Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
problém s ISTA/p
problém s ISTA/p
Ahoj všem, má tu někdo zkušeností s Ista/p. Potřeboval bych pomoc. Provedl jsem instalaci ISTA-P 3.59.4.004 a postupoval přesně podle návodu, ale aplikace není schopná detekovat jednotky, najde jen vin a modelovou řadu a pak vyskočí okno, jestli byly před spuštěním vyměněny jednotky, zatrhnu, že ne a dám další, potom ale vyskočí další okno viz. odkaz
http://www.sdilenifotek.cz/ler0/ista-p/
a ani po projetí několika oken se nic nestane a můžu jen program ukončit.
Používám K+DCan ICOM emulátor.
http://www.sdilenifotek.cz/ler0/ista-p/
a ani po projetí několika oken se nic nestane a můžu jen program ukončit.
Používám K+DCan ICOM emulátor.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s ISTA/p
Ten program se Ti přes ten K+DCan s autem nespojil. Asi jsi něco přehlédnul při instalaci. Více Ti musí poradit, ten, kdo Ti tohle prodal.


Re: problém s ISTA/p
Je zajímavé, že vin to vyčte. Ista/D mě normálně funguje. Mám to stažené z internetu.
Re: problém s ISTA/p
skusal si to aj na inom vozidle? To ze vycita vin je v pohode, ale uz som sa stretol viackrat ze vozidlo malo vymazany FA v CAS, alebo bol poskodeny, resp. bol tam zapisany nejaky nezmysel a ista ho nevedela nacitat tak ako na tvojom obrazku. ISTA ho chce teda nahrat z online servera BMW.Ler0 píše:Je zajímavé, že vin to vyčte. Ista/D mě normálně funguje. Mám to stažené z internetu.
Skus precitat FA s programom NCS ci to bude fungovat.
Ak ho mas dojebkany, tak bud len oprava cez online system, alebo manualna generacia spravneho FA a potom zapisat s NCS do CAS i LMA.
Vacsinou sa to dojebka ked niekto pripaja k aute picoviny ako cinsky klon bmw scanner alebo ine genialne nastroje, ktore to takto dodrbu....
Inac co chces riesit s ISTA-P a OBD kablom na E60ke??? Snad sa nechystas s tym nieco programovat

Potorebujes ICOM i optiku.
Re: problém s ISTA/p
Tak tak, to není chyba ISTY ale auta, který má něco s FA. Asi se tam zase někdo vyřádil s Carly apod....
Re: problém s ISTA/p
inspi: V jiném vlákně řeším kterou diagnostistiku. Takže Carly je blbá?:)
Re: problém s ISTA/p
Na diagnostiku možná dobrý, ale nevím, nepoužívám
Re: problém s ISTA/p
programovat přes istu po OBD? sebevražda
jinak Carly je dobry na takovou uživatelskou samodiagnostiku motoru, ale s istou to nejde srovnavat ani trochu. to je jako srovnávat šroubovák s gola sadou s 500 dílama
jinak Carly je dobry na takovou uživatelskou samodiagnostiku motoru, ale s istou to nejde srovnavat ani trochu. to je jako srovnávat šroubovák s gola sadou s 500 dílama
Re: problém s ISTA/p
No jo, ještě nedávno stála ta žlutá hlava, co nová oktávka v plný náložiJaraX píše:programovat přes istu po OBD? sebevražda
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Re: problém s ISTA/p
sorac ze ti zneuzivam tema ale mam asi neco podobneho.
Akorat ja zkousel ncs experta. taky mi to haze chybu "following feature is invalid for FA: $620"
Zrejme se nekdo hrabal v diag...
Umi to nekdo opravit? Psal jsem do Inveltu a tam jsem jim nestal ani za pozdrav asi protoze nejsem Youtuber
A v Renocaru mi slusne odpovedeli ze to nedelaji...
Akorat ja zkousel ncs experta. taky mi to haze chybu "following feature is invalid for FA: $620"
Zrejme se nekdo hrabal v diag...
Umi to nekdo opravit? Psal jsem do Inveltu a tam jsem jim nestal ani za pozdrav asi protoze nejsem Youtuber

A v Renocaru mi slusne odpovedeli ze to nedelaji...
Re: problém s ISTA/p
Prej se s Carly dá taky programovat, ale působí to na mě, po shlédnutí pár videí, jak píšeš: je to user friendly, pěkná grafika, možnost připojení na mobil, uživatel si tam může parametry změnit, ale kódování bude krapet komplikovaný. Ale asi je to tak dobře, kódovat člověk musí umět nobe se to naučit, ale ikdyž jsem, celkem IT zdatnej, tak tím nechci trávit čas a hlavně riskovat, že tam něco doblbnu. Je lepší se, myslím, obrátit na profíka.JaraX píše:programovat přes istu po OBD? sebevražda
jinak Carly je dobry na takovou uživatelskou samodiagnostiku motoru, ale s istou to nejde srovnavat ani trochu. to je jako srovnávat šroubovák s gola sadou s 500 dílama

Re: problém s ISTA/p
programovat a kodovat je velkej rozdíl
Re: problém s ISTA/p
Já Carly mám koupené i s modulem a používám ho na kontrolu určitých parametrů a jako diagnostiku. A pár známým jsem něco dokódoval do auta. Vždy vše fungovalo jak mělo.
Jinak Istu/p chci hlavně na vynucení regenerace. Zápasím už dva týdny s ucpaným DPF. Hlásí mě 00480A chybu a teď už i 4185, z této chyby nejsem vůbec moudrý a ještě kvůli xenonům, které se mě přestaly naklápět
Jinak Istu/p chci hlavně na vynucení regenerace. Zápasím už dva týdny s ucpaným DPF. Hlásí mě 00480A chybu a teď už i 4185, z této chyby nejsem vůbec moudrý a ještě kvůli xenonům, které se mě přestaly naklápět
Re: problém s ISTA/p
Jo, myslel jsem kódovat, když jsem psal programovat.JaraX píše:programovat a kodovat je velkej rozdíl

Re: problém s ISTA/p
No a tohle je případ, pro kterej hledám řešení, který je uživatelský vstřícný a kde se dá všecko nastavit (myslím, nakódovatLer0 píše:Já Carly mám koupené i s modulem a používám ho na kontrolu určitých parametrů a jako diagnostiku. A pár známým jsem něco dokódoval do auta. Vždy vše fungovalo jak mělo.
Jinak Istu/p chci hlavně na vynucení regenerace. Zápasím už dva týdny s ucpaným DPF. Hlásí mě 00480A chybu a teď už i 4185, z této chyby nejsem vůbec moudrý a ještě kvůli xenonům, které se mě přestaly naklápět

Re: problém s ISTA/p
Musíš si koupit i jejich orig. modul, jinak ti plno věcí nepůjde. Se starší verzí jsem normálně fungoval s K+Dcan kabelem a šlo mě taky vše, ale novější verze tuto možnost zrušila a navíc aplikaci rozdělili na jednotlivé části, které si musíš koupit. Kódování je jen formou předdefinovaných možností.tomas777 píše:No a tohle je případ, pro kterej hledám řešení, který je uživatelský vstřícný a kde se dá všecko nastavit (myslím, nakódovatLer0 píše:Já Carly mám koupené i s modulem a používám ho na kontrolu určitých parametrů a jako diagnostiku. A pár známým jsem něco dokódoval do auta. Vždy vše fungovalo jak mělo.
Jinak Istu/p chci hlavně na vynucení regenerace. Zápasím už dva týdny s ucpaným DPF. Hlásí mě 00480A chybu a teď už i 4185, z této chyby nejsem vůbec moudrý a ještě kvůli xenonům, které se mě přestaly naklápět) a nebudu zažívat situaci, že něco daná aplikace neumí.
Re: problém s ISTA/p
Ista/p je na prehravani jednotek v aute. S tim si DPF nezregenerujes.
Re: problém s ISTA/p
Potřebuješ na regeneraci ISTU D a ne P
- ice.blade
- Registrovaný
- Příspěvky: 279
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
- Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk
Re: problém s ISTA/p
carly v pohode frci z hociakym kablom co ma FTDI cip, kline, dcan s android telefonom a OTG redukciou, ako jednoducha kodovacia sranda je fajn avsak uz som videl rozhasene budiky po hrajkani sa s carly... jednym kablom pouzijes viac softov, opichas viac kablov, co sa tyka ISTAP a usb kabla... to mysli niekto vazne? ani ten najkvalitnejsi dcan kabel nieje bezpecny na programovacie ukony
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s ISTA/p
Jen ze zvědavosti ... co tedy, když ne USB kabel? Optiku? Co když je to auto bez MOSTu?
((Profi zvědavost))
((Profi zvědavost))