Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
Jak poznám,že je špatný termostat-ten váleček?
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
Teplota motoru nepřejde přes cca 65°, předpokládám že i e83 přišla o rafičku takže mrkneš diag nebo rozklikáš v hidenmenu. Rychle s tím něco dělej jelikož mimo jiné Ti nejde regenerace DPF. Jojo není nad ropáka.
Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
Aha,já myslel že teplotu ovládá ten na pumpě,ten jsem měnil vloni,takže tenhle taky.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
Ten na egru taky ale ne tak zásadně, ale je taky důležitý pro regeneraci.
Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
hm,tak je možné,že ten hlavní šel po roce do háje,myslim že ten na egru na plné zahřátí asi vliv mít nebude.
Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
Nevíš jak se přijde na závadu toho na egru?Co to dělá?
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
Špatně, každopádně pokud jsi ho neměnil tak to udělej bude určitě KO, nejlepší je dělat oba zároveň a u tohohle to jde lehce za chvilku hotovo. Potom uvidíš jestli se teplota drží pokud ne tak Ti znovu odešel i ten hlavní a to je celkem divný, u mě byl problém že mi řekli vyměněno a když ho JaraX vytáhl byl tam rok 2004 tak bylo jasno, nebo jsi koupil sračku.
Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
zítra jdu na to.Ten hlavní jsem dával od SWAGu.Divné....
Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
Tak jsem ho ted vyměnil a ručička stojí jako svíčka 

- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
No vidíš, hlavně přejmenuj téma s poznámkou vyřešeno a hoď ještě nějaký zkušenosti a že se mění oba termostaty najednou.
Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
Jak náročná je výměna termostatu?? Co se musí všechno odmontovat?? Čeká mě to také, tak ať vím, jak se připravit. Moc díky.
Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
podle auta, nějaky plasty, často vrtule, par šroubků. u některých naft i víc věci, tuším že na nečem se sundává celej chladič EGRU.
na termostatu se nevyplatí šetřit.
na termostatu se nevyplatí šetřit.
Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
Moc díky, ještě mám otázku ohledně vypuštěni všechny vody, dám rovnou novou, je někde vypustny kohut, nebo jak vypustit uplně všechnu vodu??
Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
vypustny kohout je na chladiči zespodu, ale celou vodu to nevypustí, dobrý je ještě pak profouknout přes expanzku
Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
Moc díky.
Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
zdravim, ja mam x3 e83 3.0 sd a abych rekl ze se rucicka teplomeru porad drzi na 90tce, tak to se rici neda... a tak se chci zeptat jestli je to u x3 normalni stav, nebo je nekde neco spatne :-/ pokles rucicky se deje hlavne pri jizde z kopce nebo solichanim pedalu... moc tomu nerozum jsem lajk... ale rad bych v tom mel jasno
ted napisu par postrehu co jsem si vsiml... treba z toho nekdo neco odvodite... at auto najede 20 nebo 50 km, tak pokud ho lechtam jen na 2tis otackach tak se rucicka nedostane na 90 stupnu... coz me lehce znervoznuje, ale pokud mu trosku vic nalozim dejme tomu cca 1 km plny plyn... tak se samozrejme rucicka pekne prohreje a drzi na 90stupni... ale jakmile jedu z kopce (rychlost 50km/h vzdalenost cca 500 m) tak rucicka zacne zase klesat (nekdy vic, nekdy min, a nekdy vubec)... a otazka zni jestli je tohle normalni, nebo je neco rozbiteho... TERMOSTAT jsem samozrejme menil (je to nedavno cca pul roku)... ale co jsem si vsiml tak u termostatu je jeste jedna vec, ktera zrejme napomaha diky vyfukovym plynum predehrat vodu, je to tak ? nevim jak se to jmenuje
tak mozna to by bylo vcudu... a pak se chci zeptat kdyz je rucicka tesne nad hranici modre barvy, tak uz je na 80 stupnich ? tohle me celkem zajima...
ohledne poklesu, tady je kdyztak ukazka: cervena rucicka ukazuje pokles po jizde z kopce z 90ti stupnich
diky za pomoc a rady

ted napisu par postrehu co jsem si vsiml... treba z toho nekdo neco odvodite... at auto najede 20 nebo 50 km, tak pokud ho lechtam jen na 2tis otackach tak se rucicka nedostane na 90 stupnu... coz me lehce znervoznuje, ale pokud mu trosku vic nalozim dejme tomu cca 1 km plny plyn... tak se samozrejme rucicka pekne prohreje a drzi na 90stupni... ale jakmile jedu z kopce (rychlost 50km/h vzdalenost cca 500 m) tak rucicka zacne zase klesat (nekdy vic, nekdy min, a nekdy vubec)... a otazka zni jestli je tohle normalni, nebo je neco rozbiteho... TERMOSTAT jsem samozrejme menil (je to nedavno cca pul roku)... ale co jsem si vsiml tak u termostatu je jeste jedna vec, ktera zrejme napomaha diky vyfukovym plynum predehrat vodu, je to tak ? nevim jak se to jmenuje

ohledne poklesu, tady je kdyztak ukazka: cervena rucicka ukazuje pokles po jizde z kopce z 90ti stupnich

diky za pomoc a rady

Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
to je jasnej termosat,
a kolik jsi jich měnil? nafta v automatu má většinou 3ks!!!
a kolik jsi jich měnil? nafta v automatu má většinou 3ks!!!
Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
3ks? a safra... muzes mi vsechny tri kusy napsat jak se jmenuji/vypadaji? dikyJaraX píše:to je jasnej termosat,
a kolik jsi jich měnil? nafta v automatu má většinou 3ks!!!
a menil se jenom jeden a to tenhle

diky
Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
no když mi pošleš posledních 7 znaku vinu tak jo
Re: BMW X3 e83 2.0D 110Kw-teplota
tady máš EGR a hlavní termostat
http://bmwfans.info/parts-catalog/E83N/ ... thermostat
termostat výměníku je nejspíš jeho součastí a musí se vyměnit i výměník
http://bmwfans.info/parts-catalog/E83N/ ... oler_line/
(ověřeno to nemá,, jelikož nafty už naštestí skoro nedělám, ale chce to rozebrat a mrknout jeslti je na výměníku termostat a pak objednat)
http://bmwfans.info/parts-catalog/E83N/ ... thermostat
termostat výměníku je nejspíš jeho součastí a musí se vyměnit i výměník
http://bmwfans.info/parts-catalog/E83N/ ... oler_line/
(ověřeno to nemá,, jelikož nafty už naštestí skoro nedělám, ale chce to rozebrat a mrknout jeslti je na výměníku termostat a pak objednat)