chýpu zní to trochu zmateně tak ještě jednou popíšu problém.
Inkriminovaný den kdy došlo k poruše na autě byl přesně tento problém.
Nastartoval jsem auto a zjistil při vyjíždění ze dvora že svítí BATERIE. Takže jsem usoudil nějaká blbost nebo anomálie. 500metrů a automat nechtěl řadit nahoru stále byla jednička.
Zastavil jse, se a zhasl auto stím že to byla blbost a pak už auto nechtělo ani nastartovat bylo uplné ticho. Auto jsem musel dotáhnout s jedním sousedem k domu na dvůr a zjistil že je spálená pojistka číslo 17. Tak jsem dal novou a zkusil start a nic. Vytáhnul jsem ABS/ASC jednotku kterou jsem podezříval a vrátil zpátky a pak se začla pálit ještě během hodiny jiná pojistka číslo 22.
Od té doby jsem laboroval co to bude a zjistil že jsou napojené 4komponenty na pojistce č.22 a tím je ALTERNATOR , Čidlo hladiny oleje, automat a a řazení elektronika a pak teplotní čidlo/přepínač. Vše je popsáno ve WDS když se dá vyhledat pojistka č.22
No a pak jsem díky diagnostice hledal chybu jinde ale díky SNEJKOVI za to mu velký dík jsem se dověděl že M52 motory mají častou závadu na čidle hladiny oleje co je na vaně.
A měl pravdu kabeláž byla rozemletá díky vodě a oleji a vlivu počasí atd. No a po odpojení a výměny pojistky bylo vše ok a auto normálně nastartovalo.
Takže čidlo hladiny oleje mohlo za zkrat na pojistce číslo 22.
Nechápu proč mě první den zlobila pojistka číslo 17 když jsem nedělal nic na autě jen vypojil a zapojil ABS/ASC jednotku.
asi tak vše.
