No když odečtu nové alu pneu, tak vybavená E53 fl po servise za 100.000 ? Je to divný, ale proč ne? Sice traktůrek, ale myslím, že za hodně dobrou cenu. Určo bych se podíval s někým. U X5 klást důraz na podvozek.
A jak píše motor a převodovka ok....
3.0d v X5 moc nedoporučuji, hodně odchází převodovky a udržet v chodu ten motor taky není nejlevnější. navíc verze s DPF je hodně problémová a na krátké trasy DPF rychle umře a proč lítat dálky v X5?
JaraX píše:3.0d v X5 moc nedoporučuji, hodně odchází převodovky a udržet v chodu ten motor taky není nejlevnější. navíc verze s DPF je hodně problémová a na krátké trasy DPF rychle umře a proč lítat dálky v X5?
Kurňa Jardo právě 3.0d face se ZF neodcházej, daleko větší procento problémů je ve spojení s V8.
to vysvětluj mým zákazníkům.
odcházeli V8 u předfacu, ale né tak často, a repas levnej. ale 6Q ZF je drahej a odchází dost u nafty a jeden nejmenovaný zákazník to kvuli tomu ted rozstřelil,však ty víš kdo
ale samozřejmě odchází mín jak u předface nafty s GM automatem.
Naposledy upravil(a) JaraX dne sob 18.03.2017 15:45, celkem upraveno 1 x.
Jak píše JaraX, diesel na krátké trasy ztrácí význam a náklady na motor jsou všeobecně asi stejné jako třeba v 5 er si myslím já.
U dieselu je spíš strašák ta převodovka a u těžké X5 tuplem.
Jinak náš traktůrek bude na prodej LV57378 a mimo výbavy to má tedy respktive nemá již z výroby DPF, klapky, egr takže stk ok a tuny problémů nemusíš řešit.
a nezapomen připomenout že jsi nahradil X5 s V8 a LPG
btw to je vlastně idealní E53 s naftou, poface s ZF převodovkou ale bez DPF. pokud s tím teda člověk nechce jezdit do zahraniční jelikož do měst ho už bez DPF moc nepustí.
To je pravda, ale než k nám tenhle zákon dojde, tak budeme lítat raketou. Škoda že dcerka není starší, jinak by jsme traktůrek nechali takhle ale zase bude dědit e70.