Ale resit se to da, jenom to vyjde cca na 4K jenom v dilech. Kdyz uz v tom budes, tak si aspon vycistis volnobezny ventil
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
půjčí někdo 3er coupe? - vyřešeno-pokračování
No a prave pokud to je nejak napojeny primo na sani a separator tam neni je mozny ze to prave zere olej. Ale na druhou stranu co jsem nacetl tak nejvetsi mnozstvi si auto vysaje prave pres odvod do vany v pripade ze je separator spatnej (praskla membrana) tak nevim kolik je to schopno vzit teprve pres ten odchod z ventil deklu. Na tom 1. obrazku se vubec nejsem schopen zorientovat kde to je 
Jinak schvalne jsem koukal na mobil.de a zdalo se mi ze peknejch E36 tak je docela dost v rozmezi 60-100 tisic a hlavne to nebudou takovyhle bastly a v pripad poruchy to bude resitelny jednoduchou vymenou dilu nez badanim co kde vlastne predchozi majitel zbastlil
Jinak schvalne jsem koukal na mobil.de a zdalo se mi ze peknejch E36 tak je docela dost v rozmezi 60-100 tisic a hlavne to nebudou takovyhle bastly a v pripad poruchy to bude resitelny jednoduchou vymenou dilu nez badanim co kde vlastne predchozi majitel zbastlil
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
At uz si to najde cestu kudykoliv, kdyz je ta hadice do sani zaslepena, tak i kdyby tam ten separator byl, tak by nemel zadnou funkci... To sani je jedine, co to cele pohani a co imho dela podtlak v celem tom systemu a likviduje pretlak ve skrini kliky, ktery by tam jinak vznikal. Tak jako tam vznika dozajista ted a proto to cpe i pres ty ucpavky olej ven. Nedavno jsme to tu nekde resili, ze nekomu strilela dokonce merka oleje ven diky tomu 
No ja prave z obrazku c. 3 nepoznam zda ta hadice z ventil deklu nekde zaslepena je nebo neni paklize ne a je nekam pripojena tak odsavat vypary muze ale pokud tam neni separator jako ze zaslepene hadice pro odtok oleje zpatky do vany tam asi neni tak proto jsem zminoval ze muze byt duvod proc auto bere olej a kouri.
Edit: Tak podle teto diskuze http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... -vs-an-M52
M50 motor olejovy separator nema takze to asi bohuzel nebude duvod problemu s olejem.
I kdyz podle http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_1284 nevim co je hadice c.5
Edit: Tak podle teto diskuze http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... -vs-an-M52
M50 motor olejovy separator nema takze to asi bohuzel nebude duvod problemu s olejem.
I kdyz podle http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_1284 nevim co je hadice c.5
- Serge
- Registrovaný
- Příspěvky: 109
- Registrován: stř 03.09.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3803
Díky moc všem.
V pondělí jedu do Ústí nad Labem k dobrému známému, který má zkušenosti cca 40 let s motory a GO, údělá kompletní kontrolu, tlaky, diagnostiku atd. Pak se difinitivně rozhodnu, jestlisi auto nechám.
Pokud fialový dým zpusůbuje chybějící separator za 4000kč, tak to je to nejmenší.
Dnes jsem ujel cca 50km po Praze, a točil jsem max. 2000 a žádný dým, ani na volnoběh.
V pondělí jedu do Ústí nad Labem k dobrému známému, který má zkušenosti cca 40 let s motory a GO, údělá kompletní kontrolu, tlaky, diagnostiku atd. Pak se difinitivně rozhodnu, jestlisi auto nechám.
Pokud fialový dým zpusůbuje chybějící separator za 4000kč, tak to je to nejmenší.
Dnes jsem ujel cca 50km po Praze, a točil jsem max. 2000 a žádný dým, ani na volnoběh.
ex rx-7, ex Passat B5, ex E39 (M54), ex 2 x Nissan Murano
Teď: Citroen Grand Picasso + E36 323i, sání M50)
Teď: Citroen Grand Picasso + E36 323i, sání M50)
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz tam neni separator, tak ta hadice obvykle vede z odvetrani vika primo do sani. Absence separatoru nemuze vest k fialovemu dymu, spis naopak (neprivadis do sani zadny olej, takze neni duvod aby byl na vystupu)...
Spis bych to tipoval na proste rozpadle (nacate) tesneni pod hlavou. Mix vody a oleje.
Ale ten motor je M52, jenom je tam sani z M50tky ne ? Vstup z odvetrani kliky ma i M50tka, akorat tam neni ten separator.
Netusim co tam vsechno vymenili Francis asi bude vedet vic, co se vsechno meni, kdyz se prehazuje to sani, ale duvod k odstraneni separatoru bych tak jako tak hledal marne...
Spis bych to tipoval na proste rozpadle (nacate) tesneni pod hlavou. Mix vody a oleje.
Ale ten motor je M52, jenom je tam sani z M50tky ne ? Vstup z odvetrani kliky ma i M50tka, akorat tam neni ten separator.
Netusim co tam vsechno vymenili Francis asi bude vedet vic, co se vsechno meni, kdyz se prehazuje to sani, ale duvod k odstraneni separatoru bych tak jako tak hledal marne...
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Kde má druhý konec hadice z obrázku č.3? Je zaslepená a nebo někam napojená?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Serge
- Registrovaný
- Příspěvky: 109
- Registrován: stř 03.09.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3803
U mne ta hadice z obr. c.3 neni zaslepena ani zapojena. Je strcena co nejnize k zemi, a kdyz bezi motor, tak se z ni vali fialovy dym i na volnobeh.Francis píše:Kde má druhý konec hadice z obrázku č.3? Je zaslepená a nebo někam napojená?
ex rx-7, ex Passat B5, ex E39 (M54), ex 2 x Nissan Murano
Teď: Citroen Grand Picasso + E36 323i, sání M50)
Teď: Citroen Grand Picasso + E36 323i, sání M50)
Reknu to takhle ocividne to auto delalo nejaky prase bud to auto vrat a nebo nelaboruj a sezen jinej motor s parametry a typem jako tam papirove ma byt a prohod. Kdyz uz by sis auto chtel nechat tak je to podle me nejlevnejsi a nejjednodusi varianta. Kdyz se k temhle motorum nechovas jak prase jsou schopny najet hodne kilometru bez nejakych vetsich problemu podle me
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Vrať to nebo chtěj slevu ve výši zakoupení jiného dobrého motoru. Kroužky budou K.O. a "fouká" to do klikové skříně. V horším případě bude propálený píst a nebo vydřený válec.Serge píše:U mne ta hadice z obr. c.3 neni zaslepena ani zapojena. Je strcena co nejnize k zemi, a kdyz bezi motor, tak se z ni vali fialovy dym i na volnobeh.Francis píše:Kde má druhý konec hadice z obrázku č.3? Je zaslepená a nebo někam napojená?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Serge
- Registrovaný
- Příspěvky: 109
- Registrován: stř 03.09.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3803
Díky všem za pomoc a podproru. Zítra budu chytřejší.
Motor kdyžtak vyměním. Vím, že kastle je zdravá a nebourana (prolezl jsem každý svar/spoj) a podovzek je dobrý, nic nemlátí.
Věřím, že vše dopadne dobře
Motor kdyžtak vyměním. Vím, že kastle je zdravá a nebourana (prolezl jsem každý svar/spoj) a podovzek je dobrý, nic nemlátí.
Věřím, že vše dopadne dobře
ex rx-7, ex Passat B5, ex E39 (M54), ex 2 x Nissan Murano
Teď: Citroen Grand Picasso + E36 323i, sání M50)
Teď: Citroen Grand Picasso + E36 323i, sání M50)
https://youtu.be/bJYJfiqUTDI?t=36
ale co, jde přece jenom o peníze, nasypeš do toho cca 50tis kaček a bude to na chvilku v cajku 
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
No je to trochu rozkolísané, jestli jste to teda měřili úplně za studena, ale budiž. 14,5(15) bylo z výroby a 12bar je už hraniční, ale ještě to jde. Já viděl M52ky před podobným nájezdem 14bar všude. (naopak 12bar konstrukčně mívají M54ky).
Jinak k tomu separatoru pokud vím, tak u M50 žádnej nebyl a hadice tam vede ze sání do vany(?) Tak jestli to nějakej "úpravce" nepředělal podle M50 prostě?
Jinak k tomu separatoru pokud vím, tak u M50 žádnej nebyl a hadice tam vede ze sání do vany(?) Tak jestli to nějakej "úpravce" nepředělal podle M50 prostě?
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Proc by vedle hadice ze sani do vany ? Neni to spis opacne ? Jak by to pracovalo ? Sani dela podtlak, ten vytahuje vypary (odvetrava) a likviduje prebytecny tlak, ktery se dostava pres krouzky do prostoru kliky. aby nedochazelo ke ztratam oleje, nesouciho se ve vyparech ohrateho oleje, je tam separator, ktery odlouci olej a ten jde prepadem zpet do vany. Ze ho M50tka nema je jedno, tak ten olej proste skonci v sani, kdyz se s nim pocita z kontrukcniho hlediska, tak to neni prece nezadouci. Stale vychazim z toho, ze ten motor je M52 a jenom tam nekdo swapnul sani, tzn separator by tak klidne mohl zustat, ale nekdo mel proste lepsi napad a vsechno to zaslepil ?
Francis porad nenapsal jak to je
, M50tku jsem nemel, tak vychazim jenom z obrazku z netu.
Edit: trocha googlu a myslim, ze to reseni by pri deletu CCV melo vypadat nejak takhle (ac teda porad nechapu jiny, nez ekonomicky vyznam toho reseni):
http://i736.photobucket.com/albums/xx9/ ... 080177.jpg
Nekdo se holt nechal inspirovat OPRAVOU koureni motoru z tohoto videa...
https://www.youtube.com/watch?v=Ejn6QJsbwSQ
Francis porad nenapsal jak to je
Edit: trocha googlu a myslim, ze to reseni by pri deletu CCV melo vypadat nejak takhle (ac teda porad nechapu jiny, nez ekonomicky vyznam toho reseni):
http://i736.photobucket.com/albums/xx9/ ... 080177.jpg
Nekdo se holt nechal inspirovat OPRAVOU koureni motoru z tohoto videa...
https://www.youtube.com/watch?v=Ejn6QJsbwSQ
