Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Bmw e46 316i vs.318i
Zdravím všechny zde.Po nějaké době jsem se rozhodl,že se radši zadlužím,a koupím opět Báwo.Nějak mě chybí zadohrab a hlavně už nechci vidět koncern a už vůbec né ty Francouzky mrdky.Jelikož můj rozpočet je dost omezenej,a e36tky sem zavrhl,protože mě přijde,že sou všecky shnilý a když ne tak sou dost drahy tak přemýšlím nad e46tkou.V ceně tak do 70 litrů jsou jen 316i a 318i.Má někdo zkušenosti s těmato motorama?Jak jsou na tom hlavně se spotřebou?Kámoš kdysi měl 316i a říkal mě že to není úplně marny a že s ní jezdil v klidu kolem 7l. a to se nějak zvlášt nehlídal.Ale já mám celkem strach,že to vůbec nepojede.Hodně lidí mě odrazuje od 318 ky,že těch 10KW ani nepocítím,a že žere o dost víc,tak nevím.Já bych nejradši 6ti vál na lpg,ale ty sou cenově úplně jinde.Takže když neseženu něco v lpg,tak hold 4 vál.Ale pořád se rozhoduju kterej z těch dvou.Pokud mi můžete říct své zkušenosti,tak budu moc rád.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
jde o to kolik najezdíš, jak moc potřebuješ auto atd,
když si počkáš tak koupíš i ten 6vál, ale už ti nic nezbyde na servis a palivo a musíš počítat s tím že budeš šetřit na opravy, ale je to někde jinde,
4 vál koupíš pěkněj, je celkem jedno jestli 316i nebo 318i, rozdíl v dynamice je malej, většina motorů je stejně 1,9i jen jinak naladěný, takže hledej obojí,
za 7 se dá jezdit s obojím,
není špatná ani 318i N42 105kW, je to motor s valvetronicem, spolehlivej a když pojedeš klobouka tak umí jet i za 5 litrů,ale nevím jak je to ted s tou cenovou relací.
takže idealně koupit ted 316, 318i v top stavu a nějaké výbavě aby se to dobře prodávalo, pojezdit nějakou dobu a přišetřit na 6vál, nevím jeslti měl někdy BMW, ale prostě časem zjistíš že k bmw prostě patři výkon a s nějakou 318i se spokojí málokdo.
když si počkáš tak koupíš i ten 6vál, ale už ti nic nezbyde na servis a palivo a musíš počítat s tím že budeš šetřit na opravy, ale je to někde jinde,
4 vál koupíš pěkněj, je celkem jedno jestli 316i nebo 318i, rozdíl v dynamice je malej, většina motorů je stejně 1,9i jen jinak naladěný, takže hledej obojí,
za 7 se dá jezdit s obojím,
není špatná ani 318i N42 105kW, je to motor s valvetronicem, spolehlivej a když pojedeš klobouka tak umí jet i za 5 litrů,ale nevím jak je to ted s tou cenovou relací.
takže idealně koupit ted 316, 318i v top stavu a nějaké výbavě aby se to dobře prodávalo, pojezdit nějakou dobu a přišetřit na 6vál, nevím jeslti měl někdy BMW, ale prostě časem zjistíš že k bmw prostě patři výkon a s nějakou 318i se spokojí málokdo.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
316 nebo 318 je asi jedno - záleží spíše podle stavu a výbavy co se podaří sehnat.
Není to žádněj závodník, ale že by třeba 320i byla- to se říct taky nedá a bude žrát více, takže ty by jsi se musel zaměřit spíše na nějakou 323i třeba co už je trochu rozumné.
tatík jezdí s 318 za 7- 8,5 (okreska/město)
Není to žádněj závodník, ale že by třeba 320i byla- to se říct taky nedá a bude žrát více, takže ty by jsi se musel zaměřit spíše na nějakou 323i třeba co už je trochu rozumné.
tatík jezdí s 318 za 7- 8,5 (okreska/město)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Jak tu jiz bylo receno zda 316 nebo 318 rozhodoval bych se podle stavu konkretniho auta. V kazdem pripade ale ani jedno nijak vyrazne rychle podle me nepojede proste tak nejak normalne. Zalezi co myslis tim se zadluzit protoze kdyz bych nutne potreboval auto tak klidne koupim feldu na jezdeni a setril bych na BMW. Ja tedka koukam po pekne 530i, 540i, 330i, nebo 325i z nemecka a cena daji se docela pekny auta koupit uz kolem 150 000 ale zatim jsem nenasel to pravy. Tzn. nevim jak rychle ses schopen dosetrit ale v pripade nutnosti auta bych volil reseni treba s Feldou a pak koupil poradny BMW. V pripade oprav je podle me celkem jedno o jake auto jde vzdycky potrebujes nejakou financni rezervu na pripadne opravy.
Tak já měl asi 4 roky E36 318i 85 kw.Musím říct moc spokojenej,jenže byl sem mladej a chtěl výkon a vyměnil jí za E36 dvoulitr bez vanos.Myslel sem si jakej to nebude mazec.Je pravda,že podle 1.8 jela líp,ale až nad 3 tisíce.A ta spotřeba.POrovnávám s 1.8.Samožřejmně su kretén a do dvou dní sem jí rosekal.Ne že bych neuměl řídit,ale udělal sem něco,co do ted nechápu.Byla luxus.Věřím,že dnes bych ji za 50 prodal.Pak sem pořídil asi za 14 to samé.Už z inzerátu sem věděl že není libovka,ale to samé mám na dvoře,tak sem si řekl,proč ne.Měla novou stk a plán byl jí jen dojezdit.Jenže dálníce asi 20 km v rychlosti 180-200 a bud těsnění,nebo hlava.Ale i tak sem sní najezdil dalších 3000.Pak sem si řekl že mám hypotéku,tak vemu něco levného,ve slušném stavu.Nejlépe kombajn.Dovezl sem Passata B5 za 28.Nikde rez.Na můj vkus slušnej stav a výbava.Jenže pořád to nebylůo ono.Auto mělo 92kw,ale řekl bych,že ta 318 jela o dost líp.Navíc mě sralo to měkky řízení.Ale jinak pohodlny.Samožřejmě se projevila levná pořizovařka,takže motor hin.Půl roku sem sháněl druhej,ale ten můj typ nebyl k nalezení,tak sem ho hodil na bazoš.Druhej den byl pryč za 13.Takže Byla potřeba rychle auto.Filcku nechci ani vidět,tak sem vzal Peugeota 406 za 15.A to Francouze nenávidím.Jenže je to fakt lepší jak Filcka.Ale přiznám že je to pro mě tragédie.Je to na mě moc měkky auto.Stk skončila a já neměl v plánu do nšho vrazit ani korunu.Tak šlo do šrotu.Díval sem se na Ochcávky,ale dle mě sou na svůj stav drahy.Pokud možno chci lpg.Takže přemýšlím jen nad 46.Auto chci na lpg a tak plus mínus za 70.Mám vyhlídlé 4.Tři jsou 87kw a jedna 2.5.Ta by mě brala,ale dle fotek nevěřím že bude v poho.Jelikož mám Hypotéku,tak chci něco úsporného,proto lpg.Ušetřeny prachy radši vrazím do auta.Než jezdit s výkonem,ale nemět nic na opravy.Výkon bych sice chtěl,ale momentálně si půjčuju Ochcávku 55kw a vím že z místa A do místa B mě doveze.A k tomu si myslím,že když porovnám 318i a 520i tak je lepší volba ta 1.8.Myslím jízda vs.spotřeba.Jinak 6ti vál bych moc chtěl.Ale zatím musí stačit 87kw.Ještě jeden dotaz.Není tu někdo z Nymburku,Jičína,a z České lípy?Mam tam ty favority,ale mám to přes 200km.
-
El_Fuego
- Člen Klubu
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Klubové ID: 4108
Ja mam e46 316ti Compact N42B18 1.8 85 kW a byl jsem spokojenej. Prumerna spotreba za 90tkm 7,8 s tim, ze tak 70-80% bylo po praze. A za tech 90tkm se tam na motoru nic neposralo. jen jedna civka a lambda. Fakt jsem s ni byl spokojenej, jen jsem chtel neco vetsiho a silnejsiho tak je ted na prodej....
F06 640i Xdrive - Spacegrau Metallic
EX E63 630i - Saphirschwarz Metallic
EX E46 316ti Compact - Japanrot
EX E36 323i Saloon - Orientblau Metallic
EX E36 316i Compact - Hellrot
EX E63 630i - Saphirschwarz Metallic
EX E46 316ti Compact - Japanrot
EX E36 323i Saloon - Orientblau Metallic
EX E36 316i Compact - Hellrot
díky za rady.Jako je pravda že nějakej 6ti vál by se mi líbil,ale máš už jiné priority.Prachy narvu radši do bydlení.Původně sem měl v plánu koupit nějakou Ochcávku,nebo něco takovýho,ale za 50 jsou jen vraky.Za 70 bych si možná už vybral,ale pokud si mám půjčit 20 na Ochcávku,tak si vemu radši Bmw ve 4 válu.Mám kamoše co mě servisuje auta a je taky srdcař Bmw.Momentálně má E46 2.2 125kw.Když sem mu řekl,že sem se rozhodl na ten 4 vál,tak říkal,že je to určitě lepší volba.Měl tu 77kw a ochcávka na něj prostě nemá.Možná to je tím,že taky tíhne k Bmw,ale i já když sem jezdil se svou bejvalou E36 318i tak sem měl lepší požitek než v kamarádové rs 1.generace.Jako výkon super,jede fakt pěkně,ale prostě to není ono.Já už sem asi trochu dospěl a výkon není na prvním místě.Ale k Bmw mě to stále táhne,takže ten 4 vál beru jako kompromis mezi Bmw a autem na denní ježdění.Zkoumal sem i E36 6ti vály,nejlépe v plynu,ale sehnat něco aspon trochu v poho je nad lidskej výkon.Já do auta nechci cpát nějaky závratny sumy jen proto,že budu mít 6 válců.Todle forum se mi dost líbí.Jsou tu normální lidi,co maj rádi Bmw.Na E46 klubu jsem jen socka,protože chci 4 vál a né 6ti vál.Nevím podle čeho tam soudí.Já mám rád Bmw a nezatracuju žádné.Každé má své kouzlo at 316,nebo M3..Já nejsem náročnej,výbava mě stačí nějakej lepší základ.I tak budu mít víc jak v koncernu.A budu mít zas radost s jízdy.I když budu mít o dva válce mín.Ale i stímto se daj překračovat povolené rychlosti,ale jak už sem se zminoval nějak sem dospěl a víc si uvědomuji riziko,takže se poslední dobou spíš kochám,takže ten výkon mě až tak netrápí.Jen by mě to lákalo na to pořádně šlapat.Ted sem se zaměřil dokonce i na lpg.Proč neušetřit,když je ta možnost.Našel sem pár kandidátů,tak pokud bude mít kamarád čas tak je o víkendu objedu a uvidím jestli vůbec stojí za to.Třeba si udělám obrázek,že má hranice co sem si dal,nebude stačit ani na slušnej 4 vál.Jen doufám,že ti majtelé nebudou extra fandové značky.Za pár let co jsem kupoval,nebo jen vozil kamarády ohledně koupi auta sem zjistil,že když zájemce dojede ve stejném autě tak se majtelé začnou asi bát,že tomu kupující rozumí a prásknou na auto víc než by chtěli,nebo čeho by se zájemce všimnul