Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 V8 těsnění pod hlavou?
E39 V8 těsnění pod hlavou?
Pánové, ztrácí se mi chladící kapalina, dolévá se jí docela hodně a zevní únik jsem nikde nenašel. Auto po startu bíle kouří, jak se pŕepne na plyn, tak kouř ustává. Jenže při stávající vlhkosti nevim, jestli to není jen kondenzace z výfuku. Teplota nicméně zůstává normální (i dle BC, ne jenom dle ručičky). Je možný, aby jediným projevem těsnění byla mizející voda bez vaření? A pokud jo, jak finančně vychází oprava u M62 bez vanosu?
Re: E39 V8 těsnění pod hlavou?
Do oleje nejde? Nepřibývá? Zkus test na spaliny v chl. kapalině. Asi jsme něco takového řešili na šestiválci. Vlasová trhlinka v hlavě.
Jak ale poznat která na osmiválci to by mne taky zajímalo.
Jak ale poznat která na osmiválci to by mne taky zajímalo.
Re: E39 V8 těsnění pod hlavou?
když je motor zahřátý, není cítit frirex v motorovém prostoru?bu tohodle motoru klidně teče vodní pumpa, ale jen tolik že to nemusí být vidět, protože se to stíhá odpařovat. Vidět to tedy není ale cítit to bude.
Bílý kouř z vyfuku je celkem normální i dost dlouho a dost hodně...není to žádný htp. Mi se na touru každé ráno i zamlží zadní okno z venku jak to dýmí. Jak se ohřeje tak už ne.
Jinak pochybuju že by výrazně mizela voda vlivem ruplého těsnění pod hlavou bez dalších výrazných projevů, jako tlakování do vody, nevyrovnaného chodu motoru atd.
Kolik vody dolíváš a jak často? Mě kdysi tekla pumpa plus asi možná i chladič tak že jsem měl expansku prázdnou třeba co 500km. Všechno jsem vyměnil včetně hadic a je klid
Bílý kouř z vyfuku je celkem normální i dost dlouho a dost hodně...není to žádný htp. Mi se na touru každé ráno i zamlží zadní okno z venku jak to dýmí. Jak se ohřeje tak už ne.
Jinak pochybuju že by výrazně mizela voda vlivem ruplého těsnění pod hlavou bez dalších výrazných projevů, jako tlakování do vody, nevyrovnaného chodu motoru atd.
Kolik vody dolíváš a jak často? Mě kdysi tekla pumpa plus asi možná i chladič tak že jsem měl expansku prázdnou třeba co 500km. Všechno jsem vyměnil včetně hadic a je klid
Re: E39 V8 těsnění pod hlavou?
todle se u V8 prakticky vůbec nestává, to bude nějaká hadice, pumpa, spoj, chladič, něco.
Re: E39 V8 těsnění pod hlavou?
Děkuji za rady. Teď poslední zjištění je odvzdušňovací šroub, tak nějak se mu hlavička odpojila od těla, takže po zahřátí propouštěl. Vyměním, rovnou dám i nové víčko na expanzku a uvidím, jestli to byl jediný důvod mizející nemrzky.
Re: E39 V8 těsnění pod hlavou?
Ještě zkontroluj výpustný šroub chladiče zespoda, teď jsem měsíc zpět událost s oddělenou hlavičkou řešil u tohoto šroubu..taky mi mizela voda..
Tvářil se ok, ale po dotyku hlavička upadla..

Ex e46 320d / Ex e39 540iAT / Ex e39 528i / Ex e39 540iAT #2 / Aktual Volvo S60 '01 2,3i T5@207kW LPG + SAAB 9-5 '99 2,3iA Turbo SportCombi 125kW + služební Yeti chrochták 4x4 + opět pošilhávám po BMW V8 
