Řeším problém se studeným startem. Auto nastartuju v pohodě, ale po pár vteřínách začnou klesat otáčky, až uplně chcípne. Pokud stihnu dát plyn, tak se sebere. Když nastartuju, podržím otáčky 10-15s na 1500, tak už drží volnoběh. Když je auto aspoň trochu ohřáté, je vše OK.
Zkusil jsem hořlavým sprejem stříkat všude kolem hadic, jestli není netěsnot, a nic. Dál jsem zkusil odpojit váhu vzduchu, a zareagovalo to tak, že skoro chcíplo, ale pak se sebralo. Jenže váhu jsem zkoušel na teplém motoru. Tedy usuzuju, že když to na odpojení reaguje, že je asi OK. Ještě mě napadá něco kolem klapky
Nějaký nápad, po čem ještě jít?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
318i M43
Re: 318i M43
takže změna, mám M42 a po pečlivějším bádání jsem objevil dvě prasklé hadice. Od ventildeklu a jednu, která vede kamsi do řiti
Takže prosím moderátory o smazání, a přesunu se do toho 25ti stránkového vlákna

Re: 318i M43 otáčky - vyřešeno
...zapomněl jsem dát info, že nakonec vyřešeno. Byly to opět hadice, konkrétně nějaké odvětrání od víka ventilů a pak od kolena sání někam ke vstřikovací liště. Motor M43B18