Zdravím,
po chvíli co jsem koupil auto jsem si všiml, že při pomalém rozjezdu v zadní části jakoby od difu lupne. Není to nijak velká rána, ale je to cítit. Stává se to i při pomalém rozjedu dozadu a nebo kdykoli, kdy auto mění směr dopředu-dozadu. Několikrát se mi to stalo i při rychlém puštění plynu za jízdy. Cvaknutí nepřijde hned, když auto zabere, ale až za malinkou chvilku, když se kola o trošku pootočí, tak to lupne a pak už dobrý.
Hledal jsem na netu a říkal jsem si, že to budou možná silentbloky diferáku nebo toho rámu do kterého se dává. Minulý týden jsem dělal komplet celou zadní nápravu - silentbloky a čepy. Vše jsem měl venku, vyměnil jsem všechny siláče až na dva ze čtyř v tom rámu ve kterém drží zadní náprava a dif. Silentbloky difu se mi zdály ok, kardan taky, uložení kardanu veprostřed taky žádná vůle. Měnil jsem i ten gumovej disk mezi převodovkou a kardanem, kterej toho měl dost za sebou. Šrouby co drží ten rám taky nebyly vytrhlý.
Přijde mi, že zvuk jde spíš z pravý strany auta, ale to se dá těžko posoudit. Na autě byl dělaný levý zadní náboj a ložisko, než jsem ho koupil. Pravý je pořád asi původní - jediná věc, která mě ještě napadá spolu s diferákem...
Když jsem měl zadek ve vzduchu, tak jsem si zkusil do auta sednout a pomalu nebo pak i rychle se rozjet (dopředu i dozadu), ale neobjevilo se to. Ani žádný velký pohyby diferáku vzadu nebyly vidět. Takže to dělá jenom při zatížení auta.
Je to 325i cabrio
cca 190 000km
Díky za každou radu
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 zvuky ze zadní části auta
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: ned 16.08.2015 00:00
- Bydliště: Most
- Klubové ID: 3932
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: ned 16.08.2015 00:00
- Bydliště: Most
- Klubové ID: 3932
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: ned 16.08.2015 00:00
- Bydliště: Most
- Klubové ID: 3932
Tak asi by mohla, ale nezdály se mi nijak v háji. Musím se ale přiznat, že to bylo poprvé, co jsem měl auto takhle rozebraný, takže ani nevím jak je přidělaná na náboj kola (nějakej "tisícihran"?). Jedině mě napadá jeden z těch kloubů na ní. Každopádně nejdřív udělám ty tlumiče, protože na to se stejně chystám a když to nepřestane, tak budu pátrat dál.