to nevim co na tom nechapes kdyz to bmw takhle vyrobilo, predepisuje a taky to striktne dodrzuje. ten interval si oni vymysleli a ne my...
jinak ja menim svoji 10w40 (MoS2) tak po 30-40tkm a ted sem ho tam povozil 55tis a uz sem si rikal ze to neni ono a pak sem zacal slyset nejaky rachtani tak sem si teda rekl ze ho vymenim a ono to byly jen dva kameny v deklu .. takze motor pohoda... olej z toho vytekl normalne pekny sedy a filtr nic nerikal, lehce se pokroutil ale jinak cely a v motoru je porad krasne stribrno a to uz ma 650tis. z toho 500 000 na lpg a z toho 450tis semnou co se o nej takhle pekne nestaram... a je mu to jedno. a me taky ja na to nemam cas se v tom hrabat
Snejk píše:to nevim co na tom nechapes kdyz to bmw takhle vyrobilo, predepisuje a taky to striktne dodrzuje. ten interval si oni vymysleli a ne my...
jinak ja menim svoji 10w40 (MoS2) tak po 30-40tkm a ted sem ho tam povozil 55tis a uz sem si rikal ze to neni ono a pak sem zacal slyset nejaky rachtani tak sem si teda rekl ze ho vymenim a ono to byly jen dva kameny v deklu .. takze motor pohoda... olej z toho vytekl normalne pekny sedy a filtr nic nerikal, lehce se pokroutil ale jinak cely a v motoru je porad krasne stribrno a to uz ma 650tis. z toho 500 000 na lpg a z toho 450tis semnou co se o nej takhle pekne nestaram... a je mu to jedno. a me taky ja na to nemam cas se v tom hrabat
to neni navod to jen ja to muzu mit v pici protoze kdyz se neco stane mam dalsi motory prdel je ze se nic nestalo a asi ani nestane hlavne ze tam nejakej olej je a ne bejt psycho ze nekdo neco prejel o 500km
No mě vomejou, tohle jsem zrovna od mechaniků nečekal ale tak už to bývá "kovářova kobyla .."
zedmen píše:po roce radosti z jízdy co u mne asi cca kolem dokola asi tak 15tkm a hokním při vexlu kol z winteru na hicny i s ruznéma filtrama..na ten color lasvegas nespolíhám od grunu po rot-na ()
V pořádku.. kdo ho nezná, nemůže porozumět..
Ehm "po roce dračení po štadtlu což dělá asi cca vokolo 15tis km dělám olej rovnou při výměně koles ze zimních na letní a to i s různými filtry.. na ten barevnej ukazatel na palubce nespoléhám ty čtverečky od zelenejch po červený jsou prostě na (I).
hele nekdo to zkusit musi... ja na to nemam proste cas ani naladu. me auto proste jezdi. kdyz chci neco spravovat tak se rozhlidnu po tech 30ti autech pred dilnou a nejaky si vyberu. treba svicky sem tam nedal uz 300 000km a co... a nic... a filtry do lpg... nikdy.. a vzduchac?... tak ten uz zplesnivel pred peti lety.. a jezdi to uplne precizne. holt kvalita n62 se pozna.
Stím olejem mu věřím ...lepší olej prostě vydrží i těch 30-50tis km dálky ale stav motoru to nevím. s MOS2 částicemi je sice fajn olej ale po 10-15tis km tam nebudou žádná aditiva.
Věřím že motor bude v pohodě ale 100procent asi ne a pokud to má v paži že každej den má plno motorů kolem sebe tak ho chápu ... jestli ráno vstává a večer usíná v dílně tak co by ještě stihl ...2x do roka umejt auto a přijet na sraz
A 300tis km svíčky snad ani není možné ...to se upsal ...bud nula nebo chtěl napsat 100tis km.
si pripadam jak tatar. kdyz ti rikam ze ted sem vylival olej po 55 tak to tak proste je. a svicky sem naposledy menil ve francii na benzince kdysi co sem koupil auto takze nejakych 300 000km+, a pak mi jen jedna nejak zahy potom odesla ale jiank sem menil asi 5 civek za nejake jete... jo a jedna civka mi umrela letos kdyz sem se vratil z hor... a jinak vymeny vzdycky spis tak 40 tis km... no jednou az dvakrat za rok( kdyz je dobrej rok)... a to ze v tom motoru je cisto tomu ver taky.
a co bys cekal ze tam najdes? obzvlast pri provozu na lpg. lejt tam 5w30 tak tam v tom karbonu nenajdu ani vacky ale v pripade ze tam je 5w40/10w40 tak tam proste nemuze bejt zadnej bordel a na tom moc nejakej interval vymeny nic nezmeni.
kdyz nezapomenu vyfotim ti zitra motor meho zamestnance kterej teda posunuje latku vydrze motoru v e65 na uplne jinou uroven. ten proste olej nevymenil nikdy (on obecne na tom nic nemeni a odmita tomu slouzit)... a rok mu v tom motoru uz neco klepalo a to tak ze byl slyset pres celou ulici. a on zasadne jen dolejval vyjetak... a hlavne ten z dieselu... a vysledek po par letech je jen ten, ze to klepani byl jen zaseklej napinak a olejovej filtr se uplne rozebral na atomy... ale jinak to normalne jezdi. ale ted uz to ma venku protoze to chtel udelat, ale uz to asi nedodela a dava tam 4,5i (mel jen 3,5i)... preci jen to jeho dolejvani vyjetaku asi nebylo uplne ono a uz je ten motor takovej ojetej... hlavne klikovy saly atd.. ale opet v tom motoru je proste cisto, jen chytil takovy cerny zabarveni ale to prikladame tomu vyjetaku z dieselu, ale karbon ani kousicek. jo a odhadujeme ze to auto ma neco pres 800 000km... to uz se nikdo nedovi