Chtěl bych varovat všechny majitele aut, kteří mají LPG. Jedná se o umělé T spojky v chladícím systému, které dávají s oblibou plynaři. Máme doma 2 auta, kde je LPG montováno před 10 lety a u obou se ty T spojky úplně rozpadly. U jednoho lehce a tak se dojelo domů, ale u druhýho se rozpadlo úplně na sračky za jízdy. Takže odtah.
Mluvil jsem s jedním plynařem a říkal, že je lepší po 5 letech měnit preventivně, ale většina lidí na to kašlou.
Já jsem je vyměnil za mosazné a je do smrti klid. U E66tky mě to čeká taky.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Časovaná bomba u LPG
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: Časovaná bomba u LPG
Jo Jo,taky jsem měnil za nerezové.On tam dělá hlavní bordel přetlakový chladící systém na 105 °C.Odchází všechno mnohem dřív,membrány reduktoru,hadice,těsnění a vše plastové a gumové vystavené těmto teplotám.Proto 7edma tak ráda krvácí olej,voda.Přetěsnuju aktuálně svou e66 a vše je tvrdý na šutr.Membrána v reduktoru BRC genius max měněna před rokem a dnes je jak kámen.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Časovaná bomba u LPG
Kde to presne uvidím. Mam 2roky prins vsi tak to chci zkontrolovat alespon at mam jistotu
Re: Časovaná bomba u LPG
Jdi po hadicich od reduktoru.