Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všechnofalut
Já už si tu teda píšu spis pro sebe, ale jeste to zkusím.
Dle chyb v motoru sem pochopil správně, že moje lambda udělala pápá?? http://www.m3post.com/forums/showpost.p ... stcount=78
Dle chyb v motoru sem pochopil správně, že moje lambda udělala pápá?? http://www.m3post.com/forums/showpost.p ... stcount=78
Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
dokud to nenačteš normální "BMW" diagnostikou tak mužeš tak akorát spekulovat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
Poslušně hlásím, že dnešním dnem je vyčištěný kroužek pod volantem, naprosto precizně a důkladně. Modlím se tedy k BMW bohům a doufám, že už tam chyba nebude.
Pro ostatní co to budou řešit to byla otázka hodiny
Pro ostatní co to budou řešit to byla otázka hodiny
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
Takže BMW bozi me nemají rádi. Dnes opět chyba díky kroužku. Víte někdo co s tím? Vycisteny je, kartáčků tam bylo dle mého také dost krom toho na kroužku je najeto ani ne 90tkm.
( to mám koupit úplně nový?
(


Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
mam tu pro tebe jeden nachystaný 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
Kolik mě to bude stát, můj drahý příteli? 

Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
dáme ho tam na zkoušku a uvidíme, tuším že stál 6k, musím mrknout.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
OK, tak jen řekni kdy mam přijet 

Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
tak jaké jsou dojmy po přehrátí SW?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
No musím zaklepat - klep klep - ale zatím asi dobrý
auto jezdí, svítí, funguje. Lambda je objednaná, akorát dodání bude trvat. Chyba se zatím neobjevila, řadíme líp a přijde mi, že to prostě líp jede. S komfortním blikáním jsem opět objevil páčku blinkrů, na kterou jsem jinak radši ani moc nesahal
Jo, spokojenej. Akorát je tu ted teplo, tak to pořádně nevymrzlo, takže v tomhle ohledu ještě vyčkávám


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
Tak dneska ráno jsme tam, kde jsme byli - trochu.
Opět chyba stabilizace a hned po vyhlášení opět vrže ve volantu
Opět chyba stabilizace a hned po vyhlášení opět vrže ve volantu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
Drazí přátelé,
konečně jsem si zprovoznil INPA a daig. kabel (ještě jednou díky Ice.Bladovi) a tak Vám přepisuji chyby, které jsem v autě našel a prosím fórum o pomoc - zajímá mě, co to je, proč to tak je a co udělat proto, aby to bylo v pořádku.
Motor
----------------------------------------------------------------------------------
273D CDKKAT2 - Katalysator-Konvertierung (Bank2)
P0430 Katalysator (Bank 2) - Wirkungsgrad unter Schwellwert
Error counter: 1
Logistic counter: 39
Mileage: 90992 km
Abgasmassenfluss gefiltert Bank2(msabg2) 32.00 kg/h
relative Luftfuellung (rl) 28.50 %
Abgastemperatur Kat. aus Modell B2(tikatm2) 555.00 Grd C
Lambdasondenistwert korr. Bank2(lamzak2) 1.00 -
Signal oder Wert unterhalb Schwelle
Testbedingungen erfuellt
Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert
Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Diagnose gestoppt
MIL ein
Error code: 27 3D E2 12 04 30 01 27 2C 6E 08 26 79 10 FF FF
FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF
============================================
POW
--------------------------------------------------------------------------------------
A158 Fehler Batterietrennung (Ruhestrom)
Error counter: 2
1. Umweltsatz
Mileage 91944 km
Strom 0.19 Ampere
2. Umweltsatz
Mileage 92464 km
Strom 0.18 Ampere
Signal oder Wert oberhalb Schwelle
Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert
Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Error code: A1 58 21 02 2C E5 00 13 2D 26 00 12
==============================================
Zbytek jsou blbosti - Ask, který potřebuje repasovat, telefon, který nepoužívám a stížnost, že se nepodařilo probudit MOST.
Přikládám dva screenshoty, přičemž jedna je hodnota lambdy, podle mě nic nevypovídající a druhý ani nevím, k čemu je, ale bylo tam napsáno BANK 1, 2 tak přidávám taky...
Mockrát díky za pomoc.
BTW - lambda je vyměněna a chyba na motoru se stále objevuje.
Řekl bych skoro vzorově - od mechanika 20km do práce, po dalších 20ti z práce se těsně před domem rozsvítí kontrolka motoru.


konečně jsem si zprovoznil INPA a daig. kabel (ještě jednou díky Ice.Bladovi) a tak Vám přepisuji chyby, které jsem v autě našel a prosím fórum o pomoc - zajímá mě, co to je, proč to tak je a co udělat proto, aby to bylo v pořádku.
Motor
----------------------------------------------------------------------------------
273D CDKKAT2 - Katalysator-Konvertierung (Bank2)
P0430 Katalysator (Bank 2) - Wirkungsgrad unter Schwellwert
Error counter: 1
Logistic counter: 39
Mileage: 90992 km
Abgasmassenfluss gefiltert Bank2(msabg2) 32.00 kg/h
relative Luftfuellung (rl) 28.50 %
Abgastemperatur Kat. aus Modell B2(tikatm2) 555.00 Grd C
Lambdasondenistwert korr. Bank2(lamzak2) 1.00 -
Signal oder Wert unterhalb Schwelle
Testbedingungen erfuellt
Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert
Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Diagnose gestoppt
MIL ein
Error code: 27 3D E2 12 04 30 01 27 2C 6E 08 26 79 10 FF FF
FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF
============================================
POW
--------------------------------------------------------------------------------------
A158 Fehler Batterietrennung (Ruhestrom)
Error counter: 2
1. Umweltsatz
Mileage 91944 km
Strom 0.19 Ampere
2. Umweltsatz
Mileage 92464 km
Strom 0.18 Ampere
Signal oder Wert oberhalb Schwelle
Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert
Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Error code: A1 58 21 02 2C E5 00 13 2D 26 00 12
==============================================
Zbytek jsou blbosti - Ask, který potřebuje repasovat, telefon, který nepoužívám a stížnost, že se nepodařilo probudit MOST.
Přikládám dva screenshoty, přičemž jedna je hodnota lambdy, podle mě nic nevypovídající a druhý ani nevím, k čemu je, ale bylo tam napsáno BANK 1, 2 tak přidávám taky...
Mockrát díky za pomoc.
BTW - lambda je vyměněna a chyba na motoru se stále objevuje.
Řekl bych skoro vzorově - od mechanika 20km do práce, po dalších 20ti z práce se těsně před domem rozsvítí kontrolka motoru.


Naposledy upravil(a) Matt_CZE dne stř 01.02.2017 19:58, celkem upraveno 1 x.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
UPDATE! Prosím pomooooc 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
Jako fakt nikdo nic, Jo? 

Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
Ktorú lambdu si menil? Banka2? Pred katalyzátorom, za katalyzátorom?
Na SVK klube som riešil niečo veľmi podobné.
E66 745Li, katalyzátor banky 2
N62B44 + LPG, účinnosť katalyzátora na Banke2 pod prahovou hodnotou. A robí mi to aj na benzín.
Logicky mi z toho vychádzalo, že je to spôsobené slepou lambdou za katom, pred katom, alebo fakt mŕtvym katom. Prípadne absenciou zadnej chladničky.
Tak som vymenil lambdu za katom, resetol adaptácie lambda sond... tak sa začala sťažovať Banka1, na starnutie lambda sond...
Ideálne by bolo vymeniť všetky 4 sondy naraz, ale ty na to km ešte nemáš, majú životnosť okolo 200-300Mm.
A ja ich meniť teraz nechcem, mám pravdepodobne vyčvachtané ventilové guferá, tak prv tie.
A adaptácie vačiek mám takisto trochu rozhodené, aj keď menej ako ty.
Hint na obrázky - skús Alt+PrintScreen
P.
Na SVK klube som riešil niečo veľmi podobné.
E66 745Li, katalyzátor banky 2
N62B44 + LPG, účinnosť katalyzátora na Banke2 pod prahovou hodnotou. A robí mi to aj na benzín.
Logicky mi z toho vychádzalo, že je to spôsobené slepou lambdou za katom, pred katom, alebo fakt mŕtvym katom. Prípadne absenciou zadnej chladničky.
Tak som vymenil lambdu za katom, resetol adaptácie lambda sond... tak sa začala sťažovať Banka1, na starnutie lambda sond...
Ideálne by bolo vymeniť všetky 4 sondy naraz, ale ty na to km ešte nemáš, majú životnosť okolo 200-300Mm.
A ja ich meniť teraz nechcem, mám pravdepodobne vyčvachtané ventilové guferá, tak prv tie.
A adaptácie vačiek mám takisto trochu rozhodené, aj keď menej ako ty.
Hint na obrázky - skús Alt+PrintScreen
P.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
Měnil jsem lambdu bank 2 za katem, adaptace lambdy se mi nepovedlo udělat, protože tam, kde má být tlačítko adaptaci (motor => chyby => f7) jaksik nic není. Tudíž se nepovedlo - Škoda. Jestli je to tam jinde, tak budu rád za radu, ještě se v tom programu kdoví jak neorientuji.
LPG nevedu, CCV jsem měnil na podzim, sací potrubí by mělo být OK.
Ty to máš tedy taky ještě v řešení, Jo?
LPG nevedu, CCV jsem měnil na podzim, sací potrubí by mělo být OK.
Ty to máš tedy taky ještě v řešení, Jo?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
Tak, přikládám ještě graf z obou lambd ZA katem.. je evidentní, že ta, která hází chybu má skutečně jiný průběh, než ta, která chybu nehází.
Dále bylo dnešním měřením zjištěno, že můj termostat již není mezi námi, protože držím teplotu kolem 70°C..

Dále bylo dnešním měřením zjištěno, že můj termostat již není mezi námi, protože držím teplotu kolem 70°C..

Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
Lambda před katem má běhat furt mezi 0,8-0,2V ta za katem by se měla držet furt kolem 0,6V a měla by být více méně plochá. To znamená že pokud ti lambda za katem napodobuje tu před katem nebo se k ní přibližuje, že lítá nahoru a dolů tak si myslím, že kat KO
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
To, co vidíš, jsou obě dvě lambdy za katem.. Před katem jsem tady nedával, protože obě vypisovali +/- stejný graf... Akorát ten BANK 2 lítá daleko víc, než BANK 1 - jak mužeš vidět na screenu.
Re: E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error
Pokud maj ty před katama křivku jak jsem popisoval tak na tom kde to takhle lítá za katem bude ten kat v prdeli.