Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E53 4,4i 2002 210kw startování
E53 4,4i 2002 210kw startování
Hojky prosím nemá někdo zkušenosti s tímto:
dělá to jen při studeném motoru tedy po ránu,kyž startuju tak startér točí normal chytne to okamžitě(po pár otočení starteru)ale po nastartování jako by statretr zůstal vyset tak 1 až 2sec takový divný zvuk a všiml jsem si že na palubce v pravo dole se mi rozsvítí při startování na okamžik žlutý vykřičník ,při teplém nebo mirně zahřatém motoru vše v pohodě.
Vyměněn startér za repasovaný,nová baterie 100A na diagnostice žádná chyba ohledně tohohle,prosím neměl stím někdo již zkušenosti děkuji za postřehy.Michal.
dělá to jen při studeném motoru tedy po ránu,kyž startuju tak startér točí normal chytne to okamžitě(po pár otočení starteru)ale po nastartování jako by statretr zůstal vyset tak 1 až 2sec takový divný zvuk a všiml jsem si že na palubce v pravo dole se mi rozsvítí při startování na okamžik žlutý vykřičník ,při teplém nebo mirně zahřatém motoru vše v pohodě.
Vyměněn startér za repasovaný,nová baterie 100A na diagnostice žádná chyba ohledně tohohle,prosím neměl stím někdo již zkušenosti děkuji za postřehy.Michal.
Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
startér ? možná zkontrolovat, preventivně vyčistit a mrknout jak na tom je.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
tak zřejmě vyřešeno je to vanos,při prvním studeném startu ted divný zvuk pak jsem to chcíp a znova start a ten už normál bude to zřejmě vanos už není v nejlepší formě zvuk vychází od něj,než se natlačí do něj olej ten první start a pak už olej je a ostatní starty normal.
pro mě ta a dražší varianta
pro mě ta a dražší varianta

Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
to chce vidět, jako když chytne tak nemá otáčky?
klidně to může dělat jen někde falešnej vzduch, špatnej separator atd? buhvi kdy ho někdo naposled měnil.
ty auta sou schopny bezproblemu fungovat i s uplně mrtvyma vanosama.
klidně to může dělat jen někde falešnej vzduch, špatnej separator atd? buhvi kdy ho někdo naposled měnil.
ty auta sou schopny bezproblemu fungovat i s uplně mrtvyma vanosama.
Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
prostě těsně po startu se někde od vanosu ozve krátce tak cca1-2sec takové kovové zachrčení strašně nepříjemný ale jen první start po delším stání(víc jak 10hod)když to hned chcípnu tak na podruhé vše ok tak co by to bylo když ne vanos?
Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
Tak něco podobného si mi už taky parkrát stalo, že při startu se ozval na 2vteřiny spíš nafťák. Trochu jsem to přikládal i hydroštelům, ale nevim. Hlavně se to stalo při denním startování třeba jen jenou za dva nebo tři dny.
Nicméně je delší dobu u mechanika a snad na mně už přijde taky řada.
Nicméně je delší dobu u mechanika a snad na mně už přijde taky řada.
Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
Něco nového? Také mám M62.
Jsem vlastníkem teprve 3 měsíce a udělalo mi to asi 3x, vždy ráno a jen při prvním startu. Mám pocit, že to udělá jen když vyběhne krátce na půl vteřiny po startu do vyšších otáček než obvykle.Pokud po startu otáčky vyskočí méně, neudělá to.
V záběru se ozve nepříjemný kovový zvuk, také bych to přisoudil hydroštelům, kdy je stečený olej a při vyšších otáčkách už prostě zacvaká.
Zatím to neřeším, protože to bylo náhodně a doufám, že to přestane až se oteplí.
Jsem vlastníkem teprve 3 měsíce a udělalo mi to asi 3x, vždy ráno a jen při prvním startu. Mám pocit, že to udělá jen když vyběhne krátce na půl vteřiny po startu do vyšších otáček než obvykle.Pokud po startu otáčky vyskočí méně, neudělá to.
V záběru se ozve nepříjemný kovový zvuk, také bych to přisoudil hydroštelům, kdy je stečený olej a při vyšších otáčkách už prostě zacvaká.
Zatím to neřeším, protože to bylo náhodně a doufám, že to přestane až se oteplí.
Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
Ahoj, to byl asi dotaz k mému problému.
Věc se má asi takto, jsem už dost vytočený, doktor ke kterému jsem to nechal v "září" odvést mi slíbil, že to bude trvat tak min. měsíc než to dá vše do cajku.
Motor vyndal asi po dvou měsících než se k tomu dostal, tak to jsem jestě chápal.
Zjištěný zavady, pod separátorem poškozená (sežraná) hadička = únik oleje na motor,
vysypaný ložisko vodní pumpy (proto zvláštní pískání s otáčkama motoru), suchej přední dif., špatný gufero na klice, asi vylámaný vodící lišty na rozvodech a ještě pár drobností
už ani nevím.
Chtěl jsem aby vyměnil vše co je v háji nebo načatý, což jsou věci výše uvedené plus
výměna dříků na ventilech (doporučil, je to LPG), přetěsnit vanos, celý sání, měl jsem již dříve koupené přední ložiska tak přelisování ložísek.
Dodnes je auto bez motoru, motor polorozebraný jen je opravená vložka svíčky kvůli čemu jsem přestal jezdit (jsem zapomněl podotknout), původní majitel buď blbě dotáhl nebo jeho mechanik, ale asi ani jeden.
Tohle vědět, že se budu muset doprošovat jestli si vůbec někdy udělá čas na moje auto, tak jsem radši už v tom srpnu nebo září domluvil s JaraXem a určitě by na mě někdy vyšel čas a auto by do těch vánoc jezdilo.
Věc se má asi takto, jsem už dost vytočený, doktor ke kterému jsem to nechal v "září" odvést mi slíbil, že to bude trvat tak min. měsíc než to dá vše do cajku.
Motor vyndal asi po dvou měsících než se k tomu dostal, tak to jsem jestě chápal.
Zjištěný zavady, pod separátorem poškozená (sežraná) hadička = únik oleje na motor,
vysypaný ložisko vodní pumpy (proto zvláštní pískání s otáčkama motoru), suchej přední dif., špatný gufero na klice, asi vylámaný vodící lišty na rozvodech a ještě pár drobností
už ani nevím.
Chtěl jsem aby vyměnil vše co je v háji nebo načatý, což jsou věci výše uvedené plus
výměna dříků na ventilech (doporučil, je to LPG), přetěsnit vanos, celý sání, měl jsem již dříve koupené přední ložiska tak přelisování ložísek.
Dodnes je auto bez motoru, motor polorozebraný jen je opravená vložka svíčky kvůli čemu jsem přestal jezdit (jsem zapomněl podotknout), původní majitel buď blbě dotáhl nebo jeho mechanik, ale asi ani jeden.
Tohle vědět, že se budu muset doprošovat jestli si vůbec někdy udělá čas na moje auto, tak jsem radši už v tom srpnu nebo září domluvil s JaraXem a určitě by na mě někdy vyšel čas a auto by do těch vánoc jezdilo.
Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
tvl to je story jak z americkýho filmu
No to si piš, že by jsi už jezdil.
Ty pazvuky se ozvaly zase, ale jinak. Ne tak ostře. Takže to může dělat i vanos?
JaraX říkal, že nejsou nějak dvakrát ve formě, ale ještě něco vydrží. Tu vteřinu to přežiju, pak je v poho celý den. Pokud tedy rapidně neklekne.

No to si piš, že by jsi už jezdil.
Ty pazvuky se ozvaly zase, ale jinak. Ne tak ostře. Takže to může dělat i vanos?
JaraX říkal, že nejsou nějak dvakrát ve formě, ale ještě něco vydrží. Tu vteřinu to přežiju, pak je v poho celý den. Pokud tedy rapidně neklekne.
Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
To už je americkej horor
Byl jsem tam dnes a vše při starým. (odpověď, "nestíhám") to samý co mi říká skoro každých 14dní.
Tohle vědět, tak jsem to nechal ovést kamkoli jinam
Asi je to pan "doktor", ale časový přístup k práci je děs.
Na tom autě toho je ještě dost na opravu, ale dokud nejezdí nemůžu pokračovat.

Byl jsem tam dnes a vše při starým. (odpověď, "nestíhám") to samý co mi říká skoro každých 14dní.
Tohle vědět, tak jsem to nechal ovést kamkoli jinam

Asi je to pan "doktor", ale časový přístup k práci je děs.
Na tom autě toho je ještě dost na opravu, ale dokud nejezdí nemůžu pokračovat.
Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
Horajz
Něco podobného jsem taky zažil a mám na to lék.
Nevím jak jsi na tom s časem, ale obětuj ho trochu a chod tam každý den. S klidem se zeptej jak to vypadá, ptej se na to co právě dělá atd..a to aspoň hodinu denně. Garantuju ti, že do týdne začne a rád se tě zbaví
Něco podobného jsem taky zažil a mám na to lék.
Nevím jak jsi na tom s časem, ale obětuj ho trochu a chod tam každý den. S klidem se zeptej jak to vypadá, ptej se na to co právě dělá atd..a to aspoň hodinu denně. Garantuju ti, že do týdne začne a rád se tě zbaví

Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
Nějaký čas se najde, je to na otočku 40km což jde,ale na dílně ho chytnu až tak odpoledne. Mobil už radši nebere, tak stejně musím osobně.
Začal jsem být docela nepříjemný, že jsem si k němu dal auto opravit ne odstavit.
Prý po neděli na tom začne, tak jsem mu řekl, že si to taky přijedu ověřit.
(A to mi sám v lednu řekl, že mu to na dílně překáží a auto blokuje plato)
Začal jsem být docela nepříjemný, že jsem si k němu dal auto opravit ne odstavit.
Prý po neděli na tom začne, tak jsem mu řekl, že si to taky přijedu ověřit.
(A to mi sám v lednu řekl, že mu to na dílně překáží a auto blokuje plato)
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
To bych toradsi nalozil na valnik a odvezl
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
Odvoz by byl taky řešení,ale kdo to vezme rozdělané?
Být nepříjemný nedoporučuju, nepomáhá to a je to kontra produktivní. 40km je dost na denní návštěvy.
Být nepříjemný nedoporučuju, nepomáhá to a je to kontra produktivní. 40km je dost na denní návštěvy.
Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
Auto na valníku je
jen připojit.
Ale to je bez motoru k ničemu, motor je dost odstrojený, a to mi už nikdo další určitě skládat nebude.
Zas tak nepříjemný jsem nebyl, jen jsem mu hlavně připoměl, že jsme se před půl rokem domlouvali na jiném termínu opravy.

Ale to je bez motoru k ničemu, motor je dost odstrojený, a to mi už nikdo další určitě skládat nebude.
Zas tak nepříjemný jsem nebyl, jen jsem mu hlavně připoměl, že jsme se před půl rokem domlouvali na jiném termínu opravy.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
Myslim, ze jsou mechanici co to pochopi, jen to trochu zaplatis.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
Když já nejsem zrovna ten člověk co chodí a přemlouvá ostatní aby pohli zadkem.
Sice jsem sšlápl vedle s tímhle člověkem, ale budu to muset nějak vydržet.
Na podzim jsem začal s rekonstrukcí, tak se to točí spíš víc kolem chalupy než auta, jen mi vadí když jedeme víc jak ve dvou, protože musím otravovat jiný. Já mám druhý auto stavebního pick-upa.
Sice jsem sšlápl vedle s tímhle člověkem, ale budu to muset nějak vydržet.
Na podzim jsem začal s rekonstrukcí, tak se to točí spíš víc kolem chalupy než auta, jen mi vadí když jedeme víc jak ve dvou, protože musím otravovat jiný. Já mám druhý auto stavebního pick-upa.
Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
Horajz, nechci tě nějak rozhodit, ale po půl roce, že nestíhá, to už je výmluva. Neříkej, že na tebe ještě nedošla řada. Nechci malovat čerta na zeď, to vypadá jako by si vzal velké sousto, nebo na to nemá a čeká až se nakrkneš a odtahneš to po roce pryč. Fakt nechápu, proč tě vůbec bral. Aby jsi nakonec neměl tu chalupu dřív. Držím palce.
Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
K tomu klepání při startu - je možné, když počkám po zapnutí zapalování min. 5 vteřin a pak teprve startuji, že to má nějaký vliv. Buď to nezaklepe vůbec nebo jen trochu, takže pokud nemám otevřené dveře to ani neslyším.
Nebo zase jen náhoda?
Horajz, už jezdíš?
Nebo zase jen náhoda?
Horajz, už jezdíš?
Re: E53 4,4i 2002 210kw startování
Ano už konečně jezdím, asi od dubna, už ani nevím. Měl jsem toho teď docela dost tak jsem neměl ani čas tady napsat. Sice teda jezdím, ale ještě je potřeba dost věcí udělat. Hlavně po tom přehození motoru ven/dovnitř jsou následky, že se mi ztrácí voda a před montáží lehce sáklo řízení, teď skoro teče.
Asi mě klepne
Mám toho nad hlavu, práce chalupa a tak na to není moc čas a jezdím spíš pracovním.
Asi mě klepne
