Je pravda že na těch 21" bylo coupé zezadu nádherný, bylo krásně "nakopnutý", a ty "salámy" 285/30/21 který byly natažený na šířce disku 11,5J (verze pro X5) byly fakt monstrózní.
Na 19" to tak "brutálně" nevypadá, nicméně se mi to líbí víc a hlavně jízda je někde jinde, to auto opravdu až neuvěřitelně ožilo.
Dle mého vkusu na e63 prostě konkávní kola patří, styl 128 byl daleko méně konkávní než současný styl 167, nejspíš díky délce paprsků. Chtěl jsem ještě něco brutálnějšího, ALE, problém TP, neorig. vzhled, u některých kol nutnost štelovací podvozek aby to jako celek nějak vypadalo, člověk nemůže koupit brutálně konkávní kola a nechat rimgapy jako kráva, pak to prostě vypadá divně, dál u většiny brutálně konkávních kol nutnost úpravy, přední těhlice je dost "blbě" řešená, takže většinou se musí tenhle problém řešit dost velkou podložkou pod kolo. A to jsem nechtěl, styl 167 s pneu jaké na tom mám sedí vepředu naprosto perfektně a vzadu je na každé kolo tuším 1,5cm podložka ( možná 2cm, teď si tím nejsem úplně jistý ). Styl 167 na fotkách dost klame svojí konkávností, ve skutečnosti jsou prohnutý více než na foto, aspoň mě to tak přijde, samozřejmě člověk to nesmí porovnávat s nějakými replikami které jsou vzhledem naprosto jinde, měl jsem doma obojí, replika byla když jsem jezdil loňskou zimu, ty jsem prodal a zazimoval.
Jinak ano, volant je na přešití, bohužel firma objednala nějakou vadnou sérii kaučuku kterým se zesiluje věnec a dolepují bicepsy, takže jim to nedrželo, proto se to dost protáhlo, tenhle týdne by měl být volant hotov, snad, žádný velký plány jsem s ním neměl, opět orig. jakoby M6 vzhled, zesílený věnec, bicepsy, 4x rozdělená kůže Nappa a objednaný spodní plast s vlisovaným logem ///M ( jenom nevím jestli tenhle kousek plastu dorazí, nejspíš se dělal jenom v černé barvě a já by jsem chtěl tu titanovou, prostě stejnou jako mám teď jenom s logem )
A čubky....

fakt nevím, užívám si jízdu, na kraviny nemám čas a nebo už jsem starej
