To kolísání volnoběhu mi to dělá taky ale jen někdy - na benzín to dělá neznatelně (ručička se nehýbe, cítím to zadkem), na lpg o něco více (ručička se hýbe lehounce), ale jak se to zahřeje, tak to je úplně v pohodě. Na chyby do diagu jsem se nedíval .... nemám aktuálně inpu funkční.
to už jsme mu taky říkal s tím dřevem.
mě se teda to jeho dřevo libi (ne tak jak leskly) ale na dveřích je ten dekor odřenej a na to se neda dívat, to je na pobluti, jak stará plesnivá podlaha v baráku.
jinak lambdama to asi taky není, teda přijde mi že to možná děla méně často, ale dělá.
Dlouho jsem nic nepustil
Co výfuk? Utrhlá přepážka, jiný odpor nebo tak něco. Vzadu ta slavná klapka.
Tam už kromě té kliky snad nic není.
Teď se mi nesmějte, to je také ze zoufalství.
U VW TDI mě houpal jako když vezeš půl cisterny vody. Ne vždy. Nakonec to byla taková krabička něco jak relé s hadičkama a drátkama. Selenoid? Nedržel napětí? Je to dávno. Nebo nemá sedma takovou hadičku někde debilně schovanou, netěsnící?
Když jste vyčerpali všechny odborné znalosti, zkuste to víc laicky.
No, no. Říkám nesmát se. Co ten smajlík
Benzíny nemají žádnou hadičku? Vždyť už mu tam zbyly jen nápravy, tak to musí být hadička.
Pokud někde najdu, kde se otvírá kapota, tak mrknu jestli tam je. Pak se mě nepřej
jinak prozatím pozastaveno, auto předáno zákazníkovi, už mi došly síly, už tak to bylo zdržení 14 dní skoro. ted je na řadě pan bulda
jako nejpravděpodobnější se jeví menič převodovky.
houpalo o 20 otáček a vyřešil to měnič?
750i nebo respektive face má podle mě uplně rozdílnej software, jelikož 745i zkousne kde co, ale ty facelifty řvou skrz každou kravinu.
no mě to houpalo asi tak o 200 otáček...o 20 bych asi ani nepoznal...a vyřešilo se to...nakonec ta převodovka přestala řadit úplně...takže mi tam Snejk dával jinou
First EX : BMW e38 740i 6/1995 Second car : BMW e66 745Li 3/2002 Third EX : BMW f01 740i 3/2009
měnič může rozkolísat otáčky na tolik že motor vyhodnotí špatnou váhu.
dle snejka tam někdo 4,0i motor a proto to píše že to bere málo vzduchu, ale byl jsem s tím autem na brzdě a má ještě větší výkon a krouták než má 750i normálně mít (asi o jednoho koně a pár NM)
JaraX píše:jinak prozatím pozastaveno, auto předáno zákazníkovi, už mi došly síly, už tak to bylo zdržení 14 dní skoro. ted je na řadě pan bulda
jako nejpravděpodobnější se jeví menič převodovky.
Menic z me 750i, ktery ve srovnani se ZF repasem nedelal zadny rozdil, ma u sebe Lucifer, pokud by byl zajem...
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
JaraX píše:jinak prozatím pozastaveno, auto předáno zákazníkovi, už mi došly síly, už tak to bylo zdržení 14 dní skoro. ted je na řadě pan bulda
jako nejpravděpodobnější se jeví menič převodovky.
Už se nemůžu dočkat na mazla, snad stihneš termín jak jsi říkal.