Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E series a NBT

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
ugurundu
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 05.05.2013 00:00

E series a NBT

#1 Příspěvek od ugurundu »

Ahoj, koukal jsem že na bimmer rozjeli retrofit pro e90 s nbt.
Nemá někdo místní zkušenosti? Případně plány to dělat.

Díky za info
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: E series a NBT

#2 Příspěvek od JaraX »

tady si všeci kupujou drahý auta, ale do upgradu už by nikdo nedal ani korunu, takže tady takovejch moc nebude.
za zvažuju zastavbu NBT do E53.
kubajz79
Registrovaný
Příspěvky: 174
Registrován: úte 22.10.2013 00:00
Klubové ID: 3811

Re: E series a NBT

#3 Příspěvek od kubajz79 »

vypadá to velmi zajímavě.rozhodně zajímavěji než cic.nevšimnul jsem si,zda pasuje do původního rámečku(profik)?
zkoušel si poptat cenu za komplet?
ugurundu
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 05.05.2013 00:00

Re: E series a NBT

#4 Příspěvek od ugurundu »

Divný je i ze cena není nějak prestrelena. A mě by lákala ta aktuální doprava atd.
Doufal jsem v matize ten většinou dělal cic.

Bohužel bimmer kde by to udělali je fakt daleko.
kubajz79
Registrovaný
Příspěvky: 174
Registrován: úte 22.10.2013 00:00
Klubové ID: 3811

Re: E series a NBT

#5 Příspěvek od kubajz79 »

cena se odvíjí od konkrétního modelu a výbavy,jsem pochopil.
ty si jim posílal poptávku?kolik ti to nacenili?máš cic nebo ccc?
navíc píšou plug&play,což znamená že nbt jednotku nakodují přímo na tvůj stupeň výbavy...takže pokud by to bylo až takhle jednoduché...samodomo.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

Re: E series a NBT

#6 Příspěvek od matiz »

Vzhledem k tomu ze jen za CIC retrofit tam chteji krasnych 2000 USD jsem zvedavy kdo tady ty prachy vyplazne aby si udelal radost a mel hezci grafiku na displeji :D Co to stoji nevim, ale byvavalo to okolo pajdy. A kdyz to prijde do CZ nezapominejte ze se domeri minimalne DPH.

Tak vzhuru k lepsim zitrkum, chci to videt v e53 ktera ma cenu o trochu vyssi nez je cena toho retrofitu :mrgreen: A neverim ze to nekdo da do trojky, je to proste velmi drahe vzhledem k cene tech aut. Lidi co maj penez hafo nebudou jezdit ve stare vrane s dobastlenym NBT, koupi si novejsi celou popelnici. A co vim chodilo to jen s jednim HW cislem, mozna se to zmenilo. Kazdopadne je to nesmysl. Jak dalece to chodi nebo nechodi zjistite az po zaplaceni a namontovani. Bude to k popukani, protoze nikdo s tim nepomuze.

Tady uplne staci kdyz se zepsuje CCC :D Nove jsem montoval jen JEDNOU.
ugurundu
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 05.05.2013 00:00

Re: E series a NBT

#7 Příspěvek od ugurundu »

Hele me by nevadil ani CIC kdyby Mel aktualni dopravu.
Jinak poslal jsem jim dotaz tak uvidíme. Na alegru jsou kolem 4k zl. Ale občas tam je i kolem 3.
Plus kabely atd.

Hlavní věc je to rozhodit a tam je kámen úrazu.

Btw mám 335i a plánují ji mít ještě nějaké ten pátek. To by se muselo v životě něco extra posrat abych ji dal pryč.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

Re: E series a NBT

#8 Příspěvek od matiz »

Ale ty neporidis celek z nejakeho darce, potrebujes z kazdeho kousek. NBT jednotku, z cic ovladaci panel a CID taky tusim nepasujou vsechny. Ale mnohe se mohlo zmenit a nepamatuju si to uz uplne presne. Do toho emulator pro nbt, pro ovladaci panel, kabelaze, rezani, lamani a to s velkou vidinou pripadneho pruseru ze neco nebude chodit, protoze pro modely E neexistuje kodovani, koduje se to tak nejak aby to bylo podobne. Pri nejakem problemu kdo si neumi pomoct sam tak jednoduche univerzalni reseni asi moc nebude. Jako mne to pripada jak jsem napsal, relativne drahe a moc potencialnich problemu a mala uzitna hodnota navic. Ja to vidim takto. Je jasne ze se s mnohyma neshodnu, pro nekoho to muze byt pritazlive natolik, ze to proste zaplati. Ale nic jineho nez uplne totalne cely komplet se vsema vecma do posledniho sroubku bych nekupoval a ten bude asi ceneny vic nez nbt z vraku ktery byl slisovany na sracku...
ugurundu
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 05.05.2013 00:00

Re: E series a NBT

#9 Příspěvek od ugurundu »

Standard eNBT Retrofit Kit = $1,599.00 USD (reg. price $1,899.00 USD)

· Video streaming from USB stick/USB hard drive (if USB/AUX in the armrest is available)

· Bluetooth audio streaming functionality

· Video in Motion activation

· 6NR (BMW Apps)

· Sports display (real-time power and torque meters)

· Free lifetime firmware updates (for eNBT Retrofit Adapter)



Included with the kit (no additional charge)

1 x NBT head unit updated with the latest firmware and pre-coded for your VIN

1 x NBT CID display, fully pre-assembled for your E9x for PNP installation

1 x CID Video cable

1 x eNBT Retrofit Adapter (+ activation of navigation, voice control)

1 x Maps of your region

1 x Full NBT retrofit coding

1 x Bluetooth antenna and cable

1 x USB cable

1 x pre-wired LAN cable (PNP)

1 x Microphone cable

1 x Touch controller + PNP touch wiring

1 x Installation instructions and technical support



Additional required parts, which can be included with the kit upon request

· CIC faceplate = $75 USD

· CIC front panel = $189 USD (reg. price $210 USD)



Add-ons (extra cost)

· Touch controller ECU = $150 USD

· USB/AUX connector and cable for the armrest = $219 USD

· USB connector for glovebox = $75 USD

· OBDII mod kit = $60 USD (if you want to have ability to code NBT while it is installed in the vehicle using our utility or your coder’s software of choice)
ugurundu
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 05.05.2013 00:00

Re: E series a NBT

#10 Příspěvek od ugurundu »

Jinak Matiz chapu tvuj point.
Nema smysl laborovat nad tim kdyz to budou chtit par lidi.

Ale stejne budu muset vymyslet co budu delat s CCC. ta jednou umre :-)

J.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

Re: E series a NBT

#11 Příspěvek od matiz »

Pokud mne ta kalkulacka dobre pocita je to 2613 USD, k tomu tady nutno pripocist dph a jsme na krasnych 80 000,-kc za dily. Je mozne ze to nekdo zaplati. Ale uprimne receno neverim tomu. Mam krasne CIC na prodej, za zlomek ceny a nejak se ho nemuzu zbavit, protoze je to drahe, respektive je to drahe k cene auta. Pritom pro ty kteri maji faceliftove CCC je ten upgrade za pomerne malo penez, a presto se mne drzi docela statecne a nechce moc do sveta. Je pravda ze na ten prodej tak nejak prdim a aktualizuju to jednou za mesic, dva, ale uz to proste neni tak lukrativni zalezitost jako kdyz ty auta stavaly ctyri kila. Toto je velmi podobny pripad. Vsichni by to chteli, ale nikdo to proste nezaplati. Myslim ze se zasadne nemylim. No, necham se prekvapit :mrgreen:
ugurundu
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 05.05.2013 00:00

Re: E series a NBT

#12 Příspěvek od ugurundu »

Jop,
jenom jsem neopochopil, proc kdyz je to presne na vin, ti daji neco.
a pak mas aditional cost, ktery stejne potrebujes :-D
Odpovědět