Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jaky motor: 318i, 320i, 320d (r.v.2006-2008)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 30.05.2015 00:00
ahoj kluci,
rad bych poridil druhe auto do rodiny (zejmena pro zenu) a premyslim o vyse uvedenych modelech.
Mym nejdulezitejsim kriteriem je spolehlivost a cena. Spotrebu neresim.
Benzinova 318i patri k nejlevnejsim, ale nevim, jak je to u nich se spolehlivosti, stejne tak netusim, jak je to s 320d. Resim rok 2006-2008. Rad bych auto koupil primo od BMW, tedy ze stranek bmw.de.
Dekuju za reakce.
Vladimir
rad bych poridil druhe auto do rodiny (zejmena pro zenu) a premyslim o vyse uvedenych modelech.
Mym nejdulezitejsim kriteriem je spolehlivost a cena. Spotrebu neresim.
Benzinova 318i patri k nejlevnejsim, ale nevim, jak je to u nich se spolehlivosti, stejne tak netusim, jak je to s 320d. Resim rok 2006-2008. Rad bych auto koupil primo od BMW, tedy ze stranek bmw.de.
Dekuju za reakce.
Vladimir
318i je chcíplá a nikdo to nechce, to je moc slabej motůrek na tak těžký auto. Mám rok 320i 125kw v manuálu, spotřeba do 8,5l a to tam mam obludy 255/35 r18 kola, na šestnáckách se dá jezdit i za 6l někam dál. Mám 150tis najeto a je to auto bez investic. Nafta dvoulitr sice budeš jezdit za 6,5l, ale stejně 4válec nafta nejede a má to milion sraček, který se můžou vyjebat, navíc na ty dvoulitry tu každej nadává.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=152843
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=152843
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 30.05.2015 00:00
Dekuju Martine za reakci.
Me moc nejde o ten vykon, precijen je to pro zenu jako druhe auto, takze klicova je zejmena spolehlivost a pripadne levne opravy.
U benzinaku jsem malicko skepticky - mam 528i F10 a odesly mi ve 100 000 vstriky a pry benzinaky od BMW nejsou moc povedene. Je fakt, ze moje auto je vyrobeno po roce 2010, kde pry kvalita sla rapidne dolu.
Me moc nejde o ten vykon, precijen je to pro zenu jako druhe auto, takze klicova je zejmena spolehlivost a pripadne levne opravy.
U benzinaku jsem malicko skepticky - mam 528i F10 a odesly mi ve 100 000 vstriky a pry benzinaky od BMW nejsou moc povedene. Je fakt, ze moje auto je vyrobeno po roce 2010, kde pry kvalita sla rapidne dolu.
Tak ženě radši ňákou 4x4 v automatu 330xi než zadokolku
Todle je právě bez turba, což si myslím, že je míň rizikovější, navíc se dají sehnat i se 100tis najeto a tyhle starý atmosférický benzíny sou hodně spolehlivý, žádnej Common rail, turbo, filtr pevných částic jako u 320d. Od 2007 jsou 320i se 125kw, to už trochu jede a nemušíš to tak honit. 318i s tím jak chceš v 90kmh někoho předject tak to musíš dát na trojku omezovač, kamarád to má a už by to v životě nechtěl 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 30.05.2015 00:00
318i 320i seženeš do 8.000EUR s nájezdem klidně i 100.000km a interiér pak je jako novej pokud s tím nejezdilo prase. Tak čtyřkolka je nejslabší 325xi, ten by byl taky o něčem jiným šestiválec v automatu, ale taky to stojí 300tisíc, aby to nebylo holátko a nemělo nalítáno 250.000km. Vzal bych 320i 125kw 

a není 320i 125kW taky přímý vstřik?myslím,že ano.tzn zase problémy se vstřiky.známej měl tento motor (n43),jelo to slušně a papalo málo.pak se začala blížit hranice 100k km a začaly problémy.auto šlo z domu.takže koupit buď po výměně vstřiků nebo se smířit s investicí.
pokud to musí být bmw,šel bych cestou 320i 110kW (n46).ideálně r.2007.jinak bych raději hledal buď u forda (focus v kombajnu) nebo koncern.
pokud to musí být bmw,šel bych cestou 320i 110kW (n46).ideálně r.2007.jinak bych raději hledal buď u forda (focus v kombajnu) nebo koncern.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 30.05.2015 00:00
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_BMW_engines
záleží na ročníku.přelomový byl rok 2007,kdy se montoval jak typ N46 tak i nastupující N43 s přímým vstřikováním.oba typy motoru se dělaly s obsahem 1995cc.jako ukazatel by ti mohl pomoct výkon.
318i:
motor N46 má buď 95 nebo 100kW.
motor N43 má 105kW.
záleží na ročníku.přelomový byl rok 2007,kdy se montoval jak typ N46 tak i nastupující N43 s přímým vstřikováním.oba typy motoru se dělaly s obsahem 1995cc.jako ukazatel by ti mohl pomoct výkon.
318i:
motor N46 má buď 95 nebo 100kW.
motor N43 má 105kW.
Tady píšou N46 320i 110kw 05-07kubajz79 píše:https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_BMW_engines
záleží na ročníku.přelomový byl rok 2007,kdy se montoval jak typ N46 tak i nastupující N43 s přímým vstřikováním.oba typy motoru se dělaly s obsahem 1995cc.jako ukazatel by ti mohl pomoct výkon.
318i:
motor N46 má buď 95 nebo 100kW.
motor N43 má 105kW.
https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_N46
Velmi pěkně jsou motory od BMW popsané na D-Fens:
http://dfens-cz.com/bavorske-motory-z-v ... -propasti/
http://dfens-cz.com/bavorske-motory-z-v ... -propasti/