Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem startu
E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem startu
Ahoj.
Mám takový problém a od té doby, co se to projevilo auto stojí (nechci jej zničit).
Po ohřátí motoru a krátkém stání především za chladnějšího počasí při startu motor zachrastí. Úplně studený to pak neudělá.
Nějaký tip? Někdo z Ústeckého kraje, kdo by mohl pomoct? Peníze na opravu, případně rozvody (pokud to dělají mám). Nebo alespoň nějaká rada?
Mám takový problém a od té doby, co se to projevilo auto stojí (nechci jej zničit).
Po ohřátí motoru a krátkém stání především za chladnějšího počasí při startu motor zachrastí. Úplně studený to pak neudělá.
Nějaký tip? Někdo z Ústeckého kraje, kdo by mohl pomoct? Peníze na opravu, případně rozvody (pokud to dělají mám). Nebo alespoň nějaká rada?
Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
U 540i se stejným motorem mi to dělalo taky. Po výměně rozvodů a přetěsnění vanosů je klid.
Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
A na kolik to vyšlo? Ne že bych na to neměl. Spíš pro zajímavost.
Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
cca 60tis.Kč komplet. včetně všech těsnění, náplní atd.
Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
Jak to tak pozoruji, tak při nájezdu cca 300k můžu počítat:
rozvody + vanosy 60k
trubka 35k
repas převodovky 60k
sem tam nějaký měch nebo něco na podvozku, čidla, altík atd. To je 200k minimálně.
To není moc slavná bilance. Nebo je to trochu jinak?
Měl jsem představu, že 4.4i je to nej od BMW.
rozvody + vanosy 60k
trubka 35k
repas převodovky 60k
sem tam nějaký měch nebo něco na podvozku, čidla, altík atd. To je 200k minimálně.
To není moc slavná bilance. Nebo je to trochu jinak?
Měl jsem představu, že 4.4i je to nej od BMW.
Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
Jaka trubka za 35t? Proc repas prevodovky za 60t? Ty skrine vydrzi klidne pul milionu, kdyz se k nim chovas slusne a menis olej. A semtam nejaky cidla, mechy, altik atd. te ceka u kazdyho auta, ktery to ma, to nemuzes brat jako investici do konkretniho kusu..
Takze z tvych 200t jsi zpet na 60ti za rozvody a veci kolem, pak mas na dalsich 300t klid co se tyka motoru.
Takze z tvych 200t jsi zpet na 60ti za rozvody a veci kolem, pak mas na dalsich 300t klid co se tyka motoru.
Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
Myslím trubku mezi hlavami + gufera, když je motor venku atd.
Převodovce já neudělám nic, ale může být načatá od vozíku, od nějakýho rapla nebo od servisu BMW - pochybuji
že to mění co 60k km.
A spotřebák je jasný, to jako jen podtrženo,sečteno.
Náš mladý má E39 535i, najeto 450k a nic, tak se divím. Možná před ním někdo něco udělal, ale to je min. před 100k km!!
Převodovce já neudělám nic, ale může být načatá od vozíku, od nějakýho rapla nebo od servisu BMW - pochybuji
že to mění co 60k km.
A spotřebák je jasný, to jako jen podtrženo,sečteno.
Náš mladý má E39 535i, najeto 450k a nic, tak se divím. Možná před ním někdo něco udělal, ale to je min. před 100k km!!
Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
Při výměně rozvodů mi kompletně přetěsnili celý motor a myslím, že i včetně těsnění té trubky, takže by to mělo být OK.
Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
Pokud je to komplet - gufera, trubka,vanosy,rozvody,separátor tak to beru na poho.
Pochopil jsem, že je to dalších 60k navíc.
To by měl být na dlouho klid.
Rozvody vydrží kolik?
Kdyby přišla první na řadu trubka, tak to raději udělat i s rozvodama nebo se dají udělat zvlášť? (M62 TU 4.4)
Pochopil jsem, že je to dalších 60k navíc.
To by měl být na dlouho klid.
Rozvody vydrží kolik?
Kdyby přišla první na řadu trubka, tak to raději udělat i s rozvodama nebo se dají udělat zvlášť? (M62 TU 4.4)
Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
Pokud je to komplet - gufera, trubka,vanosy,rozvody,separátor tak to beru na poho.
Pochopil jsem, že je to dalších 60k navíc.
To by měl být na dlouho klid.
Rozvody vydrží kolik?
Kdyby přišla první na řadu trubka, tak to raději udělat i s rozvodama nebo se dají udělat zvlášť? (M62 TU 4.4)
Pochopil jsem, že je to dalších 60k navíc.
To by měl být na dlouho klid.
Rozvody vydrží kolik?
Kdyby přišla první na řadu trubka, tak to raději udělat i s rozvodama nebo se dají udělat zvlášť? (M62 TU 4.4)
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
Hele jestli se nepletu řešíte motor m62 a tam ta trubka jde jinak dělá se bez toho toho aby šel motor ven nezaměňovat s n62 kde se musí sundat prsa a záda.
Jinak pokud na tom motoru je něco dalšího a chceš ho vyřešit komplet tak +/- 60tis to vyjde. Vanos rachotí až když se motor ohřívá a teplotou se klapání zvyšuje, jestli je to jen vanos asi bych se na to bodl, nic to neudělá akorát máš o malinko nižší výkon při nízkých otáčkách, spíše bych se zaměřil jestli rachot nedělá vodící lišta na rozvodech.
Jinak pokud na tom motoru je něco dalšího a chceš ho vyřešit komplet tak +/- 60tis to vyjde. Vanos rachotí až když se motor ohřívá a teplotou se klapání zvyšuje, jestli je to jen vanos asi bych se na to bodl, nic to neudělá akorát máš o malinko nižší výkon při nízkých otáčkách, spíše bych se zaměřil jestli rachot nedělá vodící lišta na rozvodech.
Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
Presne tak, vodni trubka je nemoc N62 motoru, ale nevim, jak jsi dosel k castce 35t, samotna trubka stoji myslim 1200,-, gufera komplet nejakych 1800,-.. Kdyz bude motor venku, tak uz to neni moc prace navic, natoz o 30t 
Delal jsem jak M62 predFL X5, tak N62 a ani na tech 60t jsem se nedostal s origo dilama, praci samozrejme nepocitam. Kdyz uz je to venku, tak je treba dobry vymenit veskere tesneni kolem diferaku a poloos, na spolujezdcove strane jsem mel primacknuty O-krouzek uz z vyroby a chcal tam prevodovy olej, v diferaku zbyly tak dve decky. To se pak muzou vsichni divit proc jim predni dify odchazeji, kdyz jezdi na sucho

Delal jsem jak M62 predFL X5, tak N62 a ani na tech 60t jsem se nedostal s origo dilama, praci samozrejme nepocitam. Kdyz uz je to venku, tak je treba dobry vymenit veskere tesneni kolem diferaku a poloos, na spolujezdcove strane jsem mel primacknuty O-krouzek uz z vyroby a chcal tam prevodovy olej, v diferaku zbyly tak dve decky. To se pak muzou vsichni divit proc jim predni dify odchazeji, kdyz jezdi na sucho

Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
Někdo tu někdy řešil vodu na prsou a byla to asi N62.
Takže motor ven a když je rozdělaný tak zrovna i gufera a o rozvodech nebyla řeč.
Já práci musím počítat
No a to že bylo za 30 - 35k.
Že se to u M62 nemusí, to je pro mne příjemné zjištění.
Takže motor ven a když je rozdělaný tak zrovna i gufera a o rozvodech nebyla řeč.
Já práci musím počítat

No a to že bylo za 30 - 35k.
Že se to u M62 nemusí, to je pro mne příjemné zjištění.
Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
X5 není zdaleka tak spolehlivé (ani komfortní) jako E39, E38, E65, je to prostě SUV se vším všudy, a je uplně jedno jaký tam je motor, vše vydrží méně, třeba už jsem viděl X5 N62 s vytahanýma rozvodama ve 100tkm a většina E65 je má ve 300k ještě ok.
ale pokud nekoupíš vránu tak se to dá utáhnout, M62 je ale na krátké trasy lepší volba, trubku mezi hlavama má taky, jenže nad motorem a ne uvnitř motoru jako N62. trubka u M62 jde vyřešit tak za 2-3k, u N62 to děláme za 15k komplet (teleskopická varianta) když chceš u N62 dělat komplet repas motoru včetně hlav atd tak jsi skoro na kile, ale dá se to udělat i za 50, jde prostě o to co vše se udělá.
převodovka u M62 není tak spolehlivá jako šestikvalt u N62 ale zase repas stojí i s výměnou oleje do 40k, to zas není žádná hrůza.
co se týče vanosu za tepla, ten klepe většině X5, auto má menší krouták od spoda, ale na funčknost to vliv nemá, až kdyby byl uplně vyřízenej tak by se musel udělat jelikož by to auto uplně přestalo používat vanos. já si na své X5 udělal Vanosy a rozvody a je to uplně jiné auto, krásně to dostalo spodek a suprově se s tím jezdí.
ale pokud nekoupíš vránu tak se to dá utáhnout, M62 je ale na krátké trasy lepší volba, trubku mezi hlavama má taky, jenže nad motorem a ne uvnitř motoru jako N62. trubka u M62 jde vyřešit tak za 2-3k, u N62 to děláme za 15k komplet (teleskopická varianta) když chceš u N62 dělat komplet repas motoru včetně hlav atd tak jsi skoro na kile, ale dá se to udělat i za 50, jde prostě o to co vše se udělá.
převodovka u M62 není tak spolehlivá jako šestikvalt u N62 ale zase repas stojí i s výměnou oleje do 40k, to zas není žádná hrůza.
co se týče vanosu za tepla, ten klepe většině X5, auto má menší krouták od spoda, ale na funčknost to vliv nemá, až kdyby byl uplně vyřízenej tak by se musel udělat jelikož by to auto uplně přestalo používat vanos. já si na své X5 udělal Vanosy a rozvody a je to uplně jiné auto, krásně to dostalo spodek a suprově se s tím jezdí.
Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
si nějak protiřečíšJaraX píše:u N62 to děláme za 15k komplet (teleskopická varianta)
JaraX píše:pěkná předražená blbost, nevím proč to neudělat origo řešením když je motor za 3 hodiny ven z auta (E65, ne E60), Snejk ted někomu dělal teleskopickou trubku, pěkně u toho nadáváal a ještě to vyšlo dráž než kdyby dělal origo metodu.
teleskopická trubka připadně tadle věc je řešení pro neschopny mechaniky.
stejně za chvilku začne chtát těsnění pod altíkem, pak zase ventildekle, pak budou špatny gufera a motor ven nejjednodušší řešení
Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
teleskopickou trubku už máme vlastní, nechali jsme si to udělat přesně dle našich požadavků, ale stejně to "nedoporučuju" resp jediné rozumné řešení je přetěsnit celý motor. tu trubku řešíme pro lidi co nemaj prachy na přetěsnění.
no a za stejnou cenu co stojí ta americká trubka to děláme celý s prací, vodou atd.
no a za stejnou cenu co stojí ta americká trubka to děláme celý s prací, vodou atd.
Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
prosím co vyjde ptetěsnit cely motor
Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
M62 zadnou trubku nema a gufera neresi protoze na ne netrpi. Tady se zas placaj dva uplne jiny motory dohromady. Ale kazdej z tech motoru tak ci onak potrebuje ruzny druh pece plus minus stejne drahej aby jezdil. M62 ma nahovno rozvody a vanosy coz zase n62 ma prakticky nesmrtelny naopak gufera na m62 vydrzi naveky a v n62 je uz maj vsichni v hajzlu. Trubka v m62 (mj je venku z motoru takze snadno pristupna) taky moc neodchazi ale ta v n62 taky zas tak casto ne, ale kdyz uz se stane tak bez rozebrani motoru ven nejde. Ale driv jak trubka se u m62 stejne zesere lista rozvodu atd. Proste bud koupit suto po servisu nebo si pripravit tak 100k rezervu na opravy a clovek ma na dalsi leta klid
Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
servis M62 vyjde levněji, spostu věcí je levnějších, těsnění stojí znatelně míň, rozvody se daj udělat na autě. odhadem myslím že tak 30-40 procent bude M62 levnější, zase ale trpí na ty lišty a vanosy, má menší výkon atd.
ale jak psal Snejk, u každýho s těch aut to chce minimálně 50k rezervu na servis. já si u M62 udělal celý motor a je to pecka, a většina M62 co mi sem jezdí klepe, nejede, atd.
ale jak psal Snejk, u každýho s těch aut to chce minimálně 50k rezervu na servis. já si u M62 udělal celý motor a je to pecka, a většina M62 co mi sem jezdí klepe, nejede, atd.
Re: E53 - 4.4 V8 210 kW (M62TUB44) - rachoti pri teplem star
No levnejsi jak se to vezme, zas je podstatne poruchovejsi a nespolehliva a vetsina problemu takrka neresitelna
vetsina vrakoM62 ma mizernej volnobeh, zerou, netahnou. Maj extremni problemy s chlazenim a hadice a chladice praskaj. Spousta z nich se bud rozpadne vzadu na 4/8 valcich z duvodu mizernyho chlazeni, katalyzatory se sypou. No obcas je dost obtizny udrzet m62 v dobry kondici na dlouhodoby nebo kazdodeni jezdeni. To u ty n62 zas takovej problem neni.
