Škoda jen toho motoru, vím, ale zase mám záruku, tak když padne, dostane novej
BMW 650iX 2011
-
schadow12345
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: stř 21.09.2016 19:04
BMW 650iX 2011
Tak se musím pochlubit, udělal jsem si radost, v bmw bychl prý ani takhle vybavenou šestku nikdy neviděli, konec VIN C799538 
Škoda jen toho motoru, vím, ale zase mám záruku, tak když padne, dostane novej
Škoda jen toho motoru, vím, ale zase mám záruku, tak když padne, dostane novej
-
airbone
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Re: BMW 650iX 2011
no tak to je pekne s tym motorom.....
Spravidla sa musi menit pri kazdej druhej vymene oleja... Tak neviem ci by ma to nestvalo
Spravidla sa musi menit pri kazdej druhej vymene oleja... Tak neviem ci by ma to nestvalo
-
kurevtor
- Registrovaný
- Příspěvky: 3199
- Registrován: stř 08.01.2014 01:00
Re: BMW 650iX 2011
hod sem nejaky link na fotky.... 
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
Re: BMW 650iX 2011
ono to ale uplně nění tak hrozny jak se z toho dělá, znám i N63 ktery maj najeto 250k na jeden motor, naopak jsem viděl zadřenou N57 v 30tkm, N47 s prasklym blokem, jinou s prasklou klikou, ted tu mam zadřenej N55, od roku 2008 už prostě ty motory stojí zaprd uplně všechny.airbone píše:no tak to je pekne s tym motorom.....
Spravidla sa musi menit pri kazdej druhej vymene oleja... Tak neviem ci by ma to nestvalo
-
airbone
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Re: BMW 650iX 2011
Ja poznam zasa 750i na ktorom bol ten motor meneny uz dvakrat....
S tym autom treba chodit vyhradne do servisu bmw a nikde inde a prisne dodrziavat vsetky intervaly. Mam informaciu ze bmw tento motor vymeni v kulancii aj mimo zaruku, ale podmienka je preukazatelna servisna historia vyhradne v bmw.
S tym autom treba chodit vyhradne do servisu bmw a nikde inde a prisne dodrziavat vsetky intervaly. Mam informaciu ze bmw tento motor vymeni v kulancii aj mimo zaruku, ale podmienka je preukazatelna servisna historia vyhradne v bmw.
-
kurevtor
- Registrovaný
- Příspěvky: 3199
- Registrován: stř 08.01.2014 01:00
Re: BMW 650iX 2011
výhradně v BMW? A taky do toho lejou výhradně olej, kterej tomu nedělá dobře, aby byla v tabulkách o 0,1l nižší spotřeba? 
By mě zajímalo jestli by ten motor vydržel víc, kdyby ho servisoval snejk/jarax, nebo zda by to chcíplo i tak.... co tam je za problémy kromě těch zapejkajících se turbíček?
By mě zajímalo jestli by ten motor vydržel víc, kdyby ho servisoval snejk/jarax, nebo zda by to chcíplo i tak.... co tam je za problémy kromě těch zapejkajících se turbíček?
-
inspi1981
- Registrovaný
- Příspěvky: 958
- Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
- Bydliště: Ostrava
Re: BMW 650iX 2011
Ukapávající vstřikovače smazávající olejový film=start na sucho
-
airbone
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Re: BMW 650iX 2011
Cely ten sprosty system turb medzi hlavami valcov je napicu. Okrem zapekajicich sa turb sa tam vlastne zapecie vsetko... ten motor je samodestrukcny....
Neviem aky olej tam dava bmw ale ked to budes servisovat u nich, mozes mat sancu na vymenu motora v kulancii, u snejka alebo jaraxe asi tazko....
Neviem aky olej tam dava bmw ale ked to budes servisovat u nich, mozes mat sancu na vymenu motora v kulancii, u snejka alebo jaraxe asi tazko....
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
Re: BMW 650iX 2011
jenže tento systém turb mezi hlavama už ted používaji všichni, koncern už na tom po vzoru BMW jede taky,
http://i.imgur.com/FtZ05.jpg
nevidím v turbech velky problém, asi je tam někde chyba v tom chlazení, kterou už třeba N63R bude mít vyřešenou.
větší problém je v těch vstřicích, ovšem to už by ted taky mělo být vyřešeno.
a jak říkam, všechny nové motory umíraj velice rychle, at už N47, N57, N55, všecko je to ošizený, vady materialu atd, takže dnes si člověk už nevybere.
http://i.imgur.com/FtZ05.jpg
nevidím v turbech velky problém, asi je tam někde chyba v tom chlazení, kterou už třeba N63R bude mít vyřešenou.
větší problém je v těch vstřicích, ovšem to už by ted taky mělo být vyřešeno.
a jak říkam, všechny nové motory umíraj velice rychle, at už N47, N57, N55, všecko je to ošizený, vady materialu atd, takže dnes si člověk už nevybere.
-
schadow12345
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: stř 21.09.2016 19:04
Re: BMW 650iX 2011
Fotky hodím, ale Bmw je bohužel již 10 dni v servisu, najel jsem na něm 350km a ve 170 zhaslo, diagnóza pridreny válec + protékající vstrik, takže čekám až změří komprese a půjde nový motor. Najeto přesně 60tisic km ;(. Na druhou stranu aspoň to budu mít za sebou. Jinak info pro ostatní, blok + válce je cena bez slevy 102tis. Vstrik je za cca 5500, rozvody počítejte 20. Vše bez práce...
-
schadow12345
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: stř 21.09.2016 19:04
Re: BMW 650iX 2011
Jinak koupě nelituji, počítal jsem ze k tomu dojde....bohužel ne ze tak rychle
. Kdyby chtěl někdo kouknout na výbavu tak C799538, zajímá mě jestli někdo viděl někdy vybavenejsi
i v Bmw (2 dealeři) se shodli ze ne 
-
kurevtor
- Registrovaný
- Příspěvky: 3199
- Registrován: stř 08.01.2014 01:00
Re: BMW 650iX 2011
ty krabe tak tuhle socku bych chtěl vidět na fotce
Barevný kombinace asi nic extravagantního, ale ten výpis výbavy je fákt v highzlu !!!!
Nechápu, že to má ve výbavě: I Adaptive drive, i Dynamic drive, i DDC... Jakto?
Nechápu, že to má ve výbavě: I Adaptive drive, i Dynamic drive, i DDC... Jakto?
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
Re: BMW 650iX 2011
škoda te čérné kůže, i když nappa se moc nevidí. to samý ten pianolack
ten xdrive to hodně kazí.
jinak je ta výbava rozumná
ten xdrive to hodně kazí.
jinak je ta výbava rozumná
-
schadow12345
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: stř 21.09.2016 19:04
Re: BMW 650iX 2011
Popravdě xdrive jsem chtěl, takže jsem za něj rád, jezdím rád na hory a auto pro denní ježdění
černý kůže je škoda, ale nemůžu mít všechno.
Ten kdo to měl přede mnou prý řekl že chce černý vnitřek, černý venek a maximální výbavu, konfigurovali to v bmw v Německu (dle jeho slov to nechal na nich)

Ten kdo to měl přede mnou prý řekl že chce černý vnitřek, černý venek a maximální výbavu, konfigurovali to v bmw v Německu (dle jeho slov to nechal na nich)
-
schadow12345
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: stř 21.09.2016 19:04
Re: BMW 650iX 2011
Tak jen pro info, auto pořád v servisu, už to jsou skoro 2 měsíce a jezdím v náhradní X1. Ve středu se finálně začne opravovat a do 10. by mělo být hotové. Výměna: motor (blok + válce), rozvody, klikovka, vstříky a vše ostatní kromě turb... 
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
Re: BMW 650iX 2011
pěkná kravina nasadit starý turba na novej motor
-
schadow12345
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: stř 21.09.2016 19:04
Re: BMW 650iX 2011
Mají najeto 60.000km, zase poměrně mi vyšlo vstříc bmw na kulanci, kdybych chtěl nový turba asi by to už bylo moc.... 
-
Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: BMW 650iX 2011
Kolik je rozpočet na tu opravu vč. práce?
Kolik Ti uznali na kulanci? 100% krom práce?
Jinak další smutný příběh 5.0i, tyhle motory jsou prostě časovaná bomba
Kolik Ti uznali na kulanci? 100% krom práce?
Jinak další smutný příběh 5.0i, tyhle motory jsou prostě časovaná bomba
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
Re: BMW 650iX 2011
to všechny novější motory v Fřadách, jen N63 a N47 vedou žebříček s velkým náskokem 
-
schadow12345
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: stř 21.09.2016 19:04
Re: BMW 650iX 2011
No,
rozpočet je díly motoru bez drobného materiálu a práce cca 330.000Kč (platím 20% zbytek kulance)
práce cca 51.000Kč (platím celé)
drobný materiál a náplně do 15.000Kč (platím celé)
vstříky, tam tuším cca 42.000Kč (neplatím nic, 100% kulance)
Celkem to vychází co mám platit cca 120.000Kč s daní (ceny nahoře taky s DPH)
cca 40.000Kč mi zaplatí pojišťovna, takže 80 jde za mnou (mám slíbenou ještě ějakou slevu, ale tak 60 bez daně platit budu)
No, aspoň dostanu 2 roky záruku na motor, po záruce to prodám, jsem poučen, příště koupím nové bmw
rozpočet je díly motoru bez drobného materiálu a práce cca 330.000Kč (platím 20% zbytek kulance)
práce cca 51.000Kč (platím celé)
drobný materiál a náplně do 15.000Kč (platím celé)
vstříky, tam tuším cca 42.000Kč (neplatím nic, 100% kulance)
Celkem to vychází co mám platit cca 120.000Kč s daní (ceny nahoře taky s DPH)
cca 40.000Kč mi zaplatí pojišťovna, takže 80 jde za mnou (mám slíbenou ještě ějakou slevu, ale tak 60 bez daně platit budu)
No, aspoň dostanu 2 roky záruku na motor, po záruce to prodám, jsem poučen, příště koupím nové bmw
