Rada s koupi 330i nebo 335i
-
FilM
- Registrovaný
- Příspěvky: 101
- Registrován: úte 09.11.2004 01:00
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
-
xyron
- Registrovaný
- Příspěvky: 2944
- Registrován: úte 25.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2105
Rozdíl mezi 330i N53 a 335i N54 je pouze v turbech, jinak všechny ostatní kurvítka mají obě (vstřiky, vodní pumpa, HPFP atd..)
Jestli jsi našel opravdu pěknou 330i tak do toho jdi... jestli chceš počkat a hledat dál tak 335i je samozřejmě víc aristokratičtější volba (už jenom kvůli tomu jak vypadá zezadu)
Jestli jsi našel opravdu pěknou 330i tak do toho jdi... jestli chceš počkat a hledat dál tak 335i je samozřejmě víc aristokratičtější volba (už jenom kvůli tomu jak vypadá zezadu)
-
pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4081
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Jsem zanícený zastánce NA R6 z mnichova, mám e91 (daily) s N53 - už sem tu psal svoje zkušenosti mockrát.... do auta pro radost bych ho ale nechtěl (v Z4 mám N52 a to je ta správná volba pro "funcar"). Do daily bych do N53 šel ale zase a znova.
N53 žere málo oleje, málo benzínu, jede jak píchlé prase a má vna volnoběh zvuk jak porouchané konzernové TDI
N53 žere málo oleje, málo benzínu, jede jak píchlé prase a má vna volnoběh zvuk jak porouchané konzernové TDI
-
xyron
- Registrovaný
- Příspěvky: 2944
- Registrován: úte 25.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2105
pavproch : v tomhle pripade je na tom 335i uplně stejně, akorát jede jak dvě píchlá prasata... ostatní se shoduje
Já bych spíš uvažoval takto:
chci atmosféru a zakládám si na tom a i do budoucna mi bude stačit 200kw - beru 330i
chci turbo a mám chuť jednoduše zvyšovat výkon auta v rozmezí + 0-300 koní (to už je ale extrém) - beru 335i
Já bych spíš uvažoval takto:
chci atmosféru a zakládám si na tom a i do budoucna mi bude stačit 200kw - beru 330i
chci turbo a mám chuť jednoduše zvyšovat výkon auta v rozmezí + 0-300 koní (to už je ale extrém) - beru 335i
-
Martyn
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: ned 12.10.2003 00:00
- Bydliště: Příbram
- Klubové ID: 568
Rozhodne 35, ac atmosfery jsou super a osobne jsem mel 3 n/a bmw benzin sestivalce, tak 35 je zase o level jinde:) jen to chce alespon zlehka postelovat, prubeh vykonu neni tak "zabavny" jako u na - v serii to neni potreba tolik tocit..
Do tezke e93 bez diskuze.. Ted je na bazosi docela zajimava a super nalozena 35 v kabru za bezkonkurenci koruny..
Do tezke e93 bez diskuze.. Ted je na bazosi docela zajimava a super nalozena 35 v kabru za bezkonkurenci koruny..
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
-
xyron
- Registrovaný
- Příspěvky: 2944
- Registrován: úte 25.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2105
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
-
pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4081
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
-
tommee
- Registrovaný
- Příspěvky: 660
- Registrován: pát 27.06.2014 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3625
-
Martyn
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: ned 12.10.2003 00:00
- Bydliště: Příbram
- Klubové ID: 568
-
tommee
- Registrovaný
- Příspěvky: 660
- Registrován: pát 27.06.2014 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3625
-
xyron
- Registrovaný
- Příspěvky: 2944
- Registrován: úte 25.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2105
-
Kani
- Registrovaný
- Příspěvky: 1583
- Registrován: ned 15.03.2009 01:00
- Bydliště: Orlova
- Klubové ID: 3145
-
tommee
- Registrovaný
- Příspěvky: 660
- Registrován: pát 27.06.2014 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3625
-
xyron
- Registrovaný
- Příspěvky: 2944
- Registrován: úte 25.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2105
-
CerVus
- Registrovaný
- Příspěvky: 23
- Registrován: pát 24.11.2006 01:00
- Bydliště: Hradec Králové
Nebude spíš problém v tom, že se lidi bojí kupovat 35i s 200+k na tachometru kvůli nákladům. Přeci jen tam jsou turba a to není levna sranda.tommee píše:Kdo to ma, nema vetsinou s tezistem problem. Nekdo preferuje atmosferu (ja treba) Nekdo zase moznosti 35i. Dokonce jsou 35i levnejsi nez atmosky, ktery uz bmw nedela- coz asi bude ten duvod.
edite: Myšleno až se odporoučí. To u atmosféry nehrozí.
-
xyron
- Registrovaný
- Příspěvky: 2944
- Registrován: úte 25.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2105
Turba jsou 50k. Vstriky jsou cca 30k a ty maj obe motorizace, vodni pumpa 10k (obe), civky, svicky, podvozek, hpfp, brzdy, kola a gumy atd atd .. vse obe. Je to jedno, naklady nehrajou moc roli v rozdilu... dulezity je si uvedomit jestli chci atmosferu nebo turbo ... kabria e93 se pohybujou od cca 4kil za vraky, pokud to ma nejak vypadat tak 500-mega za ojetinu. Novy turba jsou marginalie. Je nutne si uvedomit ze to auto je krasny, tezky, vykonny a clovek na nej musi mit... neni to schade..
