Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 benzin
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 benzin
Muze mi nekdo zjistit velikost maleho tesneni ktere je na cernem plastovem ramu ve kterem je cerpadlo a se vsazuje do nadrze ? ETK tam ani tesneni neukazuje ale podle fotek na webu by tam melo byt.
Je to na takovem koliku(asi neco ohledne tlaku)menil jsem cerpadlo a zjistil jsem ze tam neni - nevim na kolik je to dulezite ale neprecerpava me to benzin z prave poloviny nadrze, mozna ten sifon je spatny ale hadicky upadle nejsou a pruchozi asi je tak to musi byt jinde.Zavada s precerpavanim tam byla jeste pred vymenou cerpadla.
Je to na takovem koliku(asi neco ohledne tlaku)menil jsem cerpadlo a zjistil jsem ze tam neni - nevim na kolik je to dulezite ale neprecerpava me to benzin z prave poloviny nadrze, mozna ten sifon je spatny ale hadicky upadle nejsou a pruchozi asi je tak to musi byt jinde.Zavada s precerpavanim tam byla jeste pred vymenou cerpadla.
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 ben
sice u nafty ale stejný problém jsem měl... všechny ty hadice s přečerpáváním vyházej z nádrže ven a je dost možné že bude zanesená ejektorová pumpa v levé půlce.. ty Okroužky určitě dej nové.. změř si průmer a kup nové silikonové.. ale myslím si že to bylo 8mm co sem dával na držák čerpadla nový Okroužek.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 ben
No foukal jsem do leve pulky a zdala se pruchozi, slysel jsem ze to tlaci ven.Ale nemel jsem moc casu a
druhou stranu jsem v te dobe nemel otevrenou tak presne nevim odkud sel ten bublavy zvuk.Zkusim koupit nejake to tesneni (skoda ze jsem nezmeril ty prumery te tycky kdyz jsem to mel venku)Dik
druhou stranu jsem v te dobe nemel otevrenou tak presne nevim odkud sel ten bublavy zvuk.Zkusim koupit nejake to tesneni (skoda ze jsem nezmeril ty prumery te tycky kdyz jsem to mel venku)Dik
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 ben
Zdar,to těsnění O-kroužek jsem kdysi kupoval a měnil a dokonce jich pár mám někde i v garáži,jen je najít
. Byl z nějaké speciální technické pryže DuPont černohnědé barvy,silikonové (běžné O kroužky už vůbec ne) mi tenkrát nebylo doporučeno použít,neboť prý působením benzínu,nafty a biosraček nasákne,zbytní a posléze začne propouštět v tu nejnevhodnější chvíli.Kupoval jsem to tenkrát v e Zlíně-Tečovicích,je tam firma,která se tímto přímo zabývá.Když je v hajzlu přímo v tělese podávacího čerpadla v nádrži tak to nedotlačí k vysokotlaku,reilu,popř. rotačce u tds a auto chcípne,když je špatné v přečerpávacím sifonu-čerpadle,tak ti auto při stavu cca 15 lt. paliva zdechne.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 ben
no to me teda zdecha i po vymene cerpadla prave (tak nevim jestli cerpadlo-sice pry nove, nebo leva pulka nebo by tomu mohlo pomoct to chybejici tesneni treba.....nevim a tesneni ani presny rozmer zatim nemam.
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 ben
vyndej ten sifon z levé nádrže ven a koukni jeslti to neni zanesené.. on ten ejektor funguje tak zvláštně.. přetlak paliva z podávačky jde přes ejektor a vytvoří v druhé komoře ejektoru asi podtlak který začně odsávat z levé půlky palivo do pravé ... já jsem se s tím tento víkend také potrápil že mi to špatně přečepávalo a u stavu na skoro 20 litrech to zdechlo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 ben
no v sobotu na to vletim
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 ben
Okrouzek jsem tam dal 8x1.5mm
no : u tech prepoustecich hadic
Tenka je pruchozi trosku pod tlakem(citil jsem tam nejaky odpor) smerem od filtru(zpatecni cesta benalu) do nadrze
Silnejsi je pruchozi obema smery ale ma asi uprostred asi 2mm kulatou dirku- neni to prasklina
tak nevim jestli tam ta dirka ma byt...
dal jsem to do kopy ale zmena zadna.Benal se proste nepresunuje tak jak ma.
Test 14 - stav leve poloviny nadrze se moc nehybe, z prave ubyva.
Pumpa tlaci neco malo pod 4 bary (55psi) priprava 40 psi 51- mereno za pumpou
Podle tlaku by snad pumpa mela byt ok, je tam sice nejaky ubytek asi 3psi v 10 minutach ale myslim
pokud je za chodu motoru tech stalych 55psi tak by ten sifon mel fungovat.
Palivovy filtr je s regulatorem a menil jsem ho pred 3 tydny.Nevim zitra zkusim (nevim jestli to k necemu
bude - tlak na zpatecni lajne za filtrem)
no : u tech prepoustecich hadic
Tenka je pruchozi trosku pod tlakem(citil jsem tam nejaky odpor) smerem od filtru(zpatecni cesta benalu) do nadrze
Silnejsi je pruchozi obema smery ale ma asi uprostred asi 2mm kulatou dirku- neni to prasklina
tak nevim jestli tam ta dirka ma byt...
dal jsem to do kopy ale zmena zadna.Benal se proste nepresunuje tak jak ma.
Test 14 - stav leve poloviny nadrze se moc nehybe, z prave ubyva.
Pumpa tlaci neco malo pod 4 bary (55psi) priprava 40 psi 51- mereno za pumpou
Podle tlaku by snad pumpa mela byt ok, je tam sice nejaky ubytek asi 3psi v 10 minutach ale myslim
pokud je za chodu motoru tech stalych 55psi tak by ten sifon mel fungovat.
Palivovy filtr je s regulatorem a menil jsem ho pred 3 tydny.Nevim zitra zkusim (nevim jestli to k necemu
bude - tlak na zpatecni lajne za filtrem)
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 ben
Zdar,
kdysi jsem měnil celý sifon za nový,ale bylo to na 525 tds - v přepouštěcím ejektorovém čerpadle je membránový ventil a celá soustava je funkční pouze při předepsaném konstantním tlaku (porovnej tabulkový a skutečný tlak čerpadla) - můj problém byl,že podávací čerpadlo dávalo ne o moc nižší tlak než byl předepsaný-a auto při cca 15 lt nafty v nádrži vždy zdechlo,neboť tento tlak nedokázal protlačit palivo celým systémem membrány v ejektoru (u tds je rotačka schopna za předpokladu těsnosti pal. soustavy(přepadů a řídící trysky) si sama palivo nasát,při množství více jak 20 lt. paliva - tankuješ sice do pravé poloviny nádrže,ale palivo je bráno z levé části,do které je nasáváno ejektorem - nádrž není dělená,je celistvá,ale kvůli kardanu uprostřed vyduté-zvedlé dno. Je to už dlouho,kdy jsem to měl rozdělané,píšu po paměti,takkdyž tak mě opravte s tím ,zda ejektor saje z LP nebo pravé .P.
Problém byl v čerpadle-orig Siemens začal občas za jízdy vypadávat(250 tis. km),pokud v té chvíli bylo 20 a více lt. v nádrži,auto jelo,pokud méně,auto při výpadku čerpadla zdechlo a při příštím startu,kdy se pumpa "chytla"-z ničeho nic opět chvíli jelo.
Vyměněno za náhradu Vemo,cca 6 měs klid,kdy opětovně auto chcíplo,....vyměněno opět za Vemo,zdálo se oki,v době výměny cca 35 lt . nafty v nádrži,při poklesu na cca 15 lt auto někdy z ničeho nic zdechlo,přičemž čerpadlo "vrčelo"-polovina nádrže prázdná,ve druhé zmiň. 15 lt - vyměněn ejektor + všechny O kroužky a problém přetrvával. Byl nízký podávací tlak pumpy a při daném stavu paliva ho prostě neprotlačila soustavou.
Dáno orig. nové Siemens-systém se sám startem odvzdušnil a od té doby je už 3 rok klid.
Nevím,jestli ti to pomůže,no kdyby jsi podávací čerpadlo přesto měnil,tak jedině siemens nebo pierburg,vemo a podobné nebrat,je to šmejd.
kdysi jsem měnil celý sifon za nový,ale bylo to na 525 tds - v přepouštěcím ejektorovém čerpadle je membránový ventil a celá soustava je funkční pouze při předepsaném konstantním tlaku (porovnej tabulkový a skutečný tlak čerpadla) - můj problém byl,že podávací čerpadlo dávalo ne o moc nižší tlak než byl předepsaný-a auto při cca 15 lt nafty v nádrži vždy zdechlo,neboť tento tlak nedokázal protlačit palivo celým systémem membrány v ejektoru (u tds je rotačka schopna za předpokladu těsnosti pal. soustavy(přepadů a řídící trysky) si sama palivo nasát,při množství více jak 20 lt. paliva - tankuješ sice do pravé poloviny nádrže,ale palivo je bráno z levé části,do které je nasáváno ejektorem - nádrž není dělená,je celistvá,ale kvůli kardanu uprostřed vyduté-zvedlé dno. Je to už dlouho,kdy jsem to měl rozdělané,píšu po paměti,takkdyž tak mě opravte s tím ,zda ejektor saje z LP nebo pravé .P.
Problém byl v čerpadle-orig Siemens začal občas za jízdy vypadávat(250 tis. km),pokud v té chvíli bylo 20 a více lt. v nádrži,auto jelo,pokud méně,auto při výpadku čerpadla zdechlo a při příštím startu,kdy se pumpa "chytla"-z ničeho nic opět chvíli jelo.
Vyměněno za náhradu Vemo,cca 6 měs klid,kdy opětovně auto chcíplo,....vyměněno opět za Vemo,zdálo se oki,v době výměny cca 35 lt . nafty v nádrži,při poklesu na cca 15 lt auto někdy z ničeho nic zdechlo,přičemž čerpadlo "vrčelo"-polovina nádrže prázdná,ve druhé zmiň. 15 lt - vyměněn ejektor + všechny O kroužky a problém přetrvával. Byl nízký podávací tlak pumpy a při daném stavu paliva ho prostě neprotlačila soustavou.
Dáno orig. nové Siemens-systém se sám startem odvzdušnil a od té doby je už 3 rok klid.
Nevím,jestli ti to pomůže,no kdyby jsi podávací čerpadlo přesto měnil,tak jedině siemens nebo pierburg,vemo a podobné nebrat,je to šmejd.
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 ben
to že má ta silnější přepouštěcí turbka veprostřed díru je podle mě docela problém... jinak že jsi citíl odpor v té tenké je asi normální protože těsně pod levým deklem je zpětný ventilek... no a ještě se tě zeptám... jak je podávačka strčená v takovém tom hrnci.. dostává se ti do toho hrnce beznín z okolí toho hrnce? u mě bylo ucpané přívodní sítko do toho hrnce ve kterém je podávačka a jak mile klesla hladina natolik že se hrnec nezalil palivem tak to zdechlo i když okolo hrnce palivo bylo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 ben
no nevim jak jsou na tom sensory (jak presne meri, mozna jsou taky v pytli)
ale zdecha to asi kolem 20L a to je cerpadlo minimalne do poloviny zalite.Takze
ten hrnec je plny urcite.Sitko je ciste- jestli myslis na pumpe a sedi na spodu hrnce, jine jsem tam nevidel.Muzu zkusit tu dirku zacpat sponou ale ta dirka vychazi zhruba na pravou polovinu, nebo je v tom predelu nadrze nad kardanem.
ale zdecha to asi kolem 20L a to je cerpadlo minimalne do poloviny zalite.Takze
ten hrnec je plny urcite.Sitko je ciste- jestli myslis na pumpe a sedi na spodu hrnce, jine jsem tam nevidel.Muzu zkusit tu dirku zacpat sponou ale ta dirka vychazi zhruba na pravou polovinu, nebo je v tom predelu nadrze nad kardanem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 ben
wehrwolf píše:Zdar,
kdysi jsem měnil celý sifon za nový,ale bylo to na 525 tds - v přepouštěcím ejektorovém čerpadle je membránový ventil a celá soustava je funkční pouze při předepsaném konstantním tlaku (porovnej tabulkový a skutečný tlak čerpadla) - můj problém byl,že podávací čerpadlo dávalo ne o moc nižší tlak než byl předepsaný-a auto při cca 15 lt nafty v nádrži vždy zdechlo,neboť tento tlak nedokázal protlačit palivo celým systémem membrány v ejektoru (u tds je rotačka schopna za předpokladu těsnosti pal. soustavy(přepadů a řídící trysky) si sama palivo nasát,při množství více jak 20 lt. paliva - tankuješ sice do pravé poloviny nádrže,ale palivo je bráno z levé části,do které je nasáváno ejektorem - nádrž není dělená,je celistvá,ale kvůli kardanu uprostřed vyduté-zvedlé dno. Je to už dlouho,kdy jsem to měl rozdělané,píšu po paměti,takkdyž tak mě opravte s tím ,zda ejektor saje z LP nebo pravé .P.
Problém byl v čerpadle-orig Siemens začal občas za jízdy vypadávat(250 tis. km),pokud v té chvíli bylo 20 a více lt. v nádrži,auto jelo,pokud méně,auto při výpadku čerpadla zdechlo a při příštím startu,kdy se pumpa "chytla"-z ničeho nic opět chvíli jelo.
Vyměněno za náhradu Vemo,cca 6 měs klid,kdy opětovně auto chcíplo,....vyměněno opět za Vemo,zdálo se oki,v době výměny cca 35 lt . nafty v nádrži,při poklesu na cca 15 lt auto někdy z ničeho nic zdechlo,přičemž čerpadlo "vrčelo"-polovina nádrže prázdná,ve druhé zmiň. 15 lt - vyměněn ejektor + všechny O kroužky a problém přetrvával. Byl nízký podávací tlak pumpy a při daném stavu paliva ho prostě neprotlačila soustavou.
Dáno orig. nové Siemens-systém se sám startem odvzdušnil a od té doby je už 3 rok klid.
Nevím,jestli ti to pomůže,no kdyby jsi podávací čerpadlo přesto měnil,tak jedině siemens nebo pierburg,vemo a podobné nebrat,je to šmejd.
pokud to budu menit zkusim Bosh je prece jenom trosku levnejsi nez Pierburg
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 ben
sítko je na přívodu do hrcne.. to ale vidět nejde a čistit taky nejde... odkud vubec jsi?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 ben
Puvodne z Uherskeho Hradiste ale to zrejme problem nevyresi.
Dalsi vec je ze pri odpojeni vakua(na F konektoru za MAF) co vede z regulatoru/filtru zadna zmena chodu motoru.
Dalsi vec je ze pri odpojeni vakua(na F konektoru za MAF) co vede z regulatoru/filtru zadna zmena chodu motoru.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39
omyl, chtelo by to zpristupnit mazani prispevku uzivatelem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 ben
no cerpadlo uplne nove, zatim jedno nove tesneni pod sensor, druhy starsi sifon(ma tu samou dirku na vetsi hadici,tak tam asi ma byt) a co?
A h--no.
Tak ted me teda nenapada uz asi nic.Mozna dira v nadrzi.Predpokladam ze filtrem to nebude
ten jsem menil.Filtr ma od nadrze 2 vstupy, predpokladam ze z pumpy by to melo jit na ten krajni.Pokud je to prvni trubka od stredu auta.Daval jsem to podle predchoziho filtru.Je mozne aby to nekdo prehodil?
Stredni je teda na co taky zpatecni?kdyz zpatecni lajna je samostatne-zitra zkusim jestli je vubec pruchozi.
Rikate ze zpatecni lajna je bez tlaku?
Rozdelal jsem stary sifon ale tam jsem teda nevidel nic co by se mohlo posrat jsou to jenom plasty, jedna pruzina zadne tesneni uvnitr.
A h--no.
Tak ted me teda nenapada uz asi nic.Mozna dira v nadrzi.Predpokladam ze filtrem to nebude
ten jsem menil.Filtr ma od nadrze 2 vstupy, predpokladam ze z pumpy by to melo jit na ten krajni.Pokud je to prvni trubka od stredu auta.Daval jsem to podle predchoziho filtru.Je mozne aby to nekdo prehodil?
Stredni je teda na co taky zpatecni?kdyz zpatecni lajna je samostatne-zitra zkusim jestli je vubec pruchozi.
Rikate ze zpatecni lajna je bez tlaku?
Rozdelal jsem stary sifon ale tam jsem teda nevidel nic co by se mohlo posrat jsou to jenom plasty, jedna pruzina zadne tesneni uvnitr.
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 ben
to už ani neni možné... víš co zkus... oddělej dekl nad pravou půlkou, ale tak abys měl zapojené i čerpadlo, hadici od přepadu jen přehod do díry a zapni klíček..zapne se podávačka a musíš vidět jak z té tlusté hadice teče benzín přečerpávaný z levé poloviny.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 ben
zkusim to pres tyden, objednal jsem jeste jeden starsi sifon, pak zkusim zaslepit tu diru-jestli to neni nejake kurvitko, filtr zkusim vymenit-jestli ho vezmou, je fakt ze jsem jeste nezkousel co se vraci do nadrze, no pak uz jenom ta dira nebo nejaka netesnost na trubkach ale benzin normalne necitim ze by unikal.Asi pujde na zvedak
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 ben
Tak a je to-leva pulka prazdna, prava 25l.Vypada to ze ty predface byli fakt lepsi.Mel jsem 98mu 7 let.
To co mo prislo melo malinko jiny,starsi kos cerpadla a trubky sensory byly stejne
Tady u toho teda dirka v te vetsi trubce nebyla ale to pravdepodobne problem nebyl.
To co mo prislo melo malinko jiny,starsi kos cerpadla a trubky sensory byly stejne
Tady u toho teda dirka v te vetsi trubce nebyla ale to pravdepodobne problem nebyl.
Re: tesneni na ramu ve kterem drzi palivove cerpadlo e39 ben
oooo tak paráda
hlavně že to konečně funguje.. kde bydlíš? mohl bych ten starý ejektor rozebrat?
