Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW e46 328i PROSIM poradte
Zdravím pánové potřeboval bych poradit chci si koupit bmw e46 328i a potřeboval bych poradit nebo pomoct třeba jaký je motor jeslti žere olej nebo nebo jaké máte zkušenosti s tímto motorem popřípadě autem. Slyšel jsem že mají lepší podvozky .. jsou i pozinkované. jaké je třeba spotřeba tohoto auto prosím poraďte děkuji
Právě mužu mít 325i a má to motor M54 a mám strach z toho oleje jak to žere prej výkonově uplně stejné ale přece jenom ta 328i má lepší motor proto se nemužu tak nějak rozhodnout ale asi lepší motor než aby byl žrout oleje a podobněpaca píše:Motor je m52 s double vanosem, oproti novější m54 (výše zmiňovaný třílitr) skoro nežere olej. Častá závada je, že se trhá zadní náprava z karoserie, takže je dobré se podívat pod auto, případně to jde opravit vyvařením karoserieholt jsou to 16 let a víc stará auta
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
325i s M54B25 na tom není se spotřebou oleje tak špatně jako 330i s M54B30. Pokud měla péči, pravidelné a včasné výměny oleje, slušné zacházení, ... může být spotřeba oleje takřka žádná.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
M54B30 žere opravdu dost (5W30), mám zkušenost v X5, kterou máme v rodině už dlouho. Ten motor žral odjakživa (máme jí asi 10 let, jezdí občasně spíš v zimě) cca. 1l na 2500km a to se ani nemusí jet pila. Na druhou stranu v tom nevidím zas jako takový problém, emise byly vždycky v normě, spotřeba je za posledních 100tis konstantní a nezvyšuje se a do současnejch 155tis najetejch km nebyl s motorem jedinej problém, krom oleje, filtrů, svíček naprostá spolehlivost. Do M54 bych šel klidně znova. Když na ní vzpomenu s mojí současnou N53B30, musím jen zamáčknout slzu a vzpomínat..
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Jakto N53 dělá neplechu? Je dost silnej a rychlej, prý žere málo, což bych každýmu přál, ale přijde mě že real tomu tak neodpovídá (co město vs. dálnice ?).
Já si s výkonem M54B30 nemůžu stěžovat. Ani spotřebu, ale to dělá díky 6q.
Motor mě před výměnou žral olej i palivo podobně jako druhej mladší po výměně.
Před odjezdem na dovo se dal nově Mobil1 5W-40. Plynulá štreka tam i z5 cca 3000km (spotřeba 7,7l tam, resp. 8l/100). A oil level cinkl takřka přesně po návratu! Litr jsem dolil a pak to cinklo trošku dřív jen při courání po městě. Takže fakt jízdní styl ani používání na to nemá tolik vliv. Leda když točím pilu po městě (málokdy) tak si ten olej sám hned sežere.
Kámošova E39 525i dovezená z D žere olej eště mnohem víc.
>> Osobně bych se 328i nebál, je to zábavnej točivej motor <<
Já si s výkonem M54B30 nemůžu stěžovat. Ani spotřebu, ale to dělá díky 6q.
Motor mě před výměnou žral olej i palivo podobně jako druhej mladší po výměně.
Před odjezdem na dovo se dal nově Mobil1 5W-40. Plynulá štreka tam i z5 cca 3000km (spotřeba 7,7l tam, resp. 8l/100). A oil level cinkl takřka přesně po návratu! Litr jsem dolil a pak to cinklo trošku dřív jen při courání po městě. Takže fakt jízdní styl ani používání na to nemá tolik vliv. Leda když točím pilu po městě (málokdy) tak si ten olej sám hned sežere.
Kámošova E39 525i dovezená z D žere olej eště mnohem víc.
>> Osobně bych se 328i nebál, je to zábavnej točivej motor <<
Právě že to auto je po dědulovi takže celkem leštěnka závodník to snad nebyl ale z toho oleje mám hruzu celkem
možná bude asi lepší počkat na tu 328i v dobrém stavu zatím auto mám no tedka si jenom počkat fakt mám strach jak psal Peca nikdy nevíš kdo to oauto měl a jak se k němu choval a ta 328i že celkem peklo pod kolama 

