Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
INPA pro začátečníka
Re: INPA pro začátečníka
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... #9154960_1
4ku dečka a práci bych viděl odhadem tak na 4 hod.
4ku dečka a práci bych viděl odhadem tak na 4 hod.
Re: INPA pro začátečníka
Rozdíl více než jedna je dle mého blbost, protože čistě hypoteticky kdyby jsi na pěti vstřikách měl hodnoty třeba +5 a na šestém +5,5 tak to určitě dle mého nebude v pořádku. Podle mne rozdíly na jednotlivých vstřikovačích nebudou hrát "až takovou" roli, ale dle mého (a mysléím že i dle ISTy) je důležité, aby hodnoty korekcí nepřekročily hranici tuším -4 až +5 mg/zdvih.rhinos píše:E61 535d![]()
a k tem vstrikum mam nejake ilustracni obrazky v albu
https://www.zonerama.com/cadjobss/Album/2796924
vim ze mezi temi hodnotami by mel byt max rozdil 1.
Re: INPA pro začátečníka
tak ono asi nejlepsi je hw kontrola samotneho vstriku...
a tyto hodnoty interpretuje kazdy jinak.
Me spise zarazi ze ty hodnoty jsou ruzne na tom samem vstriku po dvou startech. A to docela hodne.
Jeste mam v pytli zhavici jednotku tak vymenim i tu a uvidime
a tyto hodnoty interpretuje kazdy jinak.
Me spise zarazi ze ty hodnoty jsou ruzne na tom samem vstriku po dvou startech. A to docela hodne.
Jeste mam v pytli zhavici jednotku tak vymenim i tu a uvidime
Re: INPA pro začátečníka
Ano, to máš naprostou pravdu. Hodnocení stavu vstřiku pouze na základě hodnoty korekcí je dost nepřesné, jelikož velikost korekce neni závislá na stavu vstřikovače, ale na stavu celého spalovacího prostoru konkrétního válce.
Jediná stoprocentní výpovědní hodnota o stavu vstřikovače je jeho demontáž a následná kontrola na stolici.
S těma rozdílnýma korekcema po startu je to velmi zajímavé. Předpokládám že se jednalo o starty v ten samý okamžik, tzn. teplota motoru byla stále stejná, motor byl ohřátý (korekce by se měly kontrolovat u motoru, který je v provozní teplotě) atd. že ano? Nechápu to
Jediná stoprocentní výpovědní hodnota o stavu vstřikovače je jeho demontáž a následná kontrola na stolici.
S těma rozdílnýma korekcema po startu je to velmi zajímavé. Předpokládám že se jednalo o starty v ten samý okamžik, tzn. teplota motoru byla stále stejná, motor byl ohřátý (korekce by se měly kontrolovat u motoru, který je v provozní teplotě) atd. že ano? Nechápu to
Re: INPA pro začátečníka
jo jo.byla to hodnota pred vymazanim jiste chyby a po jejim vymazani. ale ted uz si nepamatuju co to bylo za chybu
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: INPA pro začátečníka
A vzduch je v pohode ? Pokud bys mel problem na vzduchu (MAF, EGR, MAP), pak by jednotka korigovala odchylky namerenych hodnot, takze i na idle by se to auto chovalo divne. Mel jsem takhle vadny MAFko a kvuli tomu mi otviral egr, houpal motor a samozrejme hodnoty na lambdach pak taky nebyly v poradku. Pak samozrejme i korekce na vstrikach budou ukazovat kraviny pokazde jinak, kdyz koriguji pokazde jine hodnoty.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: INPA pro začátečníka
MAF mi taky hlasil divne hodnoty tak jsem se ho ted pokusil trochu vycistit i kdyz jsem na nem nic moc nevidel.
Jeste jsem to nemel na diag - cistil jsem v nedeli - a kdyz to bude stejny tak ho zkusim vymenit.
Ale mas asi pravdu to by mohlo byt ono.Navic jeste do toho vstupuje klapka sani ktera byla zasrana a blbe se otvirala.Tak mi to kamarad pri servisu procistil co to slo ale neni to uplně čistý takže asi i tu vymenim.
Jeste jsem to nemel na diag - cistil jsem v nedeli - a kdyz to bude stejny tak ho zkusim vymenit.
Ale mas asi pravdu to by mohlo byt ono.Navic jeste do toho vstupuje klapka sani ktera byla zasrana a blbe se otvirala.Tak mi to kamarad pri servisu procistil co to slo ale neni to uplně čistý takže asi i tu vymenim.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: INPA pro začátečníka
Na MAFku nemusis nic videt. Me treba hlasila hodnoty jak na horsky draze, ani vycisteni nepomohlo.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: INPA pro začátečníka
Nechci zakládat nový téma. Inpa na E46 nekomunikuje s jednotkou airbagu. Byla do mrtě vybitá baterka. Může to mít nějakou souvislost? (Jednotku motoru to v pohodě načte)
Edit: Vyřešeno výměnou jednotky pytlů
Edit: Vyřešeno výměnou jednotky pytlů
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic