Zdravím, když jedu třeba na trojku a v 2000 ot. zmáčknu spojku abych přeřadil (samo s puštěným plynem) tak otáčky vyletí třeba na 2300, někdy zůstanou stejné, ale klesají hodně pomalu.
Už jsem se naučil pouštět plyn 0.5s než zmáčknu spojku takže to ani tak nevadí. Spíš mě zajímá jestli je to normální u všech šestiválců nebo je třeba se na něco podívat.
Pár postřehů: při studeném motoru to dělá mnohem víc. Když odpojím baterku (vyresetuju řj) tak to dělá taky mnohem víc při prvních pár km. Na neutrál otáčky klesají úplně v pohodě.
Moje otázka je - je to normální aby ty otáčky měli takovou pomalou odezvu za plynem při řazení?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 neklesající otáčky při řazení
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
Ahoj, u mé 328i mi teda otáčky po zmáčknutí spojky rozhodně nahoru nevylítnou (pokud nemám nohu na plynu), ani nepozoruju přílišný rozdíl mezi studeným a zahřátým motorem, je ale fakt, že auto stojí v garáži, kde je pořád víc než 10 stupňů, v zimě nejezdím, navíc než vyjedu z garáže, pak ze dvorku a zavřu vrata, motor už nějakou minutu běží...
K samotné rychlosti padání otáček - je pravda, že zas nic extra rychlýho to není a zvlášť z 1 na 2 a z 2 na 3, kde je větší skok v otáčkách než na vyšší kvalty, člověk musí řadit spíš na pohodu než nějak rychle, jinak bych to serval přes spojku, ale nic abnormálního, spíš je to asi daný i setrvákem atd. Co jsem jel m3 e36, Z4M i třeba kámošovým Type-R, tam to člověk může rvát rovnou plnej plyn a otáčky akorát stíhají padat i na nižší kvalty...
K samotné rychlosti padání otáček - je pravda, že zas nic extra rychlýho to není a zvlášť z 1 na 2 a z 2 na 3, kde je větší skok v otáčkách než na vyšší kvalty, člověk musí řadit spíš na pohodu než nějak rychle, jinak bych to serval přes spojku, ale nic abnormálního, spíš je to asi daný i setrvákem atd. Co jsem jel m3 e36, Z4M i třeba kámošovým Type-R, tam to člověk může rvát rovnou plnej plyn a otáčky akorát stíhají padat i na nižší kvalty...