durnbach píše:Po E65 jsem taky koukal ale při svém nájezdu bych do ní musel ročně dávat 100 tis Kč aby se mi auto nerozpadlo pod rukama. A k čemu přetechnizovanou 15 let straou odjetou šunku za 300 tis Kč, když za rok to pohltí třetinu své hodnoty. A navíc E65 nemá se sedmičkou moc společného, filozofií je to spíš Sklasse od Mercedesu.
Raději zůstávám u své E32.
E65 by se ti rozpadla pod rukama, ale E32 se ti nerozpadá?
Celkem magořina si tu přečíst, že čtvrtá generace BMW 7 nemá moc společného se sedmičkou, i když je sedmičkou.
E32 také nemá se sedmičkou moc společného. Filozofií je to spíš GAZ 24.
Zde zasilam výbavu dle vin u 745i kterou jsem koupil u ESA
Decoder
History
BackVehicle Information
Type
Value
VIN WBAGL61010DM58434
Prod. Date 2002-03-28
Mileage Check mileage and service history
Type code GL61
Type 745I (EUR)
Series E65 (7 Series)
Body Type LIM
Steering LHD
Engine N62
Displacement 4.40
Power 245kw / 333hp
Drive HECK
Transmission Automatic
Colour STERLINGGRAU METALLIC (472)
Upholstery VOLLEDER CLUB SCHWARZ (U7SW)
Options
S220A Self-levelling suspension
S223A Electronic Damper Control (EDC)
S229A Dynamic Drive
S238A BMW LA wheel, double spoke 93
S265A Tyre pressure control (TPC)
S302A Alarm system
S316A automatic trunk lid mechanism
S319A Integrated universal remote control
S323A Soft-Close-Automatic doors
S358A Climate comfort windscreen
S403A Glass roof, electrical
S415A Sun-blind, rear
S416A Roller sun vizor, rear lateral
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S430A Interior/outside mirror with auto dip
S431A Interior mirror with automatic-dip
S437A Instrument panel, black
S441A Smoker package
S442A Cup holder
S456A Comfort seat with memory
S470A Isofix-System
S488A Lumbar support, driver and passenger
S494A Seat heating driver/passenger
S496A Seat heating, rear
S502A Headlight cleaning system
S508A Park Distance Control (PDC)
S521A Rain sensor
S522A Xenon Light
S525A Coolbox
S534A Automatic air conditioning
S601A TV function
S609A Navigation system Professional
S612A BMW Assist
S620A Voice control
S630A Car phone with cordless receiver
S672A CD changer for 6 CDs
S677A HiFi System Professional DSP
S785A White direction indicator lights
L801A National version Germany
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S915A Dummy-SALAPA
S937A Dummy-SALAPA
Standard Equipment
S202A Steptronic
S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S245A Steering wheel column adjustment,electr.
S261A Side airbags for rear passengers
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S650A Radio BMW Reverse
S851A Language version German
James745: to vypada na velmi prijemnou vybavicku Osobne bych preferoval odfuky oproti club kuzi, ale to je buřt.
Mozna nivo by nevadilo, to jsem v seznamu nevidel, ale treba ho tolik nepotrebujes. Ja ho mam a nejsem si jistej, JaraX rikal, ze to prida trosicku na komfortu....
jj Nivo to má.. Jinak zatím jsem žádnou vadu nenašel. To co jsem si myslel že s tím je, tak není. Zatím to vypadá, že spíše někdo nalil olej do expanzky. Voda se neztrácí a ani olej neubývá a ani nepřibývá. Jinak víka už někdo dělal a trubku také. Jo a cívky. Je to zajímavé, ale čas ukáže. Zatím jezdí bez problému a vše funguje tak jak má. Ještě pak zajedu do Pakry na výměnu oleje a to je zatím vše co je potřeba udělat ;) Já jen vyměnil vodní pumpu, svíčky, filtry, olej, membrány, všechny vodící a napínací klapky včetně řemenů. Tak jsem na to zvědavý co ukáže čas.
Sice uz ji ted neuvidite, ale dnes jsem ji koupil. Teda zaplatil zalohu a v pondeli privezu. Tak doufaaaaam, ze bude slouzit a ze nebudu muset vzpominat na 525d jako na spolehlivejsi auto.
A Logica ma. Ten vypis se tam nevesel. Krom lednicky a ctyrzony ma vse, co jsem chtel. Interier nadhernej, skrablej predni roh narazniku (pujde rozlestit). Nejaky tupky od kaminku....., ale neni to novy auto.
Nechtel jsem bez nej odjet, ale bankomat me vic nez 3000€ nedal a vcera jsem nepocital s tim, ze pro neco pojedu.
já to znám moc dobře, ted tu mám co si to kupovali "sami s inpou", jeden platil kilo první servis a ještě tam tak za 50 práce je, druhej mění motor s cenou servisu kolem 2kil
Pro ostatní: taky jsem si kupoval auto sám, jen s překladatelem a dopadlo to na servis za 200-250k v průběhu 3 let (lpg a gumy nepočítaje). Dá se koupit i lépe, ale nebrečím, počítal jsem s 10 let starým autem který udržuji abych dojel všude.
No vidíš, já kupoval auto s JaraXem a za celou dobu jsem nějaký fakt problém neřešil jen spotřebák + LPG a nějakou výbavu jelikož jsem magor První BMW stodola e53 jen sám věděl jsem hovno a ze startu to bylo 80tis.