Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E65/E66 - Emmision limit, DSC a DD error

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Matt_CZE
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: ned 03.07.2016 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechnofalut

#21 Příspěvek od Matt_CZE »

Jak to be skrytým menu poznám? Při nastartovaném motoru píše 14,xxx V ... což mi přijde, jakože asi OK, ne?
palciatko
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: úte 28.01.2014 01:00
Bydliště: Sabinov

Re: Všechnofalut

#22 Příspěvek od palciatko »

Uff

Prečo si menil batériu?
Pri registrácii výmeny batérie odporúčam skontrolovať kapacitu nakonfigurovanú v power module.
A stále netuším, o akom aute sa bavíme. Lebo v istých prípadoch sa musí robiť retrofit AGM batérie.

Prv by som dokončil tu výmenu batérie. A až potom by som začal panikáriť :lol:

K tomu napätiu - pri výskyte chyby sa zapíšu aj niektoré ďalšie údaje, tak možno pri niektorej chybe bude zaznamenané aj napätie.

P.
Matt_CZE
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: ned 03.07.2016 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechnofalut

#23 Příspěvek od Matt_CZE »

Baterii jsem měnil, protoze mi již při koupi bylo řečeno, že je baterie KO, což potvrdil záhy i JaraX, když do auta sedl. Jinak se jedna o E66 745. Zítra jedu registrovat baterii a kouknout na diag, tak dám vědět, co jsme se dozvěděli
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: Všechnofalut

#24 Příspěvek od kurevtor »

tesil píše:Tyhle chyby mi vzdy vyhazovalo auto, kdyz nejakou dobu poskakovalo po meste, tudiz baterka nestihala dobijet. Pri dalsim startu bylo vzdy vse ok. Zaregistruj baterku, poradne to projed a mas 100 procentne po problemu.
Jak to víš? To, že to tobě vyhazovalo podobné chyby automaticky garantuje na 100%, že je to baterkou? :shock: :shock: (samozřejmě pokud baterka neni registrovaná tak je to první věc po čem jít)

Navíc co píšeš mi nedává smysl... Když má E65 problém s baterkou tak je přece problém při startu, jakmile to natočíš tak baterka se dobije strašně rychle (bavíme se o 745i). Čili neměl bys přece problém při jízdě, ale až pak při startu, ne? (možná máš dýzla a je to jiné?)

Já jsem si vadnej kroužek pod volantem zažil a fakt sem čuměl jak se to auto zachovalo :shock: Ale zažil jsem i problémy s baterkou a tohle mi připadá spíš jako ten kroužek.

Matt_CZE: jak přesně se chyba projeví? Spadne ti auto do nouzáku, tj. odpojí ti Dynamic Drive a EDC apod.? Celkem spolehlivá indikace jsou stěrače a ovládání na volantu. Pokud tohle nefunguje je to spíše ten kroužek, řekl bych :-)

Mně to tehdy odpojilo snad i valvetronic nebo co a to auto se mělo problém rozjet do kopce při výjezdu z Blanky!! :-D Pětilitřík s 300 kobylkama a nerozjede se do kopce, neměl jsem z toho moc radost :-)
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

Re: Všechnofalut

#25 Příspěvek od tesil »

Nevim nejsem mechanik, ale e65 si nechava dostatecnou zasobu na nastartovani a kdyz pak baterku nedobijis dostatecne, tak to postupne odpojuje... Nevim, proste jsem to tak vypozoroval. Vzdy to delalo, kdyz jsem dlouho poskakoval po par km a furt startoval. Pak jsem to pred barakem pichl na dobijecku, nebo mel delsi cestu a byl klid. Vetsinou se to projevovalo v zime s webastem, kdyz jsem jezdil 4x800m kazdy vsedni den. Jinak jo, mel jsem naftu.
To by mohl vyzkouset i ted, dobit baterku a rano uvidi.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

Re: Všechnofalut

#26 Příspěvek od vlastnemec »

Kurňa já jen sírám :D kam se diskuze dostane :shock: To je to tak těžké nechat napíchnout diag která Ti přesně řekne po čem jít :D

Třeba min. týden dojedu domů (stodolou) a před barákem prokluz na ABS a hned vánoční stromeček na přístrojovce ABS ASC DSC SelfLeveling TPM. DSC mrknu na tři chyby na mising can bus, mrknu do Selflevel 1x missing can, mrknu do Tyre presure control a ejhle jedno čidlo chyba - docvaknutí svorkovnice a stromeček nikde :D
Matt_CZE
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: ned 03.07.2016 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechnofalut

#27 Příspěvek od Matt_CZE »

Hele stěrače jsou OK, ale když vyskočí chyba control systému, tak se přestanou vracet blinkry (nevypnou se po zatáčce). Jinak stará baterka byla tak v hajzlu, že když jsem jel po městě kousek kousek a zase kousek, tak na další kousek už jsem nenastartoval.

Také by mě zajímalo - dřív jsem měl Octavií L&K a byl jsem zvyklej když jsem na někoho např. čekal vypnout motor a nechat si zaplé rádio. Se sedmou jsem to udělal jednou a musel jsem startovat přes kabely a to sem měl to rádio zapnutý sotva 5 minut, tak sem se chtěl ještě zeptat, jak dlouho to vydrží fungovat na baterku Vám - ať pak zase někde nezůstanu.

A pro mě to píchnout na diag docela problem je, to auto mam chvilicku a ještě nemám zmapovanou servisní síť v ově a do CARTECu to opravdu dávat nebudu, přišla by Faktura na 25765673635384752,- bez DPH a nevyresili by vůbec nic a JaraX mam daleko. Takže jsem rád, že si na me zítra udělal čas ostravský člen tady z clubu a snad budeme chytřejší
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

Re: Všechnofalut

#28 Příspěvek od Don »

Jde o to, ze auto kdyz vi, ze ma baterie dost zacne postupne odpojovat komfortni casti vybavy, tak aby co nejvice setrilo baterii. Nevim co tu porad resite. Pokud nemas regnutou baterku, tak to nema smysl resit, protoze auto se chova, jako kdyby tam byla ta stara.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: Všechnofalut

#29 Příspěvek od kurevtor »

Matt_CZE píše:Hele stěrače jsou OK, ale když vyskočí chyba control systému, tak se přestanou vracet blinkry (nevypnou se po zatáčce). Jinak stará baterka byla tak v hajzlu, že když jsem jel po městě kousek kousek a zase kousek, tak na další kousek už jsem nenastartoval.

Také by mě zajímalo - dřív jsem měl Octavií L&K a byl jsem zvyklej když jsem na někoho např. čekal vypnout motor a nechat si zaplé rádio. Se sedmou jsem to udělal jednou a musel jsem startovat přes kabely a to sem měl to rádio zapnutý sotva 5 minut, tak sem se chtěl ještě zeptat, jak dlouho to vydrží fungovat na baterku Vám - ať pak zase někde nezůstanu.

A pro mě to píchnout na diag docela problem je, to auto mam chvilicku a ještě nemám zmapovanou servisní síť v ově a do CARTECu to opravdu dávat nebudu, přišla by Faktura na 25765673635384752,- bez DPH a nevyresili by vůbec nic a JaraX mam daleko. Takže jsem rád, že si na me zítra udělal čas ostravský člen tady z clubu a snad budeme chytřejší
Ano do CarTecu s timhle nejezdi.... oni jsou ochotní, ale nevědí o elektrice v sedmičce fakt nic.
S elektrikou (a vlastně se vším) to chce ke Snejkovi... Ten ti to vyléčí...
Matt_CZE
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: ned 03.07.2016 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechnofalut

#30 Příspěvek od Matt_CZE »

Snejka mám dááááááááleko tady z vidlákova.
Nicméně to dnes řešil Inspi, v autě 39 chyb všeho druhu. Baterka zapsaná, další chyby se neprojevili a odjížděl jsem s autem bez chyb, zatím (klep klep).
Větší tech. podrobnosti zde muže Inspi napsat, já z toho byl úplně vedle.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechnofalut

#31 Příspěvek od JaraX »

mě se líbí jak to máš ke mě 100km daleko a jiní ke mě jezdí přes 400km :D :D
já zas jezdím na servis střechy na cabriu do Prahy, ale to je každýho věc.
jednou mi zákazník z Olomouce (20km) řekl že to ke mě má daleko, pána co ke mě jezdí z Košic by to asi pobavilo, stejně jako velkou skupinu Pražáků, Plzenáků, České Budějovice atd.

tesil:
ty máš ale naftu a tam je vše jinak, nafta má cca 2x takový startovací proud jak benzín, před startováním navíc dá baterce zabrat žhavení, při startu nafty vzniká velký napětový pokles a hned zase napěťová špička, todle má málo kterej systém rád, mám tu i nafty které při startu vyresetují hodiny atd. tam to pak rádo vyhazuje různý chyby.
benzín startuje při mnohem nižším napětí, baterku na kterou 730D ani neotočí motorem tak 745i v pohodě nastartujou, dokonce si tady bral nějakej kamoš špatny baterky z dieslu a ještě to rok dojízděl na benzínových autech.
no prostě u benzínu se málo kdy stává že by při startu vypadl nějakej systém, bud už vypadl před startem a nebo to prostě vůbec nenastartuje a to je pravděpodobnější.
ten start nafty je vždy jak zážeh raketoplánu.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

Re: Všechnofalut

#32 Příspěvek od vlastnemec »

JaraX píše:tesil:
ty máš ale naftu a tam je vše jinak, nafta má cca 2x takový startovací proud jak benzín, před startováním navíc dá baterce zabrat žhavení, při startu nafty vzniká velký napětový pokles a hned zase napěťová špička, todle má málo kterej systém rád, mám tu i nafty které při startu vyresetují hodiny atd. tam to pak rádo vyhazuje různý chyby.
benzín startuje při mnohem nižším napětí, baterku na kterou 730D ani neotočí motorem tak 745i v pohodě nastartujou, dokonce si tady bral nějakej kamoš špatny baterky z dieslu a ještě to rok dojízděl na benzínových autech.
no prostě u benzínu se málo kdy stává že by při startu vypadl nějakej systém, bud už vypadl před startem a nebo to prostě vůbec nenastartuje a to je pravděpodobnější.
ten start nafty je vždy jak zážeh raketoplánu.
Jojo to je pravda 65ah baterka moji stodolou v naftě ani neotičila :D
Matt_CZE
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: ned 03.07.2016 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechnofalut

#33 Příspěvek od Matt_CZE »

JaraX píše:mě se líbí jak to máš ke mě 100km daleko a jiní ke mě jezdí přes 400km :D :D
já zas jezdím na servis střechy na cabriu do Prahy, ale to je každýho věc.
jednou mi zákazník z Olomouce (20km) řekl že to ke mě má daleko, pána co ke mě jezdí z Košic by to asi pobavilo, stejně jako velkou skupinu Pražáků, Plzenáků, České Budějovice atd.
Mi nejde aktuálně o vzdálenost, jako o časovou náročnost, aktuálně dokončujeme nějaké zakázky a je kolem toho lítání, takže bych tím dneska zabil půl dne a nestihl bych nic. Takhle za hodinu nebylo co řešit a i tak jsem se teprve před chvilku vrátil domů :(
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

Re: Všechnofalut

#34 Příspěvek od inspi1981 »

Takže v autě byla evidovaná obyč 110Ah, zaregistrováno na AGM 90Ah. Zapsaná interní chyba SZL-proto svítilo DSC, EMF apod. Zapsaná chyba vynechání několika válců-proto svítil Check engine.
Několik chyb ohledně napájení-terminál 30+15, způsobeno slabou baterií
Lukas7
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 05.05.2016 00:00

Re: Všechnofalut

#35 Příspěvek od Lukas7 »

Mne zdochla v 730d batéria, zo 5 krát tak že som musel cez káble štartovať, a žiadny stromček sa nekonal, napojil som káble, naštartoval a žiadne kontrolky nesvietili. Len chyby v pamäti uložené. Ani sa auto nejak neštandartne nesprávalo, pojazdil som trochu a zas štartovalo super, ale potom stačilo zo 2 dni len krátke trasy, do 5km a už som nenaštartoval :twisted: Ale aj tak origo bateria 12 rokov v diesli je dobrý výkon.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechnofalut

#36 Příspěvek od JaraX »

takže jak jsem říkal hned na začátku, SZL se loučí,

to s tou vzdáleností nebylo samozřejmě nic proti inspimu, vybral sis nejlepší ostravskou variantou, ale spousta lidi začne spekulovat jak nejet 100km a pak to končí tím že mu někde v Sotee rozvrtaj auto a pak ho oprava stojí 5x tolik.
Matt_CZE
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: ned 03.07.2016 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechnofalut

#37 Příspěvek od Matt_CZE »

Poslušně hlásím, že dnes opět po celodenním ježdění cestou domu EMISSION LIMIT error a kontrolka motoru.
Matt_CZE
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: ned 03.07.2016 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechnofalut

#38 Příspěvek od Matt_CZE »

Nikdo nic? Pořad mi to tam svítí :roll:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechnofalut

#39 Příspěvek od JaraX »

bez diag se dál nepohneš.
Matt_CZE
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: ned 03.07.2016 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechnofalut

#40 Příspěvek od Matt_CZE »

Takže diag říká chudá směs a účinnost catu pod mezní hodnotou.
Inspi dle podtlaku na víčku oleje usoudil, že by bylo fajn vyměnit membrány. Tolik aktuální zprávy
Odpovědět