Našel jsem kde byla chyba; když nešlo nastartovat jednoznačně mi nešlo čerpadlo pod sedačkou (nebzučelo). Udělal jsem tu nejjednodušší věc - zkontroloval relé v kufru nad baterií a zjistil, že šlo trošku domáčknout do patice. Zřejmě jak jsem tam něco dělal, nebo při odpojování bateriě jsem do toho drbl nebo se prostě vytřáslo.
Každopádně od té doby co jsem to relé domáčkl, je klid. Tak ještě že tak...
ja by som ešte odporučil zkontrolovať blok poistiek v RJ motora, sú tam tuším 3 alebo 4 30A poistky, jednu z nich sme mali zlú, pohľadom bola ok, ale nemala dobrú priechodnosť a sposobovala skokové zmeny napatia a resetovalo to RJ, vymenili sme všetky a chytilo hneď
takisto minule blblo štartovanie, raz chytilo raz nie, hlavný privodný kábel bol povolený na šróbe v prechodke a sposoboval úbytok napatia na RJ a EWS potom nepustilo štart, inak sme behali okolo auta s merákom a všade 14V pri bežiacom motore, ale toto nás proste nenapadlo, po dotiahnuti no problemo
Ahoj. Připojím se k tomuto tématu. Stal se mi stejný problém. Už asi týden drnčí čerpadlo pod sedačkou řidiče (slyšet i za jízdy). A dneska dodrnčelo a já dojel. Diagnostika píše Chyba 1260 Řídící systém podávacího čerpadla. Takže určitě výměna. Nebo se mám podívat ještě na něco jiného.Díky
Nehledej a vymen. Mas dobry, ze drncelo tyden. Na co si cekal? Nebo si to opravil zesilenim radia? Me rachotilo cca pul hodiny a pak konec. Kousek od baraku.
Ne to né. Ze začátku šel ten zvuk z motorovýho prostoru, čerpadlo slyšet nebylo, připadalo mě to jako když je prasklá hadička a syčel vzduch. A cca 2 dny zpátky to začalo drnčet pod nohama, ale jen chvíli a dost. Až včera celou cestu cca 45km pořád a 5 km před barákem šlus. Zítra dám noví a snad bude zase na chvíli pokoj.