá foukátko.... 

Re: vyber z4 kabrio ke koupi
Dvoulitr 110kw nebrat. 2,5 nebo 3,0 jsou uz ok. S rozpoctem 250k se budes muset zamerit pouze na predfacelift a tam bud 2,5 142kw nebo 3,0 170kw. Nic jiného nevymyslis. Prestan spekulovat, otevri mobile.de nebo autoscout24.de a udelej si obrazek jake auta a v jakých výbavách se prodavaji v DE v této cenove relaci. Pak zacni hledat konkretni kus... v CR máš oproti DE asi tak 10% sanci ze najdes něco rozumného..
Re: vyber z4 kabrio ke koupi
jasne mobile.de uz mam prolezly, a furt jsem se nerozhod jeste protoze nemam pevne stanovenou cenu, 250 by se mi libila cena ale 400 by se mi libilo zase auto, takze spekuluju spekuluju
)

Re: vyber z4 kabrio ke koupi
Tak pak není co resit. Vezmi 400-500 a kup co nejhezcí 3,0si 195kw a máš klid
Re: vyber z4 kabrio ke koupi
Přesně tak, taky bych raději přihodil a koupil něco lepšího. Klidně sem hoď link na nějaké konkrétní kusy.
Re: vyber z4 kabrio ke koupi
ale zase za ty prachy uz si rikam jestli by nebyla lepsi volba M3 nebo tak 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyber z4 kabrio ke koupi
M3 se te'd řešila vedle na foru a to by si, z toho co jsem pochopil, musel ještě trochu posilnit budget 
