Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e61 545i vs 550i rady před koupi
e61 545i vs 550i rady před koupi
Ahoj, dopredu sa ospravedlnujem ak tu tato tema je - hladat nepomohlo.
V najbližších dnoch kupujem jedno z nich a potrebujem REALNE PORADIT ktoré je eventuelne spolahlivejšie., ako vnímaju LPG atd...
e61 nahradí 540i e39 touring, využívam do práce, som remeselník v kufri mávam vedšinou plno, dost plno a prevažne jazdím dialnice ale mestu sa nevyhnem alebo osadám.
e61 som už mal 530d a aj 535d ale diesel nikdy v živote už nie!
Čo sa týka karoserie viem toho dost, čo je kde kazové a načo si dat pozor.
Mal som aj e65 745i tak niečo o tomto motore viem, pokial je teda rovnaký, realne potrebujem poradit ktoré je spolahlivejšie a načo si dat pozor, tento motor v tejto karoserii.
Dakujem
V najbližších dnoch kupujem jedno z nich a potrebujem REALNE PORADIT ktoré je eventuelne spolahlivejšie., ako vnímaju LPG atd...
e61 nahradí 540i e39 touring, využívam do práce, som remeselník v kufri mávam vedšinou plno, dost plno a prevažne jazdím dialnice ale mestu sa nevyhnem alebo osadám.
e61 som už mal 530d a aj 535d ale diesel nikdy v živote už nie!
Čo sa týka karoserie viem toho dost, čo je kde kazové a načo si dat pozor.
Mal som aj e65 745i tak niečo o tomto motore viem, pokial je teda rovnaký, realne potrebujem poradit ktoré je spolahlivejšie a načo si dat pozor, tento motor v tejto karoserii.
Dakujem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e61 545i vs 550i rady před koupi
tydle motory jsou stejné, jde jen o to které auto bude v lepším stavu.
LPG jim nevadí, bohužel v E60 můžeš mít jen cca 50l nádrž, v E65 se stejným motorem 103L.
LPG jim nevadí, bohužel v E60 můžeš mít jen cca 50l nádrž, v E65 se stejným motorem 103L.
Re: e61 545i vs 550i rady před koupi
Dakujem, nejak tak som si myslel že to bude asi iba otom ktora je lepšie natom, jedinu podmienku ktoru mám aby to bolo komplet original Mpaket a čo najmenšia výbava.
e60 ma 55L a e61 ma 65L, napr teraz mam v 540i touring 70L toroid ale musel som kompresor preložit vedla video modulu - to len malý postreh.
e60 ma 55L a e61 ma 65L, napr teraz mam v 540i touring 70L toroid ale musel som kompresor preložit vedla video modulu - to len malý postreh.
Re: e61 545i vs 550i rady před koupi
Mám otázku charakteru ako sa líši podvozok v e61 V8 a R6
Napr: e39 má zadné ramena rovnaké v všetkych verziach, predok ale už nastastie nie je tam rozdiel medzi V8 a R6.
Napr: e39 má zadné ramena rovnaké v všetkych verziach, predok ale už nastastie nie je tam rozdiel medzi V8 a R6.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e61 545i vs 550i rady před koupi
je to stejné.
Re: e61 545i vs 550i rady před koupi
a realne je natom ktorá lepšie? Ked porovnám rovnaký nájazd kilometrou a stav.
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: e61 545i vs 550i rady před koupi
550i protože má více koníků
jak píše jarax, koukej podle výbavy a podle technického stavu, myslím že i tak bude výběr celkem omezený


jak píše jarax, koukej podle výbavy a podle technického stavu, myslím že i tak bude výběr celkem omezený

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e61 545i vs 550i rady před koupi
e61 550i alebo 545i v original Mpackete a v dobrom stave
nemám moc velký rozpočet, asi najprv predám moju e39 540i a potom si doložím, myslel som že to bude jednoduchšie, bez Mka je ich tam relatívne dost a aj v dobrom stave.
Mal som 535d original v Mku, výkon 200kw a podvozok komplet v PowerFlexu no a známy ma 535d obyčko načipovanú na 250kw a vajca, nemal šancu ked prišlo k tomu rezat dialnicu trochu rýchlejšie Praha - Plzen 15minut a v Plzni som ho čakal tak 10minut, to bez toho Mpaketu stojí za hovno, to poznám aj z e39.
Už som volal do nemecka a holandska na asi 5kusou 550i a na 3ks 545i a poviem vám uff akurát jedna stoho normalna a to zrovna 545i, dá mi zlavu ale musí sa porozprávat z manželkou aby ho potom nedojebkala tak počkám čo zneho vypadne.
Sweden: 245kw vs. 270kw neviem no. Prípadne nechám upravit výkon keby to bola 545i, ako som písal ja som remeselík, CZ a SK dialnica 160km/hod, neprehánam to vodičák mi zato nestojí, rád to prebehnem to ano, jazdím často do zahraničia takže nemecko/taliansko bez debat, rakusko tam som nikdy nešiel viac ako 140km a v obci/meste nikdy nie viac ako je predpisane a navyše v kufri mám toho vždy dost.



Mal som 535d original v Mku, výkon 200kw a podvozok komplet v PowerFlexu no a známy ma 535d obyčko načipovanú na 250kw a vajca, nemal šancu ked prišlo k tomu rezat dialnicu trochu rýchlejšie Praha - Plzen 15minut a v Plzni som ho čakal tak 10minut, to bez toho Mpaketu stojí za hovno, to poznám aj z e39.
Už som volal do nemecka a holandska na asi 5kusou 550i a na 3ks 545i a poviem vám uff akurát jedna stoho normalna a to zrovna 545i, dá mi zlavu ale musí sa porozprávat z manželkou aby ho potom nedojebkala tak počkám čo zneho vypadne.
Sweden: 245kw vs. 270kw neviem no. Prípadne nechám upravit výkon keby to bola 545i, ako som písal ja som remeselík, CZ a SK dialnica 160km/hod, neprehánam to vodičák mi zato nestojí, rád to prebehnem to ano, jazdím často do zahraničia takže nemecko/taliansko bez debat, rakusko tam som nikdy nešiel viac ako 140km a v obci/meste nikdy nie viac ako je predpisane a navyše v kufri mám toho vždy dost.
Re: e61 545i vs 550i rady před koupi
Sweden: jak sa ti jazdí s X5is?
Máme ju doma, manželka zatial nejazdí nanej nemame ešte hotový motor a čaká ju komplet upgrade brzd a nejaké lakovanie.
Máme ju doma, manželka zatial nejazdí nanej nemame ešte hotový motor a čaká ju komplet upgrade brzd a nejaké lakovanie.
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: e61 545i vs 550i rady před koupi
Jenze on schani co NEJMENSI vybavu,to se hned tak nevidi
Kazdej schani co nejvetsi....

Re: e61 545i vs 550i rady před koupi
Problém 550i je, že je pořád oproti 45i o slušný kus dražší a pořád je to E60/E61, takže trpí na stejný problémy a furt se tam serou stejný věci.
Jak by někdo řekl, pořád je to podělaná E60
, ale já mám svou rád, tak to neříkám 
Jak píšeš, že bys nechal upravit výkon, tak Tě nechci vyvést z omylu, ale myslím, že navýšení výkonu v tomhle případě bude dost nákladná záležitost a bude vyžadovat zásadní zásah do motoru a moc koníku navíc z toho nedostaneš a imho je to úplný nesmysl. Než motor (zůstaň u V8) řeš spíš výbavu a stav.
Jak by někdo řekl, pořád je to podělaná E60


Jak píšeš, že bys nechal upravit výkon, tak Tě nechci vyvést z omylu, ale myslím, že navýšení výkonu v tomhle případě bude dost nákladná záležitost a bude vyžadovat zásadní zásah do motoru a moc koníku navíc z toho nedostaneš a imho je to úplný nesmysl. Než motor (zůstaň u V8) řeš spíš výbavu a stav.
E60 545i Blacksapphire
Re: e61 545i vs 550i rady před koupi
Čo sa týka tej výbavy:
e65 745i mala totalne všetko, vzadu elektricke sedačky s výhrevom, elek roletky, odvetravanie sedačiek, ladnička, dovieranie dverý, DVD vzadu atd... používal som akurát výhrevy sedačiek a tempomat občas, mala EDC s DD predok a zadok to vám poviem je bomba jeba masaker fakt kruto krute to bolo SUPER a logic7 je jeba
e61 530d okrem toho že bola v Mpakete original cela tak nemala kožu ani výhrev sedačiek, akurát navigaciu dinamic xenon, PDC predok/zadok a hydrokufor, navi som nezapol ani raz.
e61 535d mala velice super výbavu používal som stoho akurát výhrev sedačiek a BT mi komunikovalo s iPhonom inak mi bolo ukradnuté čo to malo, PDC je príjemné to priznávam no a logic7.
Moje podmienky: koža a výhrev sedačiek inak mi je uplne jedno čo to bude mat všetko navyše, no a aby bola v Mpakete original cela od výroby - beztoho proste vlak nejde.
M4we: 745i som pomocou posraneho filtru vzduchoveho a remapu od M+H vyhnal na 270kw celkom investicia 4000kč čip, 1000kč brzda a 1200kč filter.
Mám teraz v mojej e39 229kw a ten istý postup takže tak o výkone.
Tie ceny su skoro rovnaké, 550i cca 14.000euro a 545i cca 12.000euro
Predal som 535d a manželke som kupil X5 4.6is (manželka zatial jazdí stále v e39 540i) a sebe 540i touring ked som presadol do e39 tak som to olutoval no, preto teraz idem spet do e61 ale jedine V8, síce moj touring 540i je fakt super, výkon-spotreba-upravil som ho ako som chcel výkon a brzdy atd... ale chýba mi e61 a neviem prečo konkretne ale okrem toho že to bol diesel tak som bol spokojný viac ako s e65.
e65 745i mala totalne všetko, vzadu elektricke sedačky s výhrevom, elek roletky, odvetravanie sedačiek, ladnička, dovieranie dverý, DVD vzadu atd... používal som akurát výhrevy sedačiek a tempomat občas, mala EDC s DD predok a zadok to vám poviem je bomba jeba masaker fakt kruto krute to bolo SUPER a logic7 je jeba
e61 530d okrem toho že bola v Mpakete original cela tak nemala kožu ani výhrev sedačiek, akurát navigaciu dinamic xenon, PDC predok/zadok a hydrokufor, navi som nezapol ani raz.
e61 535d mala velice super výbavu používal som stoho akurát výhrev sedačiek a BT mi komunikovalo s iPhonom inak mi bolo ukradnuté čo to malo, PDC je príjemné to priznávam no a logic7.
Moje podmienky: koža a výhrev sedačiek inak mi je uplne jedno čo to bude mat všetko navyše, no a aby bola v Mpakete original cela od výroby - beztoho proste vlak nejde.
M4we: 745i som pomocou posraneho filtru vzduchoveho a remapu od M+H vyhnal na 270kw celkom investicia 4000kč čip, 1000kč brzda a 1200kč filter.
Mám teraz v mojej e39 229kw a ten istý postup takže tak o výkone.
Tie ceny su skoro rovnaké, 550i cca 14.000euro a 545i cca 12.000euro
Predal som 535d a manželke som kupil X5 4.6is (manželka zatial jazdí stále v e39 540i) a sebe 540i touring ked som presadol do e39 tak som to olutoval no, preto teraz idem spet do e61 ale jedine V8, síce moj touring 540i je fakt super, výkon-spotreba-upravil som ho ako som chcel výkon a brzdy atd... ale chýba mi e61 a neviem prečo konkretne ale okrem toho že to bol diesel tak som bol spokojný viac ako s e65.