Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Častá hlučnost motoru 530xd
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Častá hlučnost motoru 530xd
Ahoj lidi, posledni dobou mi zacina nejak rachotit motor. Neni to vzdy, spis az kdyz je motor zahratej. Pri normalnim rozjezdu to rachoti, pri prutsim utichne. Po odrsoubovani vika na dolevani oleje se ozyva silne cinkani, jako kdybych kladivem klepal o kovadlinu. Pred dvemi mesici jsem resil hydrostely, pomohlo aditivum od Liqui Moly, ted se to objevilo znovu. Jsou to jen hydrostely nebo neco horsiho?
Diky
Uplne stejny problem viz.video: https://youtu.be/WdEYENPe4qY
Bmw e61, 530 xd, 173 kW, r.v.2007, najeto 189 tis.
Diky
Uplne stejny problem viz.video: https://youtu.be/WdEYENPe4qY
Bmw e61, 530 xd, 173 kW, r.v.2007, najeto 189 tis.
Naposledy upravil(a) abcent500 dne ned 10.09.2017 18:24, celkem upraveno 1 x.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: Rachot motoru
Klepání se sundaným víčkem oleje je normální, dělá to vývěva. Ale když je víčko na místě, slyšet není, takže jestli tam máš nějaký zvuk navíc, bude problém jinde. U tohoto motoru bych minimálně nechal zkontrolovat, jak sou na tom rozvody.
Re: Rachot motoru
K tem rozvodum - slysim to tady porad dokola, a rozumim, ze nektery rocniky jsou na to vic haklivy.
Zkontrolovat rozvody asi neni od veci... nevim teda jak je to slozity a pracny pro mechanika co bmw dela...
Ale fakt si myslite, ze 3.0d z roku 2007 s najetejma 190.000km by mohlo mit problem s rozvodama? Ja budu mit v breznu 400.000km, uz jsem to tu nedavno psal...problem zadnej.
Zkontrolovat rozvody asi neni od veci... nevim teda jak je to slozity a pracny pro mechanika co bmw dela...
Ale fakt si myslite, ze 3.0d z roku 2007 s najetejma 190.000km by mohlo mit problem s rozvodama? Ja budu mit v breznu 400.000km, uz jsem to tu nedavno psal...problem zadnej.
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Rachot motoru
Pri zavrenem vicku neni slyset. Tak to nebudu resit a necham to max.pristi rok zkontrolovat.
Jinak ty kilometry, mam cely vypis historie o Cebie, ale kdo vi. Je to Ital, zacinam o stavu km pochybovat
Diky
Jinak ty kilometry, mam cely vypis historie o Cebie, ale kdo vi. Je to Ital, zacinam o stavu km pochybovat

Diky
Re: Rachot motoru
Aha, ja myslel ze je z Rakouska.. no tak pak to muze bejt vselijak
Ale pokud vypis od Cebie pokryva celou historii auta tak zas proc neverit...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned 01.06.2014 00:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 3427
Re: Rachot motoru
Nevím zda to je rzovodama nebo čím, ale ty povídačky o tom že někomu to vydželo 400 a druhýmu jen 180... je to prostě tak je tam nahovno materiál, jeto jak sázka do loterie. Dělám taky zkoušky na materiály a sám vím jak dokážou bejt různorodý a každá tavba se chová jinak ikdyž je v normě. Prostě a jednoduše řečeno je to loterie. Já rozvody na 260 teď měnil taky a mám klid. Přeci když si koupím takovýdle auto, tak musím počítat s nějakýma nákladama. Auto už mám 2,5 roku a nasypal jsem do něj 140 tis a ještě nemám převodovku. Ale od motoru po kabely v kufru, světla od kluků z prahy. A pořád bych tam toho chtěl udělat tak min za 50. a každej tady řeší rozvody za 35. Tak já fakt už nevím proč si ty auta kupujete hoši 
a k tomu videu.. no něco špatně tam je určitě bych se podíval na motor rozvody sundal hlavu atd... hodně štěstí vím jaký tydle auta sou sám sem si prošel několika závadamy. už asi 3x na odtahovce bylo takže tak

a k tomu videu.. no něco špatně tam je určitě bych se podíval na motor rozvody sundal hlavu atd... hodně štěstí vím jaký tydle auta sou sám sem si prošel několika závadamy. už asi 3x na odtahovce bylo takže tak

- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Rachot motoru
S tim, ze to neco stat bude se pocitalo a resit tyhle veci budu, protoze za 8 mesicu, co to auto mam jsem do neho dal pres 60 tis., a to me ceka repas prevodovky za cca 70 tis. Tak se nediv, ze resim(e), co resim(e). Zatim slouzim autu misto toho aby slouzilo ono me.
Re: Rachot motoru
Jak napsal abcent, auto by mělo aspoň s mirnou prevahou slouzit majiteli, a ne majitel jemu. A chlubit se, kolikrat jsem byl vinou poruchy na odtahu... no jednou by mi to prislo vtipny no..
Ano, je krasny jezdit v BMW, mluvim jako spokojenej majitel jinak problemovyho modelu. Ale pokud by me muj BMW stahl z kuze, tak se na nej vykašlu a pristi auto si koupim zas něco jiného.
JA mam se svým autem stesti, a pral bych ho kazdymu. Kdyby ted chtěl investici 100.000,-, nebudu s tim mit problém, protože sem za 3 uplynuly roky a 70.000km nemel důvod se ho zbavit a i když investice byly, nebylo to nic z vyse popsanyho. Je to auto co mi vydrželo ze všech mych předchozích 17 aut nejdyl. Ale koupit E61 s najezdem 200.000km za 300.000,-, delat na nem hned motor, převodovku, podvozek a ja nevim co nedejboze ještě, no tak to mi fakt za to nestoji a myslim, ze se to ani nesluší
Ano, je krasny jezdit v BMW, mluvim jako spokojenej majitel jinak problemovyho modelu. Ale pokud by me muj BMW stahl z kuze, tak se na nej vykašlu a pristi auto si koupim zas něco jiného.
JA mam se svým autem stesti, a pral bych ho kazdymu. Kdyby ted chtěl investici 100.000,-, nebudu s tim mit problém, protože sem za 3 uplynuly roky a 70.000km nemel důvod se ho zbavit a i když investice byly, nebylo to nic z vyse popsanyho. Je to auto co mi vydrželo ze všech mych předchozích 17 aut nejdyl. Ale koupit E61 s najezdem 200.000km za 300.000,-, delat na nem hned motor, převodovku, podvozek a ja nevim co nedejboze ještě, no tak to mi fakt za to nestoji a myslim, ze se to ani nesluší

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rachot motoru
to je vtipny ty investice, ja s E66 která má vybavu jak tady žádná E60 najel za 1,5 roku 65 tisic km, to auto nemělo za tu dobu žadnou závadu krom občas zlobiciho kolečka idrivu (2000kč), vyměnil jsem 6x olej v motoru, 1x v automatu a investuju jen do nesmyslu jako kožena palubka, alcantara atd. a celkem do toho padlo 70k za 65tkm i s pičovinkama. většina E65 a E90 co ke mě jezdí tak investuje za rok provozu a 20tkm cca 20tkč. ale E60 a ještě v naftě., to je jiná liga 
rozvody na M57N odchází od 100tkm nahoru, sám jsem řešil X5 130 najeto, ale v e60 vydrží asi víc, ale nechtěl bych mít najeto 400k na jedny rozvody, pokud bych nepočítal s tím že ten motor kdyžtak celej vyměním.
btw za poslední 2 roky servisu co neberu nafty sem přijeli jen 2 auta na odtahovce, 760i vodní pumpa, a 745i DD hadice(pojízdná ale preventivně odtažená aby se nepoškodila pumpa, pán měl odtah zdarma),
když jsem dělal nafty tak to bylo každej měsíc nějaky auto na odtahovce, nejčasteji řemenice kliky, starter v kterym byl natečenej olej atd.

rozvody na M57N odchází od 100tkm nahoru, sám jsem řešil X5 130 najeto, ale v e60 vydrží asi víc, ale nechtěl bych mít najeto 400k na jedny rozvody, pokud bych nepočítal s tím že ten motor kdyžtak celej vyměním.
btw za poslední 2 roky servisu co neberu nafty sem přijeli jen 2 auta na odtahovce, 760i vodní pumpa, a 745i DD hadice(pojízdná ale preventivně odtažená aby se nepoškodila pumpa, pán měl odtah zdarma),
když jsem dělal nafty tak to bylo každej měsíc nějaky auto na odtahovce, nejčasteji řemenice kliky, starter v kterym byl natečenej olej atd.
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Rachot motoru
Jak jsem videl posledni prispevek od Jaraxe, hned jsem vedel, ze presne tohle napise:))
Jaraxi, jeste si zapomnel dodat, ze od te doby, co nedelas 5er, mas cas zajit na forum
Jaraxi, jeste si zapomnel dodat, ze od te doby, co nedelas 5er, mas cas zajit na forum

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rachot motoru
ja jen říkám svou zkušenost, třeba tady někdo napíše že dělá 5er v naftě a že se to nesere, že má lidi co jen jezdí, já měl jen negativní zkušenost. pár E60 ještě servisuju, než si ti lidi koupí něco jinyho a je to celkem neštestí všecko. našestí mám i par lidí co mají E60 a když jim řeknu uděláme to to to to tak se to prostě udělá a nikdy nepřemýšlí jak ušetřit 50kč, bohužel i ti co to maj od novoty s tím maj dost problémů. především dvouhmoty, zlomené dráty, odcházející jednotky, především CCC
druhá věc je ta že E60ky už sou vlastně takový vraky a většina s tím nejezdí nikam daleko žádný tisíce km, takže při provozu kolem komína se to vždycky někam odtáhne a vyřeší relativně za rozumný prachy,.
druhá věc je ta že E60ky už sou vlastně takový vraky a většina s tím nejezdí nikam daleko žádný tisíce km, takže při provozu kolem komína se to vždycky někam odtáhne a vyřeší relativně za rozumný prachy,.
Re: Rachot motoru
Jardo, zalezi taky jestli muj 3.0d 145kw uvedenen do provozu 03/2008 ma uz ty zeslabeny retizky. Vim, zes psal od 2008 vsechny 3.0, do roku rekneme 2011, ale proc zrovna 2008 ?? Facelift a modernizovany motory prisly uz prece v 2007.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: Rachot motoru
Neřeš rok, prostě od M57N2 a N47 má s rozvodama problém všechno. A je to kus od kusu. Prostě je nějaká norma, podle které se ten řetěz vyrábí a vždy jde o nějaké rozmezí, kdy je mat. ještě ok a kdy už je to zmetek. Někdo prostě chytí ten lepší kus, někdo ten na hraně tolerance. A protože už se dneska nic nedělá předimenzované, ale co nejblíže průseru, tak ty slabší kusy se prostě rozpadnou. A nakonec je jedno, jestli za to může řetěz, napínák nebo lišta, výsledek je stejnej.
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Rachot motoru
Muzu se vratit k tomu rachoceni? Pozoruji to jiz delsi dobu, delsi cukacka po meste, motor zahratej a najednou se zmeni zvuk motoru na takovy vice rachtivy, hlasitejsi. V tu chvili mi zacne VZDYCKY automat radit ze dvojky na trojku az pri 2200 - 2500 ot/min. Ostatni stupne normalne. Kdyz otevru kapotu, jde z motoru trochu smrad, z leve strany jakoby spaleny asfalt...
Setkal se s tim nekdo? Taky me napada automat nebo jednoduse rozhavene turbo?
Setkal se s tim nekdo? Taky me napada automat nebo jednoduse rozhavene turbo?
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Klubové ID: 3968
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rachot motoru
Jardo jsi chronický znám jako těžký odpůrce naft..zejmena e60..potažmo e61...ty uvádíš žes najel za 1,5..65 tis...plus servis cos dělal..jo ok.. proc ne já ti to věřím..já najel na své poslední a8 180 tis za velmi poodobný časový interval..JaraX píše:to je vtipny ty investice, ja s E66 která má vybavu jak tady žádná E60 najel za 1,5 roku 65 tisic km, to auto nemělo za tu dobu žadnou závadu krom občas zlobiciho kolečka idrivu (2000kč), vyměnil jsem 6x olej v motoru, 1x v automatu a investuju jen do nesmyslu jako kožena palubka, alcantara atd. a celkem do toho padlo 70k za 65tkm i s pičovinkama. většina E65 a E90 co ke mě jezdí tak investuje za rok provozu a 20tkm cca 20tkč. ale E60 a ještě v naftě., to je jiná liga
rozvody na M57N odchází od 100tkm nahoru, sám jsem řešil X5 130 najeto, ale v e60 vydrží asi víc, ale nechtěl bych mít najeto 400k na jedny rozvody, pokud bych nepočítal s tím že ten motor kdyžtak celej vyměním.
btw za poslední 2 roky servisu co neberu nafty sem přijeli jen 2 auta na odtahovce, 760i vodní pumpa, a 745i DD hadice(pojízdná ale preventivně odtažená aby se nepoškodila pumpa, pán měl odtah zdarma),
když jsem dělal nafty tak to bylo každej měsíc nějaky auto na odtahovce, nejčasteji řemenice kliky, starter v kterym byl natečenej olej atd.
Je pravda že jsem fakt nic neřešil..jen oleje v automatu.. motoru..svíčky..rozvody.. něj 2 horní řídící ramena..Zbytek byly investice z rozežranosti..přiznávám..ale auto jsem prodával a mělo skoro 400 tis km..na puv katy..lambdy..nápravy ..měchy.
Co se týká nafty..neprotěžuji zarytě ani jedno ani druhé..jen mám pocit že tvá vyádření jsou trochu laciná... Jak je možné že řada z nás najíždí obrovské porce km.. prakticky jen s naprosto běžným servisem? A někdo to má v na hromadě pořád??
Uznej sám..neni proto moc vysvětlení...?? Co se týká mne osobně...respektive všem klientům kterým prodávám nafty..či aut převodovky v nich..mám pro ně vždy jednu radu..
1..poctivě měnit olej...doporučuji 10 tis motor
2..Velká převodovka s měnitelným filtrem max 50 tis(Já dělám 35-40 na svém)
3..Převodovky s integrovanými filtry...max 25-30 tis je fakt strop...kdo mění třeba oil v aisinech v XC60 nebo XC 90..či v70 ví dobře co z té ubohé náplně zbyde již po těchto km.
¨Kupuji zásadně originál dily.. opravy dělám preventivně.. tzn..vytáhnu starter ..alternátor..atd.. prostě musím mít o všem přehled co je v jákém stavu...Pak sednu o půl noci do auta a jedu v klidu 3000km..je mi jedno kam...Ano posrat se může cokoli jiného ale to zásadní mám pod kontrolou.
Další téma jsou čerpadla..vstřikovače..turba..nedejbože tebou zmíněné CCC moduly.
Co se týká vstřikování a všeho kolem..mám jednu radu...a to jak pro benzin ..tak pro naftu... do všeho jsem vždy dával aditiva... dle mne né zrovna v malém.
Můžu ti říct nikdy jsem něřešil žádné čerpadlo..žádný vstřik...ani čerpadlo v nádrži...
Proč bych se pohoršoval nad řemenicí..či hžavicema či podobnými věcmi... je to součást dnešních naftových motorů..stejně jak dvouhmota... prostě musí se s tím počítat..Nekupovat neznačkové díly..a dbát na pravidelný a pečlivý servis..pak se nemůže stát aby se ty auta sypaly..
Jestliže ti lidi nejsou ochotní..a schopni zaplatit poctivý servis..kvalitní dily..jestliže nejsou ochotní dodržet rady svého mechanika...který jim fundovaně radí co by se na autě mělo jak udělat... pak to dopadá přesně jak píšeš... jsou to vraky s kterýma je bezpečné jezdit jen kolem komína..aby te pak odtah nestál někde z ze světa 30 tis i víc..
Nepovyšoval bych 7 er nad 5 er...7dmička je mnohem rychlej bezcenná..nežli 5tka... to platí i u A8..či S klasse...právě u těchto vlajkových lodí je někdy velmi smutný pohled v jak zuboželém stavu..a za jaké nicotné ceny se prodávají...nebudu vůbec mluvit o tom že ty auta nemají žádnou cenu...pokud neberu v potaz cenu šrotu..ponevač..jsou dojeta kšiltovkáři a podobnými psychopaty nadoraz..

Omlouvám se za sloh.. tohle jen můj názor..ale jsem do hloubi duše přesvědčen že kus pravdy v tom je...
Re: Rachot motoru
Mne jen tento "sloh" velmi sympaticky!
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Rachot motoru
Nikdo nic? Koukal jsem dnes jen tak na ostrikovace svetel, otevrel jsem prstem krytku pod pravym svetlem ze strany ridice a proste se tam line divny smrad, jak jsem psal vyse, jako asfalt. Neco se na leve strane motoru deje a ja nevim co. Diagnostika zadne chyby...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: Rachot motoru
Neřadí nahoru kvůli zvýšení otáček a lepšímu chlazení? Automat tohle může dělat.
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Rachot motoru
Jo to je mozny ale jen ze druheho na treti stupen, ostatni normalne...ACDC píše:Neřadí nahoru kvůli zvýšení otáček a lepšímu chlazení? Automat tohle může dělat.
Edit: Dnes opet smradek z leve krytky ostrikovacu svetlometu, jako kdyby pokladali asfalt

- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Re: Rachot motoru
Vcera a dnes opet smrad az kdyz je teplota motoru cca 85°, dnes dokonce po jizde na dalnici (zatim to delalo jen ve meste), motor zacne mit hlasitejsi chod, po zastaveni se line z motoroveho prostoru smrad spaleneho asfaltu. Muze to delat turbo? Uz houka, nebo prevodovka? Jakmile zastavim a dam "P" nebo "N", motor ma opet krasny tichy chod. Po zarazeni "D" nebo "R", kdyz je v zaberu opet hlasity chod. Kdyz zchladne vse je v normalu...
Odpovidat si budu zatim sam
Zadnej problem. Dnes mi to radi nejen ze druheho na treti ale i z tretiho stupne na ctvrty az nad 2000 otacek... Napada me uz jedine automat 
Odpovidat si budu zatim sam

