Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M47, motor žere olej, pravděpodobně turbo na repas.
Tak mě tu máte zase kluci, sice mám motor m47 v e87, ale jak už jsem tu jednou psal, tady mezi trojkama je to tak nějak víc aktivní, a logicky to i dává smysl. Teď tedy k mému problému... Na autě od koupě proběhlo docela dost oprav, žhavící svíčky, škrtící klapka, nové dpf (bosal), nový odlučovač včetně odvětrávání klikového hřídele a ještě na výměnu čekají termostaty. Ovšem při posledním servisu, kdy se měnilo dpf, jsme si s mechanikem všimli oleje v sání, doufal jsem, že to bude jen odlučovač, ale motor i po výměně žere olej docela dost, takže jsem se smířil s tím, že turbo půjde na repas a vás, vážení odborníci, se ptám, jestli by mohla být závada ještě někde jinde. Předem díky za rady.
Čau.
Mám ten stejný problém. Taky mám na motoru tyto opravy a to dokonce už i včetně turba a překroužkování a stále mám olej v sání. Od oprav už mám najeto 10tkm a pozoruju že mi motor žere cca 1 litr oleje na 2000 km. Jo někdo může říct, to je OK jsou i horší, ale dnešní motory by tolik žrát neměly. Možná to může být špatným repasem, jinak už nevím.
Mám ten stejný problém. Taky mám na motoru tyto opravy a to dokonce už i včetně turba a překroužkování a stále mám olej v sání. Od oprav už mám najeto 10tkm a pozoruju že mi motor žere cca 1 litr oleje na 2000 km. Jo někdo může říct, to je OK jsou i horší, ale dnešní motory by tolik žrát neměly. Možná to může být špatným repasem, jinak už nevím.
Litr na 2000 je fakt dost, ale podobně jsem na tom i já. Moc jsi mi teda radost neudělal. Kde jsi nechával turbo dělat? Mě totiž nenapadá kudy jinudy by tam olej mohl jít. Jde mi hlavně o to, že když mi půjde olej do sání, tak z toho dpf asi nebude mít moc radost. Nemá ještě někdo podobnou zkušenost? Budu rád za každou radu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
je tam "problém" s tou el. regulací, kdy je potřeba to po repasu správně zkalibrovat. Když jsem se o to tenkrát zajímal, tak to snad uměli jen někde v Nitře na Slovensku, v ČR to nikdo nenabízel http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 4&start=15
Nicméně osobně jsem zastáncem toho, že si zrovna u takovéhle součástky radši připlatím za nový kus než pak řešit proč se to nechová tak jak má apod. a ve finále to pak vyšlo třeba jen o pár stovek míň...
Nicméně osobně jsem zastáncem toho, že si zrovna u takovéhle součástky radši připlatím za nový kus než pak řešit proč se to nechová tak jak má apod. a ve finále to pak vyšlo třeba jen o pár stovek míň...
Já tě chápu a taky nechci šetřit tam, kde se nemá, ale 10k podle mě není pár stovek. V turbocaru mi jasně řekli, že turbo dokáží repasovat bez problémů a vše funguje. Těžko říct, jestli si tak velká firma dovolí lhát potenciálnímu zákazníkovi a riskovat špatnou pověst. Budu tam ještě volat a zeptám se konkrétně na tu regulaci.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
Tak jsem si toho dost pročetl, zvážil jsem pro a proti a na konec jsme objednal turbo u flexami auto, za slušných 8800 v případě, že jim vrátím své staré. Tato firma prý také umí kalibrovat el. regulaci takze doufám, že vše bude v pořádku a já se už budu moc zase užívat svoje auto bez větších starostí. V neděli půjde turbo na auto, tak dám vědět jak to dopadlo.