Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e36 320iA výměna motoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
budu u své E36 cabrio řešit výměnu motoru,
320i už tam dávat nebudu, bud 323i nebo 328i.
323i mi přijde do cabria nejrozumnější, ale rád si nechám poradit.
je to automat
a ted co bude potřeba
- motor single vanos za single vanos
- jednotka motoru
- automat bude asi stejnej, ale měnič bude jinej.
- výfuk?
320i už tam dávat nebudu, bud 323i nebo 328i.
323i mi přijde do cabria nejrozumnější, ale rád si nechám poradit.
je to automat
a ted co bude potřeba
- motor single vanos za single vanos
- jednotka motoru
- automat bude asi stejnej, ale měnič bude jinej.
- výfuk?
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Tak na kone je to jedno, ale ta 328cka ma papirove lepsi kroutak.
Osobne muzu rict, ze mi prijde tak akorat a dost mozna bych snesl i silnejsi, ikdyz nejsem zadny zavodnik. Do 3500ot. se tomu moc nechce ani s tou 2.8ckou a cabro mi neprijde zrovna jako vhodny typ auta, na ty vyssi otacky, takze cim vetsi motor, tim lip pri te pohodovejsi jizde rekl bych. A ten zvuk
Osobne muzu rict, ze mi prijde tak akorat a dost mozna bych snesl i silnejsi, ikdyz nejsem zadny zavodnik. Do 3500ot. se tomu moc nechce ani s tou 2.8ckou a cabro mi neprijde zrovna jako vhodny typ auta, na ty vyssi otacky, takze cim vetsi motor, tim lip pri te pohodovejsi jizde rekl bych. A ten zvuk

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
Jednotku můžeš kvůli EWS ponechat, a motor poběží. No otázka o kolik se pozmění výkon motoru. Já osobně nikdy výkonnostní změnu nezpozoroval. Nestál jsem na brzdě, no jakoby si slabší řj uměla dohnat díky větším tryskám a váze vzduchu větší množství paliva a stejný efekt jsem nezpozoroval ani při změně palivové pumpy
PS: je to papírově opravdu tak těžké dohnat překopání na manuál?
PS: je to papírově opravdu tak těžké dohnat překopání na manuál?
- icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Klubové ID: 3777
- Kontaktovat uživatele:
2.0 má jiný automat než 323, dle etk jsou i jiná čísla
proč tam nechceš dat manual?
jinak 323 oproti 2.0
má jinou převodovku
jiný kardan
jiný difer
vzadu větrané kotouče
váha, airbox, koleno, sání samosebou,
řj můžeš ponechat anebo pokud máš celou 323i na díly tak přehod s řj motoru, řj EWS a čipy z klíčů
pozor ale, pokud máš 323i manual, ŘJ motoru automat/vs manual jsou jiné

jinak 323 oproti 2.0
má jinou převodovku
jiný kardan
jiný difer
vzadu větrané kotouče
váha, airbox, koleno, sání samosebou,
řj můžeš ponechat anebo pokud máš celou 323i na díly tak přehod s řj motoru, řj EWS a čipy z klíčů
pozor ale, pokud máš 323i manual, ŘJ motoru automat/vs manual jsou jiné
e36 328i
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
328i ma proti 320i vetsi diff (kdyz se necha mensi, nemusi dlouhodobe vydrzet, ale u automatu asi zas tak namahany nebude)
Vyfuk ma 328i dve trubky od zacatku az do konce (+ jednu klapku podtlakem otviraci, pokud by to melo byt uplne jako original)
EWS - bud se vymeni klic, vlozka zapalovani, jednotka ews a jednotka motoru (ale je pak jiny klic od dveri a od zapalovani), nebo prehrat sw v jednotce motoru k odpovidajicimu obsahu, pak zustava vse stejne..
Motory se single vanosem se davaly do e36 i M50TU, ale to asi vis.. Predpokladam, ze ten 2l je uz M52.
Vyfuk ma 328i dve trubky od zacatku az do konce (+ jednu klapku podtlakem otviraci, pokud by to melo byt uplne jako original)
EWS - bud se vymeni klic, vlozka zapalovani, jednotka ews a jednotka motoru (ale je pak jiny klic od dveri a od zapalovani), nebo prehrat sw v jednotce motoru k odpovidajicimu obsahu, pak zustava vse stejne..
Motory se single vanosem se davaly do e36 i M50TU, ale to asi vis.. Predpokladam, ze ten 2l je uz M52.
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
- Kontaktovat uživatele:
koleno ani sání se nelišíicecold píše:2.0 má jiný automat než 323, dle etk jsou i jiná číslaproč tam nechceš dat manual?
jinak 323 oproti 2.0
má jinou převodovku
jiný kardan
jiný difer
vzadu větrané kotouče
váha, airbox, koleno, sání samosebou,
řj můžeš ponechat anebo pokud máš celou 323i na díly tak přehod s řj motoru, řj EWS a čipy z klíčů
pozor ale, pokud máš 323i manual, ŘJ motoru automat/vs manual jsou jiné
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4024
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Ještě při swapu doporučuju kontaktovat Fxe. Na mém autě po swapu z 318is na 328i přeprogramovával ews tak, aby klíče kamarádily s novou ŘJ a třeba se daly k autu dokoupit klíče z BMW podle vin karoserie.
Já bych šel určitě do 328i, je to nejzajímavější motorizace podle mě, tak když už si s tím dáš práci, tak proč ne rovnou takhle.
Co se týče papírování, tak pokud to budeš chtít mít legální, tak p. Stehlík to je jasné a se zbytkem běhání po úřadech ti pak můžu dát vědět. Zrovna tím procházím:D
Já bych šel určitě do 328i, je to nejzajímavější motorizace podle mě, tak když už si s tím dáš práci, tak proč ne rovnou takhle.
Co se týče papírování, tak pokud to budeš chtít mít legální, tak p. Stehlík to je jasné a se zbytkem běhání po úřadech ti pak můžu dát vědět. Zrovna tím procházím:D
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Ja ti nevim, ale ja to mam presne naopak. U coupe bych mozna snesl spis M50B25 bezvanos a udelal z toho trosku raketku, ale u cabria, ktery je samo o sobe jeste tezsi nez coupe, bych asi slabsi motor, nez tu 2.8cku nezkousl.
Pokud jsi schopny dopasovat ten automat na tu 2.8cku a mas poreseno i vse ostatni, pak bych asi nevahal.
Swap na manual a na jinej motor uz by imho nemel smysl. To je snazsi sehnat jiny auto jiz original v tehle konfiguraci, prehazet si zainvestovane dily na druhe auto a stare prodat.
Pokud jsi schopny dopasovat ten automat na tu 2.8cku a mas poreseno i vse ostatni, pak bych asi nevahal.
Swap na manual a na jinej motor uz by imho nemel smysl. To je snazsi sehnat jiny auto jiz original v tehle konfiguraci, prehazet si zainvestovane dily na druhe auto a stare prodat.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i