Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E66 rada
Re: E66 rada
asi ano zatim, hele dokud se to nekuchne vim kulový, já sem sáčkovec, když na ten motor kouknu ani nevim co se jak jmenuje, ze poznam klimakompresor ze me mechanika nedela, treba altik jsem vubec nepoznal.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E66 rada
co máš z toho, muj zakazník rozsekal 328i e46 a pak říkal že nejde servo a hřeje se to, tak mu říkam at koukne na řemeny, a on že kde jsou řemeny. říkam zepředu motoru, "no a která z těch krabic co tu jsou je motor?"
Re: E66 rada
Tak problém je zdá se najitý, taková souhra všech náhod, aneb jděte si svépomocí koupit ojeté E65, už bych takovou chybu podruhé neudělal.
- startér (repasní sada už došla) jak jsem říkal tomu jsem pomohl já, po vychladnutí
- Alernátor, ložisko KO (opravná sada BOSH z DE na cestě) nevím proč se dá, nebo nedá sehant u nás
- a teď ten pudl zakopaný, po vyjmutí olejového čerpadla, motorem jde volně točit, čerpadalo je zadřené, možná po tom bordelu co tam byl než se motor vyčistil. Takže zrepasovat složit a nastartovat.
- obě nacvakávací hadice jsou KO, to je asi velká bolest všech těchto aut, takže i tady komplet vyměnit
- oleje tam tedy asi bylo dost
Jinak sehnal jsem i X kroužky od nejmenované pobočky BMW a jsem tak jaksi pěkně nasranej, že nedodržujou ceny.
17101439139 - 2x jsem platitl 400kč za 17101439140 - 4x jsem platil 300kč.
- startér (repasní sada už došla) jak jsem říkal tomu jsem pomohl já, po vychladnutí
- Alernátor, ložisko KO (opravná sada BOSH z DE na cestě) nevím proč se dá, nebo nedá sehant u nás
- a teď ten pudl zakopaný, po vyjmutí olejového čerpadla, motorem jde volně točit, čerpadalo je zadřené, možná po tom bordelu co tam byl než se motor vyčistil. Takže zrepasovat složit a nastartovat.
- obě nacvakávací hadice jsou KO, to je asi velká bolest všech těchto aut, takže i tady komplet vyměnit
- oleje tam tedy asi bylo dost
Jinak sehnal jsem i X kroužky od nejmenované pobočky BMW a jsem tak jaksi pěkně nasranej, že nedodržujou ceny.
17101439139 - 2x jsem platitl 400kč za 17101439140 - 4x jsem platil 300kč.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E66 rada
zadřené olejové čerpadlo? jak se to může stát? příjde mi to zvláštní.....hele no ale já ti to prorokoval, že ten motor jako takový ani nakonec kouslý nebude 

Re: E66 rada
koukam Arnie, že si to s tou svou sedmou vyžíráš pěkně až dna...
Snad už budeš brzo jen spokojeně jezdit

Re: E66 rada
Arnie_on
A seš si na 100% jist, že by na tyto závady při prohlídce mechanik přišel? Podle mě to bylo nachystaný ,tak aby se to hned tak nepoznalo. Škoda té výbavy. Ted to budeš mít po malé generálce a bez výbavy. Nasere tě malá výbava, ale proč to prodávat, když motoricky bude OK.
A seš si na 100% jist, že by na tyto závady při prohlídce mechanik přišel? Podle mě to bylo nachystaný ,tak aby se to hned tak nepoznalo. Škoda té výbavy. Ted to budeš mít po malé generálce a bez výbavy. Nasere tě malá výbava, ale proč to prodávat, když motoricky bude OK.
Re: E66 rada
ls:
jo asi máš pravdu, bylo to divný i cenově ale ten přistup byl prostě dost férovej, ale asi věděl, co na to říct. Auto si kupce vždycky najde
Je to moje blbost, že jsem koupil takový auto bez porady vedle sebe.
Jak říkám něco asi dodělám, hlavně ten hydrokufr, asi bych bral i L7 (i kdzy sem ho neslysel) a ty komforty no asi by me nevadili, to je 65-70 litru
no nekupte to za ty prachy.
Ne spravím poctivě, budu jezdit a když se objeví kolem za +-200tis 750/hydro/L7/EDC/DD tak to vyměním, koupím Jarovi velkou svacinu at se nenudi, slivku at je veselej a poprosím ho ať jede se mnou.
Tak to proste je.
jo asi máš pravdu, bylo to divný i cenově ale ten přistup byl prostě dost férovej, ale asi věděl, co na to říct. Auto si kupce vždycky najde

Je to moje blbost, že jsem koupil takový auto bez porady vedle sebe.
Jak říkám něco asi dodělám, hlavně ten hydrokufr, asi bych bral i L7 (i kdzy sem ho neslysel) a ty komforty no asi by me nevadili, to je 65-70 litru

Ne spravím poctivě, budu jezdit a když se objeví kolem za +-200tis 750/hydro/L7/EDC/DD tak to vyměním, koupím Jarovi velkou svacinu at se nenudi, slivku at je veselej a poprosím ho ať jede se mnou.
Tak to proste je.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E66 rada
Arnie, asi Tě sere, žes mohl cpát prachy do "vybavenějšího" auta, jak tu prorokovali. Asi mají pravdu. Ale za tento průser přeci nemůžeš a také myslím, že by Tě nezachránil ani mechanik. To je prostě pech. Ještě že mám hloupou E53.
Prosímtě, co to byl za sajrajt, že zadřel čerpadlo a nevytekl při výměně oleje? Nějaký karbon?
To aby člověk při výměně sundal pro jistotu vanu?
Prosímtě, co to byl za sajrajt, že zadřel čerpadlo a nevytekl při výměně oleje? Nějaký karbon?
To aby člověk při výměně sundal pro jistotu vanu?
Re: E66 rada
laik: E53 me aspon nikde nenechala, to je proste tank a to doslova, nedam na ni dopustit i kdyz je stara, tak u me uz za chvilku bude nova 
Jinak jo mam obrazky ty bordel karbonizace vse bylo vycisteno a olej se menil po 100, 300 a 500, 1000 km pak to tam vydrzelo tusim asi 16000km a pak se posralo to cerpadlo.
Vybavena nevybavena uz me s tim nes..., mam proste 735i a tečka to proste nezmenim a stejne reknu ze sem spokojenej.
Poznat, poznat se podle me asi da vse kdyz je dost zkusenosti, zvuk, rachot cokoliv, i kdyz tady tezko rict.

Jinak jo mam obrazky ty bordel karbonizace vse bylo vycisteno a olej se menil po 100, 300 a 500, 1000 km pak to tam vydrzelo tusim asi 16000km a pak se posralo to cerpadlo.
Vybavena nevybavena uz me s tim nes..., mam proste 735i a tečka to proste nezmenim a stejne reknu ze sem spokojenej.
Poznat, poznat se podle me asi da vse kdyz je dost zkusenosti, zvuk, rachot cokoliv, i kdyz tady tezko rict.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E66 rada
Arnie, vůbec nenarážím na Tvoji výbavu, jen jsem nějak vycítil, že Tě to asi štve a kdybych šel do 7er, tak by mě to také mrzelo.
Já si na výbavě nepotrpím, jsou to pro mne kurvítka = další starosti. Proto jsem nakonec skončil u hloupé E53, kde se na to tak moc nehraje. Z té strohé výbavy co mám , jsem po měsíci a půl zjistil, žemě nejde nastavovat volant, ale vůbec to neřeším, stejně bych ho nechal tak. L7 jsem slyšel, bomba a také mě nechybí. Rádio nezapínám abych slyšel V8. Zato jsem rád za radu 4x výhřev, který mám a vzadu jsem ještě nikoho nevezl. Za 2minuty se v zimě na tom nedá sedět. I komforty jsem oželel, bo JaraX řekl, že je ve výjmečném stavu.
Chtěl jsem min. 4.4 nebo 4.8 ikdyž stylem, kterým jezdím by stačila i 3.0. Motor má mít rezervu a pak dýl vydrží.
Nevěděl jsem a nepochopil jen, proč jsi tak měnil olej. To jsi koupil se zapečeným motorem? Slabší motor má sklon karbonovat, tam jsi mohl být ve střehu. Ale nic to nemění na tom, že lidi jsou hovada, když to nechají dojít tak daleko.
Takže každý to máme jinak s nároky, kdybych měl možnost to vrátit, tak to koupím znovu, E53 se mi líbí tak jak je a nikdy ji dobrovolně neprodám.
Fakt mě mrzí jak jsi dopadl, nechtěl bych to zažít, proto se ptám.
Já si na výbavě nepotrpím, jsou to pro mne kurvítka = další starosti. Proto jsem nakonec skončil u hloupé E53, kde se na to tak moc nehraje. Z té strohé výbavy co mám , jsem po měsíci a půl zjistil, žemě nejde nastavovat volant, ale vůbec to neřeším, stejně bych ho nechal tak. L7 jsem slyšel, bomba a také mě nechybí. Rádio nezapínám abych slyšel V8. Zato jsem rád za radu 4x výhřev, který mám a vzadu jsem ještě nikoho nevezl. Za 2minuty se v zimě na tom nedá sedět. I komforty jsem oželel, bo JaraX řekl, že je ve výjmečném stavu.
Chtěl jsem min. 4.4 nebo 4.8 ikdyž stylem, kterým jezdím by stačila i 3.0. Motor má mít rezervu a pak dýl vydrží.
Nevěděl jsem a nepochopil jen, proč jsi tak měnil olej. To jsi koupil se zapečeným motorem? Slabší motor má sklon karbonovat, tam jsi mohl být ve střehu. Ale nic to nemění na tom, že lidi jsou hovada, když to nechají dojít tak daleko.
Takže každý to máme jinak s nároky, kdybych měl možnost to vrátit, tak to koupím znovu, E53 se mi líbí tak jak je a nikdy ji dobrovolně neprodám.
Fakt mě mrzí jak jsi dopadl, nechtěl bych to zažít, proto se ptám.
Re: E66 rada
Prostě i po tom vyčištění jsem radši pro jistotu vyměnil víckrát olej, abych měl jistotu, že se neucpou kanálky či něco podobného, když člověk byl prase a neviíš tak se chceš pojistit, pár usazenin tam prolétlo a na 3 výměnu už to bylo čisté, tak proto.
Astejěn to nepomohlo když to čerpadlo se zadřelo, prostě nevím co se s tím autem dělo předemnou to je celý kámen úrazu, já byl fakt natěšenej a ta kto nadšení prostě převládlo a vzal sem ho to asi zná každej ten pocit.
Jinak mě E53 vyhovuje, chybí mě vzdau výhřev, vzduch vzdau s LPG je suepr u E65 by se taky hodil. Mě se to auto líbí jak je ten zvuk motoru je naprosto dokonalej, ale IS je teda ještě větší porno, na druhou stranu u E65 sem rád že je klid a pohodlí a halvně vlastně ani ta E65 mě nidke nenehcala, korektně se mnou dojela do dílny a tam se sekla, takže slušně vychovaný auto
Astejěn to nepomohlo když to čerpadlo se zadřelo, prostě nevím co se s tím autem dělo předemnou to je celý kámen úrazu, já byl fakt natěšenej a ta kto nadšení prostě převládlo a vzal sem ho to asi zná každej ten pocit.
Jinak mě E53 vyhovuje, chybí mě vzdau výhřev, vzduch vzdau s LPG je suepr u E65 by se taky hodil. Mě se to auto líbí jak je ten zvuk motoru je naprosto dokonalej, ale IS je teda ještě větší porno, na druhou stranu u E65 sem rád že je klid a pohodlí a halvně vlastně ani ta E65 mě nidke nenehcala, korektně se mnou dojela do dílny a tam se sekla, takže slušně vychovaný auto

E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E66 rada
slušně vychovaný auto
ale jo je to tak
hlavně abys už jezdil, pak ty sračky můžeš hodit za hlavu jako zkušenost... osobně bych se vyprcal na dodělávání věcí... když už tak ten hydrokufr jak si psal, ten se hodí, a případně bych někde koupil komfort sedačku pro řidiče pro tvé větší pohodlí a na zbytek bych blil. Stejně to auto nemáš na vždy jako leštěnku a jak začneš dodělávat věci a sypat do toho další a další prachy tak skončíš přesně tam, kde si nechtěl...



hlavně abys už jezdil, pak ty sračky můžeš hodit za hlavu jako zkušenost... osobně bych se vyprcal na dodělávání věcí... když už tak ten hydrokufr jak si psal, ten se hodí, a případně bych někde koupil komfort sedačku pro řidiče pro tvé větší pohodlí a na zbytek bych blil. Stejně to auto nemáš na vždy jako leštěnku a jak začneš dodělávat věci a sypat do toho další a další prachy tak skončíš přesně tam, kde si nechtěl...
Re: E66 rada
máte pravdu, čerpadlo před zadřením nepoznám ani já pokud tam není divný zvuk atd, jenže jste zapoměli na jinou věc, takové auto bych nikdy nenechal nikoho koupit, protože by tam bylo spousta dalších věcí špatných. a auto např takové jaké má laik, tam jsem klidný protože tam se žádné čerpadlo nezadře, je to auto opečovávané do poslední chvíle.
člověk špatné auto pozná během pár minut, když se ti denně vystřídá na dílně několik těch aut a každým se svezeš tak se rychle dostaneš do stavu když poznáš špatná ramena už při najíždění do dílny atd.
Včera zrovna přijel nějaký Range Rover s tím že mu někde dělali rozvody a udělali to celý špatně, resp pán chtěl udělat rozvody protože to klepe, ale klepal tam vanos a to nikdo neudělal, takže to klepe furt. když jsem čuměl na motor tak mu říkám během 5min "unik vody, unik oleje, servo odchází,starter odchází, tady utrženej silentblok, tady toto nefunguje," no našel jsem asi 20 závad během 5min a to jsem ani neměl za ukol je najít, jen mě prostě trkli do oka/ucha. no a ten člověk mi říká že auto kupoval z mechanikem a ten řekl že to je TOP a že tam vůbec žádná závada není.
jak tu někdo psal, opravit a jezdit a časem pořidit pořádnou, žádný velký investice do takovyho auta nemají smysl.
včera přijel zákazník kterej má nejhorší E66 jaká kdy přijela, když to koupil byl to pojízdnej vrak, doporučil jsem mu okamžitě prodat, on ale mezitím furt servisuje, už se mu posralo asi vše co tam je. no a když jsem se ho ptal na kolik ho ta E66 za 20tkm vyšla tak říkal a ted se podržte skoro 1 mil kč!!! on je navíc člověk co rád sype a ve spoustě servisů toho bohužel zneužívaj a tahaj z něho prachy a když mu odešlo čidlo za 2ku na nápravě tak mu dali tlumič za 30k
člověk špatné auto pozná během pár minut, když se ti denně vystřídá na dílně několik těch aut a každým se svezeš tak se rychle dostaneš do stavu když poznáš špatná ramena už při najíždění do dílny atd.
Včera zrovna přijel nějaký Range Rover s tím že mu někde dělali rozvody a udělali to celý špatně, resp pán chtěl udělat rozvody protože to klepe, ale klepal tam vanos a to nikdo neudělal, takže to klepe furt. když jsem čuměl na motor tak mu říkám během 5min "unik vody, unik oleje, servo odchází,starter odchází, tady utrženej silentblok, tady toto nefunguje," no našel jsem asi 20 závad během 5min a to jsem ani neměl za ukol je najít, jen mě prostě trkli do oka/ucha. no a ten člověk mi říká že auto kupoval z mechanikem a ten řekl že to je TOP a že tam vůbec žádná závada není.
jak tu někdo psal, opravit a jezdit a časem pořidit pořádnou, žádný velký investice do takovyho auta nemají smysl.
včera přijel zákazník kterej má nejhorší E66 jaká kdy přijela, když to koupil byl to pojízdnej vrak, doporučil jsem mu okamžitě prodat, on ale mezitím furt servisuje, už se mu posralo asi vše co tam je. no a když jsem se ho ptal na kolik ho ta E66 za 20tkm vyšla tak říkal a ted se podržte skoro 1 mil kč!!! on je navíc člověk co rád sype a ve spoustě servisů toho bohužel zneužívaj a tahaj z něho prachy a když mu odešlo čidlo za 2ku na nápravě tak mu dali tlumič za 30k
Re: E66 rada
A az mu priste budou menit ten druhy tlumic na naprave, tak mu vymeni oba za 60k, protoze tlumice se prece meni v paru? 

Re: E66 rada
Tak je zdiagnostikovano a bude se sestavovat.
Kdo tady rekl, ze to byla past pred pordejem mel asi pravdu !
- Altík - puvodne se chtelo repsaovat, i na to uz sada dosla, ale ten karusel je celej vydrenej, nema cenu to bastlit, a uz byl menej modul, neni origo BMW, takze uz to lump vedel, ze se tam menilo kde co
Jinak moje rozhodnuti, nez shanet jinej a delat repas, tak jsme objednali fungl novej altík.
- startér už je hotovej
- olejové čerpdalo - nějaký prej dve kolecka proti sobe ci co byly zadreny (proto se to seklo), dali se nový tot vse. (neumim spravne vysvetlit)
- gufero mezi moterem a prevodovkou takovy velky trojuhlenikovy v palstovym drzakzu, tvl sem nikdy nevidel
- neco do prevodovky nejaky gufero ci co
- udelame olej v prevodovce novej filtr
- a takvoejch malej kolecek a tesneni a remenu, sem to v zivote nevidel, tam budem meint snad 20 dilu vsech veliksoti.
Ted chapu co rikal, Jarax kdyz budes sypat do 750 nebude te to srat, ale to 735 te to srat bude, takze ja udelam "novy" auto ze 735 misto abych to nacpal do 750, a dle me to sou stejny penize.
A nejhorsi je ze ja chci ten blbej hydrokufr, ja ho proste chci.
Kdo tady rekl, ze to byla past pred pordejem mel asi pravdu !
- Altík - puvodne se chtelo repsaovat, i na to uz sada dosla, ale ten karusel je celej vydrenej, nema cenu to bastlit, a uz byl menej modul, neni origo BMW, takze uz to lump vedel, ze se tam menilo kde co

Jinak moje rozhodnuti, nez shanet jinej a delat repas, tak jsme objednali fungl novej altík.
- startér už je hotovej
- olejové čerpdalo - nějaký prej dve kolecka proti sobe ci co byly zadreny (proto se to seklo), dali se nový tot vse. (neumim spravne vysvetlit)
- gufero mezi moterem a prevodovkou takovy velky trojuhlenikovy v palstovym drzakzu, tvl sem nikdy nevidel
- neco do prevodovky nejaky gufero ci co
- udelame olej v prevodovce novej filtr
- a takvoejch malej kolecek a tesneni a remenu, sem to v zivote nevidel, tam budem meint snad 20 dilu vsech veliksoti.
Ted chapu co rikal, Jarax kdyz budes sypat do 750 nebude te to srat, ale to 735 te to srat bude, takze ja udelam "novy" auto ze 735 misto abych to nacpal do 750, a dle me to sou stejny penize.
A nejhorsi je ze ja chci ten blbej hydrokufr, ja ho proste chci.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E66 rada
- koukám že ten tvuj mechanik je odobrník, objednat sadu na altík ještě předtím než ho rozebere a zjistí jeslti půjde repasovat.
- nevím co ti sehnal za gufero na kliku, ale standartně je ten trouhelnik hlinikovej a ne plastovej
- když je takovej odborník a bude ti dělat olej v převodovce tak si pohlidej at nezapomene vyměnit těsnění mezi mechatronikem a převodovkou a stejně tak průchodku konektoru mechatroniku, je to do 700kč a jejich následná výměna = znova to cely rozdělat, má to zásadní vliv na řazení. filtr převodovky dejte pouze origo ZF, žadny Meyle, to se zkroutí během pár měsíců
- zajímalo by mě na kolik závad bych přišel při prohlídce toho auta, ale jedno je jisty, nenechal bych tě ho koupit.
- hydrokufr máš ted šanci, flipflop má jeden celej na prodej.
- nevím co ti sehnal za gufero na kliku, ale standartně je ten trouhelnik hlinikovej a ne plastovej
- když je takovej odborník a bude ti dělat olej v převodovce tak si pohlidej at nezapomene vyměnit těsnění mezi mechatronikem a převodovkou a stejně tak průchodku konektoru mechatroniku, je to do 700kč a jejich následná výměna = znova to cely rozdělat, má to zásadní vliv na řazení. filtr převodovky dejte pouze origo ZF, žadny Meyle, to se zkroutí během pár měsíců
- zajímalo by mě na kolik závad bych přišel při prohlídce toho auta, ale jedno je jisty, nenechal bych tě ho koupit.
- hydrokufr máš ted šanci, flipflop má jeden celej na prodej.
Re: E66 rada
Jaraxi je to jak jsem psal, to hovno uz si proste vyzeru a hold k tomu patri vse kolem. Jinak ja ty veci neumim spravne pojmenovat, tim nechci aby mechanik vypadal, ze nevi co dela, urcite bude pomalejsi nez ty a proste to bude trvat.
Asi to bude hlinikovy, melo to na sobe obal, tak me to pripadalo jako plastovy. Jinak je tam gufero na hydromenic takze to bude snad to tesneni co pises ty, jen nevim co myslis tu pruchodku na to se jeste musim podivat.
A ty dily, je proste vrati, tak to normalne je a není to problem (sam vis), ono mit takvoyho zakaznika jako ja, tak objednam pulku auta, pac tohle bych chtel novy, tohle taky, tohle taky, tady a tady, to je pak tezky
Asi to bude hlinikovy, melo to na sobe obal, tak me to pripadalo jako plastovy. Jinak je tam gufero na hydromenic takze to bude snad to tesneni co pises ty, jen nevim co myslis tu pruchodku na to se jeste musim podivat.
A ty dily, je proste vrati, tak to normalne je a není to problem (sam vis), ono mit takvoyho zakaznika jako ja, tak objednam pulku auta, pac tohle bych chtel novy, tohle taky, tohle taky, tady a tady, to je pak tezky

E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E66 rada
at je rychlej nebo pomalej, to není duležity, ale jeslti ti nevymění těsnění pod mechatronikem tak se na převdovku vyser a běž do hospody to prochlastat a uděláš líp.
tady Misanek, Jaris a další by ti mohli vyprávět co dělá těsnění pod mechatronikem.
tady Misanek, Jaris a další by ti mohli vyprávět co dělá těsnění pod mechatronikem.
Re: E66 rada
Je fakt, že se řazení po výměně oleje a těsnění pod mechatronikem sice výrazně zlepšilo (zejména klasická bolest - podřazení ze dvojky na jedničku při dojezdu), nicméně v našem případě bohužel chyba spojky hydroměniče přetrvala, zdá se že spojka hydroměniče nadále nefunguje, což je teda velká škoda. Myslel jsem, že právě výměnou těsnění se eliminuje i tahle chyba...
Jo a na pátý kvalt bez plynu se sem mi jednou nabo dvakrát zahoupaly otáčky, co jsem se s tím byl projet cca 15 km. Divné že jenom na pětku a divné, že před výměnou jsem si tohohle nevšiml...
Zajímalo by mě, co hlavně může být s tím hydroměničem, když Jarax tvrdí, že mrtvou převodovku a potažmo i hydroměnič ještě na 65 neviděl. Že by jsme zase v nečem byli s naší sedmou první?
Jo a na pátý kvalt bez plynu se sem mi jednou nabo dvakrát zahoupaly otáčky, co jsem se s tím byl projet cca 15 km. Divné že jenom na pětku a divné, že před výměnou jsem si tohohle nevšiml...
Zajímalo by mě, co hlavně může být s tím hydroměničem, když Jarax tvrdí, že mrtvou převodovku a potažmo i hydroměnič ještě na 65 neviděl. Že by jsme zase v nečem byli s naší sedmou první?
