V ramci technicke zpusobilosti, musis zachovat funkci svetel, tzn tech puvodnich, protoze s tim to vozidlo bylo homologovano. Muzes si tam pridat krouzky navic, to asi neni takova traga, ale nesmis ovlivnit chovani svetel puvodnich. To oni velmi dobre zjistit, protoze na technicke se kontroluji i svetla a jejich serizeni. Krouzky bych v takovem pripade povazoval za jakekoliv pridane svetla, ktera nesmi hlavne oslnovat, tzn musis mit moznost je budto na noc ztlumit, nebo vypnout nezavisle na svetlech potkavacich.
Urcite nemuzes rict, ze to pouzivas na denni sviceni a na technicke nesmis prijet bez odpojenych parkovacek (nechal jsem je zapojene i s krouzkama). Ve zkratce - musi to fungovat jako pridavne svetlo, nesmi to nahrazovat zadnou funkci svetel originalnich.
V pripade kontroly, ktera ti rekne, ze pouzivas krouzky, ktere nejsou homologovane, musis tvrdit, ze nepouzivas krouzky pro sviceni, ze jsi proste zapomel rozsvitit, coz je znacny rozdil

To prvni totiz znamena, ze tve vozidlo neni zpusobile k jizde (nebylo s takto upravenymi svetly homologovano), zatimco to druhe je proste jenom prestupek s blokovou pokutou max 2000 Kc a snad jeden bod (chtej to zmirnit jestli se nepletu).Samozrejme je otazka, do jake miry bude na technicke kreten, ktery ti rekne, ze takovyto zasah do kontstrukce svetel, je nepripustny a homologace timto pada. Na to uz funguje asi jenom swap svetel za neupravena, pred navstevou technicke.