Ahoj,
po rozjezdu vůz hlásí otevřený kufr. Logicky nefunguje zadní stěrač a ostřikování.. Vím, že toto téma tu už bylo, jenže jsem nenalezl jednoznačnou odpověď. Po zacvaknutí kufru mi osvětlení vnitřku kufru zhasne, takže to je snímáno a funguje správně.
Co jsem zatím vypozoroval je:
-Vůz zamykám dálkáčem. Při odemykání se do kufru dostanu pouze když otevřu ovladačem celé auto. Kufr na stisk tlačítko na dálkáči na otvírání kufru nereaguje při zamknutém voze.
-Všechna zadní světla, rádio, atd. fungují (že by se přelomil jen jeden drát ze svazku? Jaký ale?)
-Když je zatažená roleta v kufru (pro zakrývání obsahu kufru/nákladu) během několika sekund se za jízdy vytáhne ke stropu - to by se mělo stávat, jen při otevření okna, ne celého kufru.
Z toho mi tedy plyne, že okno musí mít nějaký snímač zavření a ten buď nevytváří kontakt, nebo je k němu přerušený přívod.
Rozdělal jsem všechny plasty na 5. dveřích, zkoušel jemně povytahovat dráty co vedou na pravé straně ze dveří do auta pod strop. Žádný se zatím nezdá být přerušený.
V neděli se na to ještě mrknu, hlavně na počet vodičů vedoucích k tlačítku na otevírání okna-jestli se snímá i poloha okna extra kontaktem.
jsem čerstvý majitel e91 325d 11/2007 (VIN:WBAVU71070KC14442), kód motoru: N57D30U2. Trošku mě zaráží, že je to N57, když ten se montoval údajně až od r.2008.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Hlášení otevřeného kufru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlášení otevřeného kufru
to chce diag, problém může být v zámku i v kabelech.
a každopádně máš motor M57N2 nikoliv N57
a každopádně máš motor M57N2 nikoliv N57
Re: Hlášení otevřeného kufru
Tak a je to. Odpovím si tu sám 
To sklo na kufru má svoje čidlo správného zavření. Je to tehle modul:
V onom modulu je uvnitř mikrospínač, který má teda sakra malou životnost.. https://www.marquardt-switches.com/PLM- ... 1_01_K.pdf
Dnes jsem kontakty mikrospínače přemostil drátem do té doby než seženu nový.
Takže žádné upozorňování při rozjezdu na otevřený kufr,
krásná podívaná ve zpětním zrcátku na pohybující se stěrač a stříkající ostřikovač
a žádné vytahování rolety ke stropu při odemknutí auta.
(jo a malá aktualizace k mému popisu diagnózy-kufr jde odemknout dálkáčem, ale musí se asi 1sekundu podržet tlačítko na ovladači)
Jen je tu teda ještě jedna maličkost..stěrač mi stírá i kus karoserie..trochu seštelovat úhel záběru by to chtělo..

To sklo na kufru má svoje čidlo správného zavření. Je to tehle modul:
V onom modulu je uvnitř mikrospínač, který má teda sakra malou životnost.. https://www.marquardt-switches.com/PLM- ... 1_01_K.pdf
Dnes jsem kontakty mikrospínače přemostil drátem do té doby než seženu nový.
Takže žádné upozorňování při rozjezdu na otevřený kufr,
krásná podívaná ve zpětním zrcátku na pohybující se stěrač a stříkající ostřikovač

a žádné vytahování rolety ke stropu při odemknutí auta.
(jo a malá aktualizace k mému popisu diagnózy-kufr jde odemknout dálkáčem, ale musí se asi 1sekundu podržet tlačítko na ovladači)
Jen je tu teda ještě jedna maličkost..stěrač mi stírá i kus karoserie..trochu seštelovat úhel záběru by to chtělo..
Re: Hlášení otevřeného kufru
K tomu typu motoru..na adrese http://www.vincheck.cz/result?vin=WBAVU ... code=ATNHH je výsledek kontroly VIN kód N57D30U2..JaraX píše:to chce diag, problém může být v zámku i v kabelech.
a každopádně máš motor M57N2 nikoliv N57
Jakou stránku na ověření VIN tedy doporučíte?
následující:
WBA BMW serie 3 (E91 // 390L / 390X), kateg. M1
Model BMW 325d, kombi, kód motoru: N57D30U2, 2 993 cm3, 145 kW @ 4 000 RPM, L6, 4V, diesel, RWD, (výroba: 3/2006 - 8/2008)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlášení otevřeného kufru
dej hledat bmw vin decoder je jich víc, tak zkus.