Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E66 rada

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E66 rada

#381 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Kontorolovla se ted, když mě tekla voda a vůle nebyla :( Každopándě auto nemám 3 den, já nevím jak je složité vyměnit vodní pumpu, ale bez auta jsem jak bez ruky a teď mám Logna a asi z toho auta zešílím. Sem si říkal hmm ta X5 je taková hlučná tím moteorem oproti E65, ale zase si říkám krásnej zvuk to má a teď tohle :) tvl to není ani auto to je koloběžka pro dva, nemám is kam dát ruce, takže když jedu objímám sedadlo spolujezdce a má z něj loketkou a držím se za hlavovku abych vzatáčce nevypadnul, jak sem těžkej sedím zádáma na rámu sedačky přes pěnu.
Sem ukrutně potrestanej, osude to už stačí dej mě BMW !
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: E66 rada

#382 Příspěvek od Jaris330D »

JaraX píše:ty sis nevyndal vrtulu že? :D
Ale vyndal, ty mě podceňuješ :D . Ta vodící kladka, co je u altíku, je přišroubovaná na altíku. Jenže jsem musel vyměnit celou kladku i s úchytem, protože když jsem utahoval ložisko, tak mě ten držák prasknul. Ten je přišroubovaný dvěma šroubama ze zadní strany altíku a je tam hrozně blbej přístup.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 rada

#383 Příspěvek od JaraX »

jo tak pak jo, my měníme samotno kladku .

arnie - pumpa u X5 je cca na 3 hod komplet.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E66 rada

#384 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Začínám být zoufalej, auto je orzebrané, čeká na pumpu, tak přišla i dle VIN nějaká se závitem, ael mě přijít nějaká nacvakávací, nevím tomu nerozumím, dle VIN co se sežene většinou ty spec věci sou blbě.
Hadice tečou a musí se vyměnit, bez toho to nemá cenu dávat dohromady. Jinak tady sou 4 hacie co tečou s těma palstama a u E65 mě tečou dvě jinak udělaná voda.
Nejhorší je, že ty hadice nikdo nemý.... se z toho po.
Začínám torchu chápat pokud má Harax knowhow a možnosti dílů, proč za ním jezdí lidi.
Hadice na obr, prostě to je nakulový sehnat a ještě mám dotaz u toho lojeovýho chaldiče to těsnění, je nějký spec a nikdo ho taky nemá.
Přílohy
X5_rozebrano.jpg
X5_rozebrano.jpg (234.94 KiB) Zobrazeno 2589 x
H1.jpg
H1.jpg (186.66 KiB) Zobrazeno 2589 x
H2.jpg
H2.jpg (200.84 KiB) Zobrazeno 2589 x
H3.jpg
H3.jpg (188.73 KiB) Zobrazeno 2589 x
H5.jpg
H5.jpg (75.41 KiB) Zobrazeno 2589 x
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 rada

#385 Příspěvek od JaraX »

omg vy jste tam fakt odborníci, ten tvůj mechanik bude pěkná lama, jeslti ti děla on i tu E65 tak to teda poteš koště, to bude ještě zajimavý.
jak jsem psal, pumpa na X5 se objedná z náhrady podle vinu a máš ji na druhej den, je jich všude 3 prdele, pokud objednáváš podle vinu, nemuže ti přijít jiná, nikdy se mi to nestalo za celou praxi. se závitem= tvuj mechanik objednal pumpu na starou M62 která se do X5 ani nikdy nedávala, E53 má vždy hadice nacvakávací.
co se týče hadic, tak se objednávaj v BMW a pokud se to objedná dopoledne, jsou do druhého dne, a jelikož jsem ted v týdnu nějaké bral tak vím že není žádný problém s dostupností, hadice si v BMW drží skladem ve stovkách kusů, ted jsem bral nějakou hadici na E65 a prej bylo skladem v německu 4000kusu!!
stejně tak je to X-kroužkama na výměník oleje, ty mám běžně skladem a taky se daj objednat v BMW na druhý den.
díl č.12
http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/E ... exchanger/

no alespon se člověk při víkendu pobaví když vidí jak někteřé hoří na takových malichernostech a my tady se snejkem kombinujem vstřikovaní HPI na N55, to je alespon oříšek :)
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E66 rada

#386 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

No jo Jaraxi, nekdo se bavia pro nekoho to prdel neni, mechani ksikovnej je, jen kazdej den tohle nedela. Obcas si rikam, ze je tady zpatky socialismus, penize mam ale sou me k hovnu, kdyz me k nicemu nepomuzou (servis)
Ale diky hodl si to musim osefovat sam tu nakupni cast.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: E66 rada

#387 Příspěvek od kawaman »

No ono většina ,,servisáků,, dělá jen koncerny a když se pustí do bmw, tak to dopadne ve většině případů, že se auto stejně veze k odborníkovi :-)
Já už jsem z toho naštěstí vyléčený.
Kamarád má sice jen E46 318i a nechal si měnit gufera u nějakého známého (prý dobrý mechanik) po cca 2 měsících, co mu auto poskládal (samozřejmě dlouho neměl čas, protože je to známý), tak auto nešlo nastartovat. Po týdnu se to nějakým záhadným způsobem povedlo a teď po 2 týdnech ježdění nouzový režim, auto nejede cca od 2500-4000 otáček.. Takže reklamace a podle mě stejně bude kontaktovat Jaraxe :-D
A to s ním mluvil před zásahem onoho odborníka a nechtělo se mu čekat cca měsíc na servis u Jaraxe, tak čekal 3 měsíce na auto, které nejede...
To jen tak pro pobavení :-)
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: E66 rada

#388 Příspěvek od kawaman »

Arnie_one: hoď auto na lafetu, odvez k Jaraxovi a věř mi, že to všechno vyjde levněji a rychleji, než doteď. Protože mám takové neblahé tušení, že ikdyž je tvůj mechanik šikovný (což samozřejmě u koncernu bude) tak u BMW bude situace jiná. Viz nákup dílů..
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E66 rada

#389 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

X5 dá dohromody, je to jen pumpa, hadice hlavně moje nervy a časovej press bohužel. Jelikož E65 je jen zepredu odstrojena uvazuju o tom, to opravdu nekam zatahnout, stejne to neda za mesic dohromady, to proste vim.
vanoce proste pecka ......
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: E66 rada

#390 Příspěvek od kawaman »

Domluv se s Jaraxem, ci Snejkem, odtahni to k jednomu z nich. I za cenu, ze jim to bude ,,překážet,, na place. Urcite je to nejrozumnější řešení. Hlavně budeš vědět, ze je to udělane precizně a při jednom ti zkontrolujou zbytek auta, takže budeš moct s klidem jezdit.. Takhle bych to aspoň řešil já.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 rada

#391 Příspěvek od JaraX »

nechápu proč si lidi stěžujou že se u mě čeká, když mám čekací kategorie, tzn výměny oleju, brzd, ramen beru do pár dní, výměny olejů v automatu do pár týdnu a 3 měsíce se čeká pouze na velké na akce, tzn LPG, přetěsnění motorů, GO motorů atd. ale nepojízdná auta,bouraná nebo auta co neprojdou STK a musí se na nich kvuli tomu něco udělat beru hned, bez čekání. letos je ale už uplně pasee, jelikož do vánoc musíme dodělat 4 velký akce, mezi svátkama máme zavřeno a pak po novym roce se nějaké věci udělat dají.
bohužel sehnat rozumné zaměstatnance je problém, a ani nevím jeslti to za ty nervy stojí.

jinak to je právě to s tím servisem, kdybych měl udělat na Fabii rozvody, tak to asi taky nedam, bude to tady stát a ja budu rozdělávat a pátrat jak se to dělá, ale běžnej mechanik to uděla levou zadní, to je ten rozdíl.
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: E66 rada

#392 Příspěvek od kawaman »

Otázka je, jestli si stěžujou. Lidi, kteří tě znají, tak o tom všem ví a počítají s tím. Ti, co o tom nemají paru, si možná stěžují, ale neprávem, protože neví wocogou. Takže asi tak, ať si lidi dávají auta ,,odborníkum,, a pak pláčou :-)
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E66 rada

#393 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Jaraxi Fabii by si delal pri psani na tohle forum, to neni argument. Je tezky kdyz jsou 2 lidi v republice na tyhle auta, ale jo davam Vam zapavdu, Jarax, nebo Snejk je reseni, ja si dam ted domaci slivku vydejcham se sezenu si sam sobe jako mechos hadice a az bude apson jedno auto v cajku, potom se snad najde cas resit druhy.
jinak Mesic neni doba ja uz sem na tom daleko hur, na druhou stranu me vyresil automat (repas) a vyresil protocenej predni kardan, tim chci rict snad nejsou dva lidi v republice, jen ti dva prisli na to, ze v dnesni dobe je lepsi delat E65 nez Oktávky.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 rada

#394 Příspěvek od JaraX »

lepší v čem? že mín vyděláš?
ono být dobrej je pěkně nevděčná práce, jelikož na čem se dnes vydělává? na ramenech,na výměnách oleje a brzd.
a mě přijedou lidi "no olej,brzdy ramena, měním jinde, tím tě nebudu zatěžovat, a potřebuju poskladat co muj mechoš rozdělal a vzal si za to prachy tak at to moc nestojí" no a nebo děláš přetěsnění motoru kde nevyděláš nic na dílech, a na práci dáš ještě slevu protože při běžné hodinové sazbě by to nikdy nikdo nezaplatil.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E66 rada

#395 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

No vidis a ja sem takovej ze nikdy nesmlouvam, vim ze zatim me vse delal dobre az do teto chvile kdy to je prsote nahovno. Kazdopadne ja cenu nikdy nerozporuju co si rekne to mu dam, LPG rekl 35 dostal 35, funguje to tak proc ne, je to tak jak sem chtel, ukazatel, plnici hrdlo, neni to videt ... tecka.
Problem je jinde, tim ze bere kazdej vrak, Oktavky, Yeti, Golfy a ostatni pakaz, pak nema cas se necemu hloubeji venovat a porad to odsouva, to je kamen urazu. Dle me se v CR zacina projevovat fakt, ze je spousta lidi co ma "rozumne" penize ne na nou 7er, ale je schopen s i v klidu zaplatit servis postarsi 7er, takze i ja s tim proste pocitam, E53 v ni sem za 150 (dal se asi koupit lepsi kus), 7er na tom byla lepe a ted si myslim, ze v tom motoru zarve 50 jen moje odhady, ale proste radsi at me stoji E65 v globale 250,- (ano social edition) nez abych koupil novyho Rapida (300+) a tak to citi spousty ostatnich lidi.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E66 rada

#396 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Tak vcera jsem dovezl e53, ten pocit parada, nakonec hadice vsechny nacvakavaci, 6 jich bylo, jeste tedy 4 x krouzky, ty mam na dnes z BMW.

Jinak e65, motor stale uvnitr, starter je mrtvej, to je moje prace jak jsem to zkousel za studena nahodit, ale dalsi co je tak je lozisko na altiku, to je presne tenhucivej zvuk co jsem slysel nez se motor zastavil. Kazopadne si myslim kuli altiku by se to nezastavilo.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 rada

#397 Příspěvek od JaraX »

no vidíš, tak to nakonec nebude tak zly, altík umí dělat divy, proto je dělám preventivně.
starter jsem ješte neviděl špatnej.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E66 rada

#398 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

No každopádně tady se budou hodit rady a já si budu muset u tebe předplatit.
Každopádně startér sem pos... já, když sem zkušel startovat a zasmrdělo několikrát
Altík - údajně nejde repasovat tak nevím (dle mě blbost), novej protiúčtem 18tis to se mě zrovna nechce dávat. Je chlazenej vodou ?
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 rada

#399 Příspěvek od JaraX »

altík repasovat jde, už jsme jich repasovali mraky, ale pokud se poškodí rotor tak už ne. stary potvory do 2003 maj vodou chlazenej, od 2003 je chlazenej vzduchem.
výměným způsobem stojí vodní kolem 12ti a vzduchovej kolem 10ti
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E66 rada

#400 Příspěvek od kurevtor »

sorry za hloupej dotaz, ale chápu to dobře, že startér se odjebal, protože ten motor byl jakoby zadřenej a on s tím nepohnul?
Odpovědět