Zdravím všechny,
chtěl jsem se zeptat, jestli se dá obecně napsat jaké jsou běžné provozní náklady ? Někde jsem četl, že jsou srovnatelné s náklady na Škodovku nebo VW (samozřejmě neoriginál)
Díky Dejv
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
provozní náklady E60 530i
-
El_Fuego
- Člen Klubu
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Klubové ID: 4108
Re: provozní náklady E60 530i
Takhle jednoznačně to říct nemůžeš. Ceny neoriginálních náhradních dílů (mylseme spotřebák) je + / - stejný jako na škodovky, není v nich nějaký propastný rozdíl. Co se týká provozu, tak BMW samozřejmě stojí víc, už jen když bereš olej - je ho v něm 6,5 litru. No a nedej bože když se tam něco zásadního vy*ere, ta pka lítají desetitisíce jen to fikne....
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Re: provozní náklady E60 530i
Nikdo ti nerekne co ti na tom aute odejde nebo neodejde... A nelze srovnavat nesrovnatelne. E60tka neni zrovna povedene auto, ale aspon ten benzin trochu eliminuje pripadne problemy. Pokud by to byl manual, sance na relativne levnou udrzbu se zvysuje. Pak je to hodne o pocatecni investici. Co usetris na zacatku, doplatis pak na opravach/vymenach.
Skudlivku koupis za mensi peniz, bude te stat stejne, nebo o neco mene za beznou udrzbu, ale ta jizda v tom je za trest... Kolega zrovna ted ma firemni auto (jezdi s nim jenom on) s 80k na tachaci (1.6tka nafta 4x4... to vymyslel nejaky vocas...) v servisu. Vymena vsech vstriku... uz je to tam druhy tyden, vstriky co prisly, tak byly jeste horsi, nez ty puvodni jete z vyroby... A to se bavime o origianlnim servisu a originalnich dilech...
Sam si musis vybrat, jestli chces jezdit v koncernu, nebo v BMW. Muzes mit kliku a nebudes muset treba prilis cpat do oprav, stejne je dobre to cpat do udrzby a pripadnym opravam tak predchazet.
Skudlivku koupis za mensi peniz, bude te stat stejne, nebo o neco mene za beznou udrzbu, ale ta jizda v tom je za trest... Kolega zrovna ted ma firemni auto (jezdi s nim jenom on) s 80k na tachaci (1.6tka nafta 4x4... to vymyslel nejaky vocas...) v servisu. Vymena vsech vstriku... uz je to tam druhy tyden, vstriky co prisly, tak byly jeste horsi, nez ty puvodni jete z vyroby... A to se bavime o origianlnim servisu a originalnich dilech...
Sam si musis vybrat, jestli chces jezdit v koncernu, nebo v BMW. Muzes mit kliku a nebudes muset treba prilis cpat do oprav, stejne je dobre to cpat do udrzby a pripadnym opravam tak predchazet.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: provozní náklady E60 530i
Joshuax - pokud píšeš, že E60 není povedené auto, které doporučuješ ty nebo v čem jezdíš ?
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: provozní náklady E60 530i
K 530i jsme tady toho napsali mraky. Nutno podotknout, že se do E60 dávaly 3 verze 530i.
http://www.bmwklub.cz/forum/search.php? ... d%5B%5D=25
Obecně mám pocit, že spolehlivější jsou ty (nej)starší a předLCI. Záleží na preferencích, financích atd. Mrkni na Wiki prvně pro zorientování. Pak se dá taky něco radit.
http://www.bmwklub.cz/forum/search.php? ... d%5B%5D=25
Obecně mám pocit, že spolehlivější jsou ty (nej)starší a předLCI. Záleží na preferencích, financích atd. Mrkni na Wiki prvně pro zorientování. Pak se dá taky něco radit.
Re: provozní náklady E60 530i
Sel bych do M54 nebo N52. Puvodne jsem po nich take koukal. Kazdopadne servis se s koncernem moc porovnavat neda. E60 je jedno z nejdrazsich bmw na provoz (myslim ojete). Je to spojene s tim ze trpi na dost ruznych neduhu. A motor v pripade dvou vyse uvedenych a v8 to neni. Pokud chces srovnat ceny nahradnich dilu proti vw/skoda tak se dostanes na podobnou cenu pouze v pripade ze budes porovnavat origo dily koncernu proti neorigo bmw. Jinak ceny origo dilu z bmw jsou uplne jinde pokud se bavime o tom ze se ti je nepodari sehnat nejakou vyhodnou cestou.
Jinak samozrejme sestivalec vyzaduje vice pece nez ctyrvalec coz tak znamena ze to bude stat vic nez na koncern. Jako pokud chces autu dat to nejlepsi tak e60 umi provetrat penezenku
Chci mit auto v ok stavu a ne zadnou mr*ku takze so nej ty prachy dam, vzdy co si rekne a i spoustu navic. Nemluve o tom e kdyz to auto budes mit budes na nem chtit delat ruzny veci - napr CIC svetla lepsi brzdy mpaket ja nvm co jeste lidi vyvadi a to taky neco stoji. Takze pokud bys ocekaval naklady na urovni koncernu tak bych se po bmw nedival
Jinak samozrejme sestivalec vyzaduje vice pece nez ctyrvalec coz tak znamena ze to bude stat vic nez na koncern. Jako pokud chces autu dat to nejlepsi tak e60 umi provetrat penezenku

Chci mit auto v ok stavu a ne zadnou mr*ku takze so nej ty prachy dam, vzdy co si rekne a i spoustu navic. Nemluve o tom e kdyz to auto budes mit budes na nem chtit delat ruzny veci - napr CIC svetla lepsi brzdy mpaket ja nvm co jeste lidi vyvadi a to taky neco stoji. Takze pokud bys ocekaval naklady na urovni koncernu tak bych se po bmw nedival

E60 545i Blacksapphire
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Re: provozní náklady E60 530i
RF-1 Moje auta mam v podpise. Ja jezdim v E36 v lete a na zimu mam 39tku. Manzelka jezdi v E61, predtim v E53. Z tech ctyr BMW co jsem ted mel, jsem nevice za servis nasypal do E61cky a krom opravy DPF to byla jedina vec, ktera je odlisna proti benzinu. Hodne zalezi, ktery rok si vyberes. Predface jsou i z roku 2003, to uz je preci jenom hodne stare auto. Me se na E60/61 libil ten design, ta zmena v evoluci, razem to auto ma idrive (CCC) moderni interier a podobne, jenze to, ze se plne modernejsi elektroniky z nej razem udelalo vice problematicke. Je mozne, ze LCI to ma trochu poresene, ale to musi napsat zdejsi servisaci, jak se jim to jevi. Me ten predface prijde strasne nevychytany. Jako by to usili horkou jehlou a poslali na silnicie, aniz by to nekdo poradne otestoval.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i