Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Filtr pevnych castic

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pevnych castic

#21 Příspěvek od inspi1981 »

Jenže za rok může byt vše jinak
Mirda86
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: stř 04.01.2017 13:25

Re: Filtr pevnych castic

#22 Příspěvek od Mirda86 »

Jenže za rok můžu vylitnout i na něčem jiným;)
Mirda86
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: stř 04.01.2017 13:25

Re: Filtr pevnych castic

#23 Příspěvek od Mirda86 »

Oprava ..hodnota byla 0,01-0,02 moje chyba
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

Re: Filtr pevnych castic

#24 Příspěvek od Foldas »

s kody byl problém protože automobilky hlavně nissan a renault začali přicházet s tím že na některých pozicích může být 1 a je to v pořádku nebo třeba iveco když dojde močovina tak trvá hodně kilometru než jde závada vymazat
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevnych castic

#25 Příspěvek od matiz »

Hlavne je podivne ze pri homologaci tech krapu problemy nebyly. Ta implementace musi byt jasne a precizne definovana, nechapu to, proste vsichni si delaji co chteji a jak chteji.

Je to od veci, ale priznam se ze se mi moc, hooodne moc libili tusim korejci, kdyz se prislo na to ze popelnice od koncernu neplnuji homologacni udaje, nemarnili cas a pozastavili prodej. Jednoduche jak facka, strcte si to nekam a prodavejte kam chcete, ale tady ne.

Toto je podle mne jedinne co ty korporace nauci. V pripade ze nissan a kosoctverec neumi zvladnout problematiku, tak at si to prodavaji tam, kde to nevadi, coz jsou zeme tretiho sveta. A hned budou umet, i aktualizace zajisti...
Odpovědět