Ahoj. Potrebujem vediet +a- týchto konkretnych motoru v e38
M62B44 420Nm 210Kw
M60B40 400Nm 210Kw
Dakujem.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e38 740i M60B40 vs. M62B44
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: e38 740i M60B40 vs. M62B44
je toho tady za posledních 15let na desítky stran tak hledej ...
M60 je starší motor 4L V8 co byl v e32 i v e38 první roky výroby ( 94-96) je bezproblémovej a nemá vanos. Je to velkej držák pokud je v dobrém stavu. Mnohem levnější udržba nesere se vanos a jiné ale zase má vyšší spotřebu o nějakej litr.
M62 je novější už je to 4,4ka V8 oprava: (taky nemá vanos) a má menší spotřebu o nějakej litr lepší krouták od spodku. Vše se dá dohledat v tabulkách a wiki měl by mít i nikasil avšak u nás to není žádnej problém. Problémy s nikasilem byly v Anglii a Usa kde byla horší kvalita benzínu s vysokým podílem síry...která ničila nikasil.
Tady v evropě stím problémy nebyli a nikdo stím problémy nemá. Alespon neznám takovej případ.
poslední je novější M62B44Tu a ten je zdokonalenej o další vanos takže má dva vanosy. Nemá už nikasil ale alusil. A je sice nejnovější avšak nejdražší udržba protože má dva vanosy, 4x lambda a navíc vodní alternátor což je 5x dražší jako klasickej altík vzduchem chlazený a některé jednotky časteji odcházejí takže se to sere častěji jako starší modely.
Pokud chceš co nejvíce bezproblémovej motor je ideální nejstarší M60ka.
Pak další jedině M62 má už více serepetiček lepší spotřebu ale není to ještě Tu kterej je nejdražší na udržbu protože toho má už moc a dost lidí u toho motoru řeší vanosy případně alternátor vodní lambdy které jsou 4kusy atd.
Bezproblémové jsou první ročníky 94-98 E38 verze, kde je levnější udržba a méně věcí se paradoxně kazí jako u novější generace TU verze roky 98/8-01.
Jinak ještě existuje mezifacelift který někteří nemají rádi protože mají některé věci v elektronice z faceliftu a jiné ještě z předface. 97-98
Jistě se ti nějací majitelé přidají ale vše je tady napsáno minimálně 50x dokola, tak se moc lidem nechce psát romány o motorech stále dokola.
tady fajn pomocník ohledně e38 pokud máš základy AJ.
http://www.meeknet.co.uk/e38/
a poslední rada hledej na BMWKLUBU. Hodně ti poví například JARAX servisuje tyto auta a měl jej taky, pokud bude mít čas napsal tady o tom taky tuny materiálu ...tak hledej.
PS: největší fandové se scházejí zde na foru http://www.7er.cz kde jsou největší pacienti E38. Ti napoví hodně o těchto motorech, protože je ze 70procent vlastní. nejčastější auto je tam 740i.
M60 je starší motor 4L V8 co byl v e32 i v e38 první roky výroby ( 94-96) je bezproblémovej a nemá vanos. Je to velkej držák pokud je v dobrém stavu. Mnohem levnější udržba nesere se vanos a jiné ale zase má vyšší spotřebu o nějakej litr.
M62 je novější už je to 4,4ka V8 oprava: (taky nemá vanos) a má menší spotřebu o nějakej litr lepší krouták od spodku. Vše se dá dohledat v tabulkách a wiki měl by mít i nikasil avšak u nás to není žádnej problém. Problémy s nikasilem byly v Anglii a Usa kde byla horší kvalita benzínu s vysokým podílem síry...která ničila nikasil.
Tady v evropě stím problémy nebyli a nikdo stím problémy nemá. Alespon neznám takovej případ.
poslední je novější M62B44Tu a ten je zdokonalenej o další vanos takže má dva vanosy. Nemá už nikasil ale alusil. A je sice nejnovější avšak nejdražší udržba protože má dva vanosy, 4x lambda a navíc vodní alternátor což je 5x dražší jako klasickej altík vzduchem chlazený a některé jednotky časteji odcházejí takže se to sere častěji jako starší modely.
Pokud chceš co nejvíce bezproblémovej motor je ideální nejstarší M60ka.
Pak další jedině M62 má už více serepetiček lepší spotřebu ale není to ještě Tu kterej je nejdražší na udržbu protože toho má už moc a dost lidí u toho motoru řeší vanosy případně alternátor vodní lambdy které jsou 4kusy atd.
Bezproblémové jsou první ročníky 94-98 E38 verze, kde je levnější udržba a méně věcí se paradoxně kazí jako u novější generace TU verze roky 98/8-01.
Jinak ještě existuje mezifacelift který někteří nemají rádi protože mají některé věci v elektronice z faceliftu a jiné ještě z předface. 97-98
Jistě se ti nějací majitelé přidají ale vše je tady napsáno minimálně 50x dokola, tak se moc lidem nechce psát romány o motorech stále dokola.

tady fajn pomocník ohledně e38 pokud máš základy AJ.
http://www.meeknet.co.uk/e38/
a poslední rada hledej na BMWKLUBU. Hodně ti poví například JARAX servisuje tyto auta a měl jej taky, pokud bude mít čas napsal tady o tom taky tuny materiálu ...tak hledej.
PS: největší fandové se scházejí zde na foru http://www.7er.cz kde jsou největší pacienti E38. Ti napoví hodně o těchto motorech, protože je ze 70procent vlastní. nejčastější auto je tam 740i.

Naposledy upravil(a) Filozof dne stř 30.11.2016 07:26, celkem upraveno 1 x.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e38 740i M60B40 vs. M62B44
filozofe. dobře začals, ale paks to cely domotal
M62B44 nemá vůbec žadnej vanos, stejně jako M60,
M62B44TU má double vanos, ale double je jen proto že to je V8, ale pouze dvě vačky mají vanos, dvě mají bez vanos, takže při srovnání s R6 je vlastně M62B44TU single vanos, double vanos je to proto že má dvě hlavy.
a Nikasil měli jen první M60, pak už mělo vše Alusil, ale to není podstatný, jelikož pokud ty motory přežily dřívější sirnatá paliva (hlavně USA) tak dnes fungujou.
a co vybrat? vybíral bych dle konkrétních kusů aut a neřešil motor. všechny maj něco, nejlepší je samozřejmě M62TUB44, ale ten je taky nejdražší na provoz.
M62B44 nemá vůbec žadnej vanos, stejně jako M60,
M62B44TU má double vanos, ale double je jen proto že to je V8, ale pouze dvě vačky mají vanos, dvě mají bez vanos, takže při srovnání s R6 je vlastně M62B44TU single vanos, double vanos je to proto že má dvě hlavy.
a Nikasil měli jen první M60, pak už mělo vše Alusil, ale to není podstatný, jelikož pokud ty motory přežily dřívější sirnatá paliva (hlavně USA) tak dnes fungujou.
a co vybrat? vybíral bych dle konkrétních kusů aut a neřešil motor. všechny maj něco, nejlepší je samozřejmě M62TUB44, ale ten je taky nejdražší na provoz.