Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e36 tatarka v odlučovači oleje
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
Je toto normální po 10tis. km a denně ujetých 12km do a 12km z práce?
před výměnou oleje byla GO hlavy načeš jim do motoru nateklo asi trochu chladící kapaliny a emulze v separátoru byla obdobná, vyměnil sem proto hned olej, separátor a celý vedení vyčistit a ted je to tu zase........PS: voda nemizí
před výměnou oleje byla GO hlavy načeš jim do motoru nateklo asi trochu chladící kapaliny a emulze v separátoru byla obdobná, vyměnil sem proto hned olej, separátor a celý vedení vyčistit a ted je to tu zase........PS: voda nemizí
- Přílohy
-
- 290120161916.jpg (157.5 KiB) Zobrazeno 2148 x
-
- 290120161913.jpg (180.61 KiB) Zobrazeno 2148 x
-
- 290120161912.jpg (180.01 KiB) Zobrazeno 2148 x
-
- 290120161910.jpg (165.39 KiB) Zobrazeno 2148 x
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
1. možnost =, že 12km je velmi krátká cesta, cca 12-15 minut a Haná je samá rovina, za kterou se sotva ohřeje chladící kapalina. Olej se ohřívá asi 2x déle, než voda, takže olej se vlastně nikdy pořádně neprohřeje a neodpaří se kondenzát.
2.možnost = je ucpaný odtok z odlučovače do vany a proudící vzduch to v tom odlučovači a hadicích jen "našlehá". Vymontovat odlučovač a vypláchnout všechny hadice. Určitě jsi tam nalil motorový olej z originálního balení? Takhle by mohl pěnit převodový olej, když se naleje do motoru!!
Jak vypadá nalévací víčko oleje?
http://img16.rajce.idnes.cz/d1602/5/579 ... 02_003.jpg
2.možnost = je ucpaný odtok z odlučovače do vany a proudící vzduch to v tom odlučovači a hadicích jen "našlehá". Vymontovat odlučovač a vypláchnout všechny hadice. Určitě jsi tam nalil motorový olej z originálního balení? Takhle by mohl pěnit převodový olej, když se naleje do motoru!!
Jak vypadá nalévací víčko oleje?
http://img16.rajce.idnes.cz/d1602/5/579 ... 02_003.jpg
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
víčko oleje bylo od toho taky ale jen trošku, ne tak moc jak si poslal foto ty, řekl bych nejmín zasraný ze všech postižených dílů.... jinak odtok od odlučovače do vany byl ted uplně čistej, měl sem vytaženou i celou trubku s měrkou protože když jsem koupil auto tak to bylo total ucpaný ale ted kupodivu čistý...
v prostoru hlavy motoru tento kondenzát taky není, je jen na nafocených místech
jj olej věřím že sem lil správnej, kupuju velký balení total 5w40
Přiklaním se spíš k tvé teorii 1, protože teorie 2 by to podle mě nezpusobila protože i kdyby byl odtok odlučovače ucpanej tak jak to vyřeší problém s kondenzátem? odtok z něj jde přece do vany motoru takže koloběh s kondenzítem se opakuje
díky
v prostoru hlavy motoru tento kondenzát taky není, je jen na nafocených místech
jj olej věřím že sem lil správnej, kupuju velký balení total 5w40
Přiklaním se spíš k tvé teorii 1, protože teorie 2 by to podle mě nezpusobila protože i kdyby byl odtok odlučovače ucpanej tak jak to vyřeší problém s kondenzátem? odtok z něj jde přece do vany motoru takže koloběh s kondenzítem se opakuje
díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
12km v zimě je fakt málo, sotva ohřeješ olej tak na 50-60 a v tom separátoru ti zkondenzovala vlhkost(voda) s olejem prostě... to stejný by jsi viděl, kdyby jsi sundal ventidekl.
Dej tomu pořádně dlouhou trasu, několik desítek kilometrů nějakej výlet a částečně se toho zbavíš určitě
Teď v zimě je emulze na víčku a jinde celkem častý jev
Dej tomu pořádně dlouhou trasu, několik desítek kilometrů nějakej výlet a částečně se toho zbavíš určitě

Teď v zimě je emulze na víčku a jinde celkem častý jev

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
No neznám přesně ten olej, každopádně je čas na výměnu po 10tis.km a samých krátkých trasách bude už kor pěkně zakyselenej.
Možná když zkusíš změnu jako Castrol, OMV Bixxol, Mobil apod. ten třeba tolik usazenin a par neudělá, ale Total taky nebude zlej..
No a hlavně pokud se nedělal separator tak vyměnit s hadicema, třeba má prasklou membránu. S novou náplňí a filtrem si vyjet občas hodinku jízdy někam výlet.
Možná když zkusíš změnu jako Castrol, OMV Bixxol, Mobil apod. ten třeba tolik usazenin a par neudělá, ale Total taky nebude zlej..
No a hlavně pokud se nedělal separator tak vyměnit s hadicema, třeba má prasklou membránu. S novou náplňí a filtrem si vyjet občas hodinku jízdy někam výlet.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc