Ještě tam píšou, že při tahání bývá nejslabším článkem převodovka a diferáky. Prej se to děsně hřeje.
Na tom offroad fóru jsou zaměřený hlavně na průchodnost terénem a častym tahání vleku. To já právě ne. Já potřebuju pohodlný auto na silnice, pro porce km a abych párkrát za rok mohl zapřáhnout 3,5t. Proto nehledam čistýho offroada, ale právě ten kompromis v podobě SUV. Při tom občasnym tahání mi nedělá problém udělat přestávku a nechat to vychladnout. S E61 jsem to dělal taky a hlavně jsem ho nerval s plynem na podlaze na plnej výkon.
Jo a ještě k tomu tažnýmu.... Super, že jsi mě s tim trknul.
 X5 to má tak, že záleží na motorizaci. Třeba s 3.0d mají fakt jen 2,7t. Nicméně ty 4.4i mají v pohodě 3,5t.
 X5 to má tak, že záleží na motorizaci. Třeba s 3.0d mají fakt jen 2,7t. Nicméně ty 4.4i mají v pohodě 3,5t.

 Na E61 jsem měl v německých dokladech 2,5t. Náš ouřada z toho udělal 2t. Nehádal jsem se, protože mi to stačilo.
 Na E61 jsem měl v německých dokladech 2,5t. Náš ouřada z toho udělal 2t. Nehádal jsem se, protože mi to stačilo.